همه در خانواده: Fatuvalu Iosefa جدیدترین علاوه بر این به کال فوتبال 2021 استخدام کلاس

خرس ادامه برای اضافه کردن به خود را 2021 استخدام کلاس میان COVID-19 بیماری همه گیر. آخرین عضو که کلاس Fatuvalu

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

خرس ادامه برای اضافه کردن به خود را 2021 استخدام کلاس میان COVID-19 بیماری همه گیر. آخرین عضو که کلاس Fatuvalu Iosefa اعلام تعهد خود به کال بعد از ظهر جمعه.

ذکر شده به عنوان هر دو ایمنی و cornerback, Fatuvalu Iosefa است که تاریخ به عنوان یک 3 ستاره جذب توسط 247Sports و تحسین از Mililani, هاوایی. از پشت دفاعی است و به هیچ وجه نا آشنا با کال یا کالج فوتبال, اما — برادر بزرگتر خود اردن Iosefa یک اشتباه ارشد در داخل linebacker در USC در حالی که وسط خواهر و برادر Muleu Iosefa ثبت نام در کال در ژانویه و بازی خارج linebacker برای آبی و طلا.

هر دو Muleu و Fatuvalu Iosefa شدند دفاعی هماهنگ کننده و linebacker مربی پیتر Sirmon اما دفاعی جدید پشت مربی مارسل یاتس همچنین به دست آوردن Fatuvalu Iosefa به کال. 6'0 Hawai'ian ملحق خواهد شد با استعداد دفاعی پشت واحد که به تازگی دیدم شروع safeties اشتین دیویس و Jaylinn هاوکینز انتخاب شده در چهار دور اول از پیش نویس NFL.

یاتس در حال حاضر اضافه شده سه دفاعی پشت به کال 2021 استخدام در کلاس و در حالی که هیچ یک از سه رتبه برتر کشور 500 استخدام را با توجه به 247Sports, همه از آنها کوهستانی ورزشی و با آنها حمل بارهای بالقوه است.

Fatuvalu Iosefa هوش به ارمغان می آورد به یک خرس دفاع است که بسیار مورد توجه و تحت سر مربی جاستین فروردین و انتخاب Cal بیش از چندین بخش برنامه ها از جمله نبراسکا و ایالتی اورگان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن