همه چیز در مورد Netflix بکشد sci-fi تلویزیون را نشان می دهد ما عاشق

مانند هر کس دیگری من صرف زمان من پس از نهایی بررسی نشان می دهد در Netflix و Amazon Prime. من واقعا نمی باید مو

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

مانند هر کس دیگری من صرف زمان من پس از نهایی بررسی نشان می دهد در Netflix و Amazon Prime. من واقعا نمی باید مورد نظر نوع و تماشای هر چیزی و همه چیز را به عنوان طولانی به عنوان آن را سرگرم کننده است. آخرین نشان می دهد من تماشا شد "غریبه همه چیز" (من می دانم, من می دانم من دیر به حزب) و من کاملا آن را دوست داشتم. من رو به فکر دیگر sci-fi را نشان می دهد من را تماشا کرده ام در Netflix بکشد و در اینجا هستند که به ذهن می آیند!

"غریبه همه چیز"

حتی اگر دوستان من nagged من یک میلیون بار به تماشای این نمایش بیش از چند سال گذشته من در اطراف برای تماشای آن تا هفته گذشته. من فکر می کنم این واقعیت است که من به پایان رسید تمام سه فصل در هفت روز (و فصل دو در یک روز به تنهایی) خرس عهد چگونه جذاب نشان می دهد! شخصیت های دوست داشتنی و توسعه یافته اند به خوبی در طول فصل — در میان مورد علاقه های من است و پویا, اواز یا موسیقی دو هاپر (David Harbour) و جویس (وینونا رایدر)!

"چتر آکادمی"

بر اساس یک کمیک به همین نام توسط Gerard Way (بله درست است که از My Chemical Romance) این امی نامزد دریافت جایزه سری یکی از اولین نشان می دهد من به تماشای در Netflix بکشد. من خودم مدتها در انتظار Netflix اشتراک پس از سال آخر دبیرستان در آوریل سال گذشته و "چتر آکادمی" بلافاصله گرفتار چشم من. این نشان می دهد فریاد sci-fi با آن ابرقهرمان خانواده با قدرت های ویژه, زمان سفر و حتی ترور در بزرگ! بیش از 10 قسمت شما به عشق و پذیرش ناقص شخصیت های که در حال تلاش برای جلوگیری از آخرالزمان (نگران نباشید این یک اسپویلر! این همه در تریلر). و در پایان یک roller-coaster فصل اول شما به خودتان پیدا کنید که مایل به سوار شدن به گذشته فقط یک کمی طولانی تر!

"Black Mirror"

این نشان می دهد نیاز به مطلقا هیچ مقدمه ای. "آینه سیاه" متشکل از پنج فصل و هر قسمت به طور جداگانه داستان مربوط به استفاده از تکنولوژی آینده در یک جامعه dystopian. آن میریزد نور در سمت تیره تر از تکنولوژی و جامعه را پاسخ. تعداد قسمت ها ممکن است چند اما هر قسمت برگ شما را به تفکر عمیق در مورد مفاهیم. این نشان می دهد یکی از یک نوع و من مصرانه از شما را به تماشای حداقل یک زن و شوهر از قسمت اگر شما در حال حاضر نیست.

"من خوب نیست با این"

هر چند به عنوان سقوط در "کمدی-درام" نوع با توجه به ویکیپدیا, این نشان می دهد قطعا یک عنصر فوقالعاده به همین دلیل است که آن را برجسته در این لیست! اگر چه نشان می دهد منتشر شد فقط در اوایل این سال من نمی تواند به توقف تماشای تا زمانی که من می خواهم شراب خواری-تماشا کل سری! بر اساس یک رمان گرافیکی نشان می دهد در مورد یک دختر بچه است که هنوز دوره نقاهت بعد از خودکشی نابهنگام پدر و کشف او ابرقدرتها (که او است که قطعا درست نیست با). اگر شما به دنبال چیزی کوتاه و جالب با یک اشاره از فوقالعاده عناصر این نشان برای شما!

بنابراین وجود شما آن را دارند! اجازه دهید من می دانم که نشان می دهد مورد علاقه خود را و اگر من از دست رفته!

تماس با ناندیتا Radhakrishnan در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن