مزایای استفاده از یک ادم سفیه و احمق

من دیگر تا چگونه دیگران را درک من است که من می توانم لذت بردن از لحظه ای آن را به عنوان اتفاق می افتد. من وجو

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

من دیگر تا چگونه دیگران را درک من است که من می توانم لذت بردن از لحظه ای آن را به عنوان اتفاق می افتد. من وجود دارد می تواند آزادانه تر و بدون نیاز به شناور بالای خودم و نظارت بر هر حرکت من.

من یک مرگ ترس از اینکه به عنوان احمق.

اگر شما بودند به همراه من به یکی از جلسات درمانی کلمه ای که خواهد آمد تا اغلب "احمق" نزدیک به دنبال "عجیب و غریب" و "آزار دهنده است." بسیاری از رفتارهای عصبی می توان به بی اساس غیر منطقی باور است که هر کس من تا کنون ندیده اید (و احتمالا حتی مردم من) است و در مجموع تصمیم و توافق بر این واقعیت است که من یک ادم سفیه و احمق.

من صرف مقدار زیادی از زندگی من مبارزه با این با تلاش برای اثبات هوش من از طریق مدرسه قرار دادن همه ارزش در نمرات آزمون و گزارش کارت. من hypercompetitive در دبیرستان نیاز به معدل بالا رتبه بندی. من هرگز از ابراز آن را به هر کسی اما مفهوم این است که هر کسی ممکن است دقیق تر از من بود و خرد کردن روح. مغز من ترجیح می دهد در مطلق اصرار دارد که اگر من بهترین من باید بدترین.

زمانی که من وارد دانشگاه برکلی خیلی از من انرژی شد در راستای حل و فصل در یک. من علاقه مند به فیلم, اما, هنوز, وزن توسط خود تحمیل انتظارات من سعی کردم به پیدا کردن هر چیزی دیگری به مطالعه است. نبود حتی کارآیی اقتصادی من نگران بود (به نظر من رشته زبان انگلیسی و تاریخ) — آن ترس از ظاهر احمقانه ظاهری به حل و فصل برای آسان علمی مسیر است که من به سادگی نمی شد به اندازه کافی هوشمند برای رسیدگی به یک ساقه اصلی و یا حتی بیشتر به چالش کشیدن علوم انسانی برنامه. در ذهن من هیچ چیز داد زدم احمق تر از آمدن به یکی از معتبرترین موسسات علمی در سراسر دنیا را فقط برای تماشای فیلم.

در چند روز من فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در فیلم مطالعات. و من نمی خواهد که آن را به هر راه دیگر.

انتخاب به مطالعه و بررسی فیلم شده است یکی از مهمترین و رهایی بخش تجربیات زندگی من است. ترس از احمق بودن نمی ناپدید می شوند زمانی که من در عمده فرم اظهارنامه اما پس از یک در حالی که من تا به حال به گذشته حرکت می کند.

با توجه به خود من منطق اصلی من برای همیشه تعیین شده من به عنوان یک ادم سفیه و احمق بنابراین هر گونه تلاش برای فرار از این عنوان بی ثمر خواهد بود. اگر من تصور خودم به احمق از شروع من لازم نیست که به صرف تمام انرژی خود را در تلاش برای اثبات هوش من و به جای من فقط می تواند وجود داشته باشد. در زمان مصرف در یک فیلم اصلی حذف این مانع به طور کامل.

من مطمئن هستم که برخی از همسالان من در دانشگاه برکلی بندر منفی و مهربان نظرات در مورد فیلم برنامه اعم از خصوصی یا علنی. اما من نمی مراقبت های ویژه. من نیازی به اثبات برای هر کسی که من هوشمند هستم. من احتمالا نه! من یادگیری چیزهایی که من در واقع می خواهید به یادگیری. مطالعات من در حال هیجان انگیز و انجام. من سعی کردم دیگر رشتههای اما من فقط می توانم خودم را مجبور به مراقبت در مورد supernovas یا فاکنر راه من در مورد مراقبت از باستر کیتون و هیولا زنانه.

بودن یک فیلم بزرگ اجازه داده است من برای لذت بردن از زمان من در دانشگاه خیلی بیشتر (و نه به خاطر من کمتر کار می کنند). من می توانم بدون شرمندگی فریاد از آلبوم به "سمی" همراه با دیگر ویراستاران و سرقت یکی از این قلم هر بار که او به من html کد خاموش. من دیگر تا چگونه دیگران را درک من است که من می توانم لذت بردن از لحظه ای آن را به عنوان اتفاق می افتد. من وجود دارد می تواند آزادانه تر و بدون نیاز به شناور بالای خودم و نظارت بر هر حرکت من.

با تشکر از شما به تمام کسانی که به من اجازه داد به احمق اطراف آنها بیش از چهار سال گذشته و شده اند که نوع به اندازه کافی احمق با من.

به Jessíca و چارلی — من به شدت شک هر کدام از شما در حال خواندن این, اما در این رویداد نادر است که شما, شما مورد علاقه من مردم من و زندگی با. من را از دست دادرسی در مورد وندی ویلیامز آخرین shenanigans و فریاد در مورد "انگل." با تشکر از شما, چارلی, برای گرفتن من به اتاق اورژانس و با تشکر از شما Jessíca که برای شوخی در مورد دریک از بهار سال 2018 هر لحظه که حمل اهمیت مساوی در چشمان من.

به Kaitlan و کورتنی — با تشکر از شما برای همه TikToks. من قول می دهم به ادامه ارسال آنها را در زمان نامناسب.

به سارا و جسیکا — هیچ چیز را بهبود می بخشد و روز من بیشتر از زمانی که هر کدام از شما پیاده روی به رسانه ها ، زمانی که من روشن از اخبار چند رسانه ای, من نگران بود من از دست دادن حس جامعه است اما کار کردن در کنار هر دو از شما من شما را به احساس در خانه در روزانه Cal. همچنین R. I. P. مروارید.

به Sakura — با تشکر از شما برای چهار سال گذشته. شما یکی از مهمترین پذیرش همدلی مردم من تا کنون ملاقات کرد و من احساس امن بودن یک ادم سفیه و احمق در اطراف شما. با تشکر از شما برای همه بی معنی استدلال در prelim و برای چک کردن در با من هر روز با پرسیدن "چگونه آن را f—ing?"

به روزانه کال بهار سال 2020 ویراستاران — با تشکر از شما برای من بهترین ترم در کالج. ای کاش ما زمان بیشتری را با هم اما چند ماه ما بودند غیر قابل مقایسه است.

به دانشگاه برکلی — با تشکر برای همه چیز. من شما را ترک stupider از من بود وقتی که من وارد شدند.

سیدنی رفع شد و در بهار سال 2020 ویرایشگر چند رسانه ای. او پیوست روزانه کالیفرنیا در پاییز 2016 به عنوان یک خبرنگار و منجر مدارس و جوامع خبرنگار در بهار و پاییز 2017 و دستیار اخبار سردبیر در بهار سال 2018 است. او فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در فیلم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب