آالمدا کانتی اجاره هتل برای بی خانمان جوامع

به عنوان بسیاری از مردم تنظیم به زندگی در میان COVID-19 گیر آالمدا کانتی است اجاره هتل ها در تلاش برای کمک به

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

به عنوان بسیاری از مردم تنظیم به زندگی در میان COVID-19 گیر آالمدا کانتی است اجاره هتل ها در تلاش برای کمک به بی خانمان جوامع بی سابقه ای مواجه بیماری همه گیر از خود را دارند.

در ژوئن 30, Alameda County وارد یک توافق با هتل ها محلی و تحت کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom "پروژه Roomkey." تحت ابتکار عمل اشغال هتل ها و متل, اتاق, خواهد, خانه پزشکی آسیب پذیر در معرض خطر افراد بی خانمان برای مبارزه با COVID-19 بالقوه به گسترش است. افراد واجد شرایط برای دسترسی به اتاق شامل unhoused افراد بیش از سن 65 یا کسانی که آزمایش مثبت برای COVID-19 اما آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان.

هتل جلسه آالمدا کانتی را با معیارهای ارائه شده بودجه برای شش ماه. جنس با کیفیت برکلی خواهد بود اجاره آن 29 اتاق آغاز جولای 20 و ارائه وعده های غذایی و خدمات خانه داری برای کسانی که به آن کمک می کردند.

"از آن با پشتیبانی از افرادی که نیاز به این کار, شما می دانید, مسکن در حال حاضر و آن را پشتیبانی ما به عنوان یک صاحب کسب و کار از آنجا که این بیماری همه گیر است و بدیهی است که ما کاهش یافته اشغال گفت:" شایلندرا Devdhara صاحب مسافرخانه کیفیت برکلی است.

با توجه به استفان Elgstrand سخنگوی شهردار برکلی جسی Arreguín یکی از شهرستان را از اهداف اصلی در مقابله با COVID-19 است کمک به نیازهای جمعیت های آسیب پذیر و برکلی است که حمایت از این طرح است.

"ما همچنان به طور فعال درگیر در کمک به افراد بی خانمان و encampments" Elgstrand گفت: در یک ایمیل.

بی خانمان گروه های حمایت برکلی استدلال می کنند که ابتکار عمل را فراهم می کند کمک موقت در حالی که اجازه می دهد مشکلات بیشتر رخ می دهد به جای.

با توجه به Andrea Henson سابق رهبری سازمان از "به کجا خواهیم رفت ؟" بی خانمان, حمایت, کمپین COVID-19 ایجاد چند unaddressed مسائل برای برکلی unhoused جمعیت.

"به کجا خواهیم رفت ؟" نشان دهنده برکلی چهار بزرگترین بی خانمان encampments فراهم می کند و ضرورت مانند چادر ضد عفونی کننده ها و توالت های قابل حمل می باشد که توسط اطراف سازمان و داوطلبان با توجه به هنسون.

در آغازین ماه پس از شروع قرنطینه Henson احساس که بی خانمان جمعیت دریافت نمی کنند قابل لمس کمک از آالمدا کانتی.

"من احساس می کردم این شهرستان شد وجود ندارد" هنسون گفت.

برای کسانی که واجد شرایط برای خود منزوی در یک اتاق هتل Henson گفت: هتل ها بودند یا غیر قابل دسترس و یا ناکافی به واقع جای بی خانمان در جوامع نیاز دارد.

با توجه به Henson, پروژه Roomkey اولویت افراد بی خانمان که دسترسی به پناهگاه به عنوان آنها قادر به بازگشت به آن پناهگاه پس از پایان آنها خود انزوا. کسانی که زندگی در خیابان در برخواهد داشت خطر بیشتری برای دیگر اعضای خود در کمپ پس از 14 روز اقامت در یک هتل است.

هنسون گفت: او با یک زن است که پس از خود جدا در یک اوکلند, هتل, بازگشت به کمپ پاره شد و از چپ به دفع کردن برای خود.

"شما لازم نیست فقط کسی را در خیابان و آنها را به هتل و سپس پرتاب آنها را در خیابان دوباره با هیچ چیز" هنسون گفت.

شهر برکلی قبلا پیش نویس مقابله با La Quinta Inn در برکلی که در نهایت از طریق کاهش یافت. هنسون تاکید کرد که افراد بی خانمان ندارد لوکس در انتظار اضافی پناهگاه گزینه با شرایط تخفیف ،

"هنگامی که شما در حال خواب در خیابان شما باید به فکر می کنم امشب. شما باید به فکر می کنم در مورد بیمار بودن امشب. شما باید به فکر می کنم در مورد که در آن شما در حال رفتن به رفتن به حمام بود و در یک ساعت" هنسون گفت. "شما باید به فکر می کنم در مورد غذا خوردن امروز در یک بیماری همه گیر. شما لازم نیست سه ماه."

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب