پس از بحث شدید، دالاس تاون برای حرکت به جلو با یادگیری و ورزش شرکتی

مت آليبونيورک ديلي رکورد منتشر شده 2:10 هستم EDT اوت 21, 2020پس از یک جلسه نزدیک به شش ساعته و بحث های بسیار،

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

پس از یک جلسه نزدیک به شش ساعته و بحث های بسیار، هیئت مدرسه منطقه دالاس تاون تصمیم نگرفت که به یادگیری کامل مجازی نقل مکان کند و ورزش را برای پاییز سال ۲۰۲۰ در روز پنجشنبه لغو کند.

انتظار می رفت هيات مدرسه پس از آن که دکتر جاشوا دول سرپرست دالاس تاون پيشنهاد کرد اين ناحيه از يادگيری فردی به يک برنامه از راه دور در روز چهارشنبه حرکت کند، به اين دو حرکت رای دهد.

اما پس از بحث مداوم و پرشور بین اعضای هیئت مدیره و رای قریب الوقوع به نظر می رسد به تلنگر در برابر توصیه ها، عروسک موافقت کرد که اقلام را از دستور کار بکشد.

یک حرکت برای جدول بحث 9-0 تصویب شد.

این بدان معناست که ورزش و یادگیری در فرد هنوز هم در دالاس تاون است. هیئت مدیره مدرسه و عروسک گفت که آنها در مورد داشتن یک کارگاه آموزشی و یا جلسه ویژه برای "آوردن وضوح" به عنوان منطقه به سمت سال مدرسه حرکت می کند ارتباط برقرار کند. دالاس تاون قرار است کلاس های ۴ سپتامبر را آغاز کند.

پس از اظهار نظر عمومی طولانی و جلسات گزارش سرپرست، اعضای هیئت مدیره عمدی قبل از رای گیری در مورد دو مورد اقدام جداگانه - یکی برای حرکت به یادگیری مجازی و دیگری برای لغو ورزش پاییز.

رونالد بلوینز رئیس هیئت مدیره مدرسه آخرین عضوی بود که صحبت کرد و تلویحاً به حرکت به سمت یادگیری مجازی کامل رای خواهد داد که نشان می داد این حرکت با رای ۵ بر ۴ تصویب خواهد شد.

اما عضو هیئت مدیره آنتونی پانتانو تلافی کرد و با شور و حرارت پرونده اش را برای باقی ماندن با یک برنامه شرکتی انجام داد. استدلال او -- به اشتراک گذاشته شده توسط دیگر اعضای هیئت مدیره -- این بود که بسیاری از پدر و مادر و برخی از معلمان می خواهند برای بازگشت به آجر و ملات مدرسه و حرکت به یادگیری از راه دور تاثیر منفی بر روی بچه ها داشته باشد. او همچنین در مورد اینکه چگونه والدین می توانند برای تماشای بچه هایشان مبارزه کنند در حالی که نیاز به رفتن به سر کار دارند صحبت کرد.

پانتانو گفت: این یک راه حل در جستجوی یک مشکل است. او می گوید: «ما هنوز مشکلی نداريم. ولي بهت ميگم چه مشکلي داريم ميدونيم که داريم ما ميدونيم که بچه ها پس گرفته ميشن ما ميدونيم که بچه ها غمگين ميشن ما می دانیم که برخی عملا ً به خوبی انجام نمی دهند.

«باورم نمی شود که عملا ً نیازهای بچه هایمان را برآورده کنیم ... ما می دانیم که این تاثیر منفی بر روی بچه ها خواهد گذاشت."

عضو هیئت مدیره همکار ویلیام Lytle مقابله کرد که حتی اگر حرکت به یادگیری مجازی ارائه چالش های بسیاری، توصیه ها و قیمومیت های دولت را ساخته اند یادگیری حضوری دشوار به جلو و خاموش با موفقیت.

اعضای هیئت مدیره در آن طرف استدلال نیز گفتند که حرکت به مجازی می تواند ثبات را فراهم کند، چرا که یک برنامه در فرد می تواند به سرعت به پایان برسد اگر دانش آموزان یا معلمان برای COVID-19 مثبت آزمایش کنند.

اما پس از اینکه پانتانو و لیتل به عقب و جلو بحث کردند، بلوینز صحبت کرد و گفت که رای خود را تغییر خواهد داد و به دلیل حمایت عمومی از یادگیری فردی از توصیه عروسک جانبدار خواهد شد. اعضای هیئت مدیره توافق کردند که رای گیری در آن مرحله مورد نیاز نیست.

بلوینز گفت: «من از دکتر عروسک عذرخواهی می کنم چون او را به این باور هدایت کردم که از آنچه پیشنهاد می کند حمایت می کنم.» "من همه آن را در چند روز گذشته گرفته ام، خواندن تمام نظرات و ایمیل ها. در قلبم احساس می کنم که در این زمان اشتباه می کنیم تا مجازی کامل برویم. ممکنه اون بالا باد کنيم اما به تمام دلایل بیان شده، باید نظرم را عوض کنم.

"معذرت ميخوام اگر فکر ميکني من آرزوي وشي هستم. اما در پایان روز باید قلبم را دنبال کنم.»

اعضای هیئت مدیره از اعضای جامعه درخواست کردند که ماسک بپوشند و از دستورالعمل های امن دیگری پیروی کنند که به این ولسوالی اجازه بازگشایی و شرکت در ورزش را خواهد داد.

این نشست یک روز پس از آن صورت گرفت که منطقه مدرسه شهر یورک رای به آغاز سال با یادگیری مجازی داد. یورک مرکزی و شمال شرقی به تازگی حرکت به مجازی را در نظر گرفته اند، اما در نهایت رای به ماندن در کلاس های in-person دادند.

در حالی که سه مدرسه در منطقه ۳ (هریسبورگ، هرشی، میلتون هرسی) تصمیم گرفته اند ورزش های پاییزی را به خودشان لغو کنند، هیچ مدرسه ای در یورک-آدامز این تصمیم را نگرفته است. هیئت مدیره مدرسه بیگلرویل از رای دادن به حرکت پیش رو با ورزش های پاییزی در این هفته خودداری کرد، و قرار است در اول سپتامبر تصمیم بگیرد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن