پس از اعتراض کارکنان، بیلتمور توضیح می دهد بسته شدن مداوم

چهار فصل بیلتمور توچال اعلام کرد که آن را انجام "نوسازی گسترده و ارتقاء" از هتل لوکس Montecito، قرار دادن پای

توسط NEWSWORLDS در 5 شهریور 1399

چهار فصل بیلتمور توچال اعلام کرد که آن را انجام "نوسازی گسترده و ارتقاء" از هتل لوکس Montecito، قرار دادن پایان دادن به ماه ها از سوالات و گمانه زنی بیش از بسته شدن مداوم خود را در میان همه گیر کروناویروس.

بیلتمور در ماه مارس درهای خود را در حالی بسته بود که دولت به حالت قفل در آمد، اما بر خلاف تقریباً هر هتل دیگری در منطقه، بدون هیچ توضیحی، حتی به صدها کارمند خود، بسته مانده است. این عدم ارتباط و وضعیت ناراحت کننده برزخ باعث اعتراض بزرگ کارکنان در اوایل ماه اوت علیه دفتر شرکت های بزرگ چهار فصل و مالک محلی تای وارنر شد. آنها خواستار دانستن اینکه آیا هتل قرار بود به زودی بازگشایی و پایان دادن به furlough به ظاهر نامحدود خود را، و یا، اگر شایعات از فروش درست بود، آنها قرار بود گذاشته شود و می تواند بسته های قطع کامل انتظار.


دریافت داستان های بالا در صندوق پستی خود را با ثبت نام برای خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز.


اعلام بیلتمور در جریان یک تماس کنفرانس یک طرفه بین کارکنان و مدیران شرکت ها یک هفته پس از این اعتراض صورت گرفت. هیچ سوالی گرفته نشده بود. به کارکنان گفته شد که می توانند به جمع آوری بیکاری ادامه دهند اما هیچ گونه مزایایی به آنها پیشنهاد نخواهد شد. آنها مجاز هستند، با این حال، به ارزش یک هفته از زمان تعطیلات در طول بسته شدن انباشته است.

امیلی لوچارت سخنگوی بیلتمور در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: "نوسازی بسیاری از مناطق هتل را به طور کامل دگرگون خواهد دید، ارائه یک طراحی جدید، محیط، و امکانات، بیشتر جامد اموال نمادین به عنوان یکی از استراحتگاه های لوکس پیشرو کالیفرنیا برای سال های زیادی به آینده است." او گفت هتل دست کم به مدت شش ماه بسته خواهد ماند، با بازگشایی پیش بینی شده مدتی در سال ۲۰۲۱.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا ایندیپندنت سخت کار می کند به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما از آنچه اتفاق می افتد در سراسر کل جامعه سانتا باربارا مطلع. حالا راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. پشتیبانی از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

اضافه 88801100011088

چهار فصل execs و مالک محلی تای وارنر می گویند رفت و آمد مکرر در حال انجام بازسازی گسترده است.

پس از اعتراض کارکنان ، Biltmore توضیح می دهد بسته شدن در حال انجام برای اولین بار در سانتا باربارا مستقل ظاهر شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب