آلامدا شهرستان دادگاه برتر دستور UC به متوقف کردن SAT ، استفاده از ACT در پذیرش

حکم اولیه اعطا شده سه شنبه توسط دادگاه برتر شهرستان آلامدا نیاز به سیستم UC به بلافاصله متوقف استفاده از SAT و

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

حکم اولیه اعطا شده سه شنبه توسط دادگاه برتر شهرستان آلامدا نیاز به سیستم UC به بلافاصله متوقف استفاده از SAT و ACT به عنوان بخشی از روند پذیرش آن است.

با توجه به وکیل مارک Rosenbaum، که به نمایندگی از شاکیان در طرح دعوی در دادگاه، آلاما شهرستان قاضی دادگاه برتر براد Seligman حکم بر این اساس که سیستم UC "آزمون اختیاری" جایگزین برای نیاز به SAT و ACT اجزای آمریکایی ها با معلولیت قانون خاص به قانون کالیفرنیا نقض اعطا کرد. وکیل ابیگیل گرابر که نماینده شاکیان نیز بود، افزود: دانش آموزان معلولی که برای اقامت تأیید می شوند اغلب نمی توانند از زمانی که هیئت کالج نیاز به سایت های آزمایش برای ارائه محل اقامت ندارد، آزمون را انجام دهند.

روزنبام می گوید: «هدف از طرح دعوی تمرکز بر این سوال بود که آیا می توانیم از SAT و ACT استفاده کنیم یا نه و واقعاً یک سوال قانونی است.» "استفاده از آزمایش ها قانون شکنی می کند - آنها قوانین ضد تبعیض کالیفرنیا را می شکنند. قاضي سليگمن ميخ کوبش کرد اگر شما یک دانش آموز با ناتوانی در این سیستم 'آزمون اختیاری' ، شما گزینه ای برای گرفتن آن را ندارد."

به گفته ماتئو توریکو سناتور ASUC، این حکم در حالی منتشر می شود که اخبار مثبتی برای دانشجویانی که منابع استخدام معلم خصوصی یا تمرین هر روز را ندارند، منتشر می شود. وی افزود: بسیاری از دانشجویانی که نمی توانند به این ابزارها دسترسی داشته باشند تمایل دارند دانشجوی رنگ باشند که این احساس نابرابری را در اطراف پذیرش ایجاد می کند.

توریکو افزود: با از بین بردن آزمایش استاندارد شده، این حکم به بررسی جامع تری در روند پذیرش کمک خواهد کرد.

رابرت شافر، مدیر اجرایی موقت در مرکز ملی آزمایش عادلانه و باز، در یک بیانیه مطبوعاتی از شرکت حقوقی طرفدار بونو مشاور عمومی می گوید: «حکم اولیه روشن است که نمی تواند یک زمین بازی سطح برای آزمون گيران معلول وجود داشته باشد.» "این حکم دارای پیامدهای ملی -- حمایت های مشابه تحت قانون آمریکایی ها با معلولیت باید به همه آزمون گيران در سراسر کشور اعمال می شود."

در پاسخ به این حکم، سیستم UC بیانیه ای منتشر کرد که با این حکم مخالف بود. بر اساس این بیانیه، دانشگاه برنامه ریزی کرده بود تا سال ۲۰۲۳ با رویکرد اختیاری آزمون ادامه یابد که در آن نقطه پذیرش نتایج SAT یا ACT را در نظر نخواهد گرفت.

بر اساس این بیانیه، هدف از رویکرد آزمون-اختیاری متقاضیان به حداقل رساندن خطرات همه گیر COVID-19 بود. در حالی که دانشگاه هنوز تصمیم نگرفته است که آیا اقدام قانونی بیشتری انجام دهد یا خیر، در یک سند دادگاه اعلام کرد که به تحقیق در مورد فرایندهای پذیرش جایگزین ادامه خواهد داد.

در این بیانیه آمده است: «UC با احترام با حکم دادگاه مخالف است.» "یک حکم ممکن است در تلاش های دانشگاه برای اجرای سیاست های پذیرش مناسب و جامع و توانایی آن در جذب و ثبت نام دانشجویان با زمینه ها و تجربیات متنوع دخالت کند."

تماس با Aditya Katewa در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @adkatewa1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب