Alina Baraz طول می کشد چرخ در مدتها در انتظار اولین آلبوم این بود الهی'

درجه: 4.5/5.0 پس از سال ها از انتشار امیدوار کننده EPs مانند شهری فلور و رنگ از شمالس آنجلس مبتنی بر R&B ه

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

درجه: 4.5/5.0

پس از سال ها از انتشار امیدوار کننده EPs مانند شهری فلور و رنگ از شمالس آنجلس مبتنی بر R&B هنرمند Alina Baraz تا در نهایت منتشر شد اولین آلبوم خود را الهی بود — و آن را قطعا نا امید نیست. Baraz, شناخته شده برای طلایی ابریشمی-صدای صاف و ویترین طیف گسترده ای از خواننده خود را در سراسر آلبوم ها و شاخه ها را به سرزمین های جدید ارائه شادی بخش ملودی زوج با تنومند, رویایی, ballads.

آن الهی آغاز می شود در یک توجه داشته باشید از شیفتگی با "تمام زندگی من است." Baraz شروع می شود این آهنگ توسط intoning است: "من شهود من اشتباه است ؟ / و یا آن را احساس مانند آمدن به خانه ؟ " در قلبی اعلام عشق است. از instrumentals ابتدا حداقلی با احساساتی آکوستیک گیتار آکورد تکمیل نرم خواننده. در نهایت, آهنگ باز می شود تا به عنوان Baraz ارائه شعر "من می توانید ببینید تمام زندگی من وقتی که با تو هستم" و پررونق باس وارد soundscape. این آهنگ پس از آن می شود آهسته رقص درخشان متعادل R&B بیت با صلح آمیز guitar strumming و سینمایی مصنوعی عناصر. "تمام زندگی من" محو به عنوان Baraz hums و جو شیفت.

"مراکش" یکپارچه میدارد که در آن "تمام زندگی من" برگ مطابق تیره تر محیط مصنوعی در پایان اولین آهنگ. یک رزونانس هیپ هاپ ضرب و شتم مشخصه این آهنگ ایجاد یک جیمز باند-esque جو به عنوان Baraz و برجسته هنرمند 6LACK هماهنگ و آواز خود را escapades از طریق مراکش. "مراکش" است raunchier از بقیه آلبوم با Baraz طرح ریزی نفس لوکس افسونگر که او آواز می خواند "مورد علاقه من مشاهده/ آیا من تحت پوشش در you/ جز عطر من." 6LACK و Baraz برقراری ارتباط ملموس تنش های جنسی و گزاف گویی کردن انرژی های یکدیگر به عنوان آنها روشن و خاموش کردن آیات است.

  الکترونیکی هواپیماهای بدون سرنشین و رزونانس organlike مصنوعی جلوه معرفی Baraz به "بی وقفه" قبل از grittier instrumentals راه را برای یک R&B-سبک ملودی و پا زدن در. Baraz آغاز می شود این آهنگ در پایین تر ثبت نام خود را خواننده و گفت: "به من نشان می دهد که در آن هیچ کس می رود/ من از دست رفته خود را در لوله شکل نما/ من نگه گرفتن سند چشم انداز زمانی که شما در آینده نزدیک." به عنوان او آواز می خواند از طریق pre-chorus او یادداشت به تدریج صعود تا او شناور شبیه هوا, آواز "بی وقفه." کر تکرار با "بی وقفه/ من و شما" ایجاد یک رویایی اثر است. این آهنگ به نظر می رسد در ابتدا به بیشتر شبیه به Baraz قبلی کار می کنند اما به عنوان ملودی محو کردن آهنگ طول می کشد چرخش غیر منتظره. به عنوان Baraz آواز می خواند "با من تماس هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی/ تماس با من زمانی که شما تنها نیستید" مصنوعی بدن افت می کند به مانند یک ضبط انهدام, نوظهور به شدت برای چندمین بار از حلقه.

به عنوان یکی از امیدوار کننده ترین آهنگ ها آهنگ آلبوم "بده چرخ" است بصورتی پایدار و محکم با اعتماد به نفس در تن بود تا "مراکش" به شدت متکی به هیپ-هاپ ، حمایت های بد بو مصنوعی صرف Baraz دودی نفس اماره و کنترل به عنوان او خواستار معشوق را برای اقامت و استراحت خود را تشویش با او. این آهنگ به ویژه در علائم قطعی تغییر در ارائه خود به عنوان یک هنرمند: Baraz باعث می شود آن را آشکار است که او دیگر فقط یک رویای عاشقانه فانتزی, بلکه یک قدرت نیروی مغناطیسی. او همچنین به یک اهل تفریح و بازی با سر اشاره کردن به همکار R&B هنرمند Frank Ocean زمانی که او می گوید: "شاید ما گوش دادن به فرانک." این outro devolves به synths تحریف و محو شدن خواننده ترک یک اثر فراموش نشدنی.

"تا زمانی که من شما را ملاقات" یک پوست صاف, آهنگ با برجسته R&B طبل و ظریف گیتار منقول ، لایه های مختلف صدا به اوج دراماتیک نشان می دهد توقف ملودی. انگشتان خوراکی در زمینه تقویت این آهنگ قدیمی سینمای نوآر احساس در حالی که هنوز حفظ آن براق و مدرنیته. Baraz کمی دودی خواننده اضافه کردن یک عنصر به آهنگ به عنوان Nas raps با سهولت و ظرافت. هماهنگ دوگانگی بین این دو هنرمند نشان دهنده پویا از عشق ساخته شده از طریق ترکیبی از هیجان و بلوغ خود را به عنوان دو انرژی ترکیب زحمت.

Baraz رسمی اغاز به ضبط جهان یک موفقیت چشمگیر و اولین آلبوم خود ثابت می کند که او یک هنرمند است با مقدار زیادی از خلاقیت و استعداد و جذابیت. با آن الهی بود, Baraz پیدا کرده است صدای او به عنوان یک هنرمند و امیدوارم تنها همچنان به توسعه آن در حتی بیشتر امیدوار کننده.

تماس با لونا خلیل در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب