همه پنسیلوانیا تیراندازی محدوده بازگشایی به عنوان دولت حرکت باقی مانده استان ها به رنگ زرد فاز

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 8:32 PM EDT Jun 7, 2020همه پنسیلوانیا تیراندازی محدوده در حال حاضر باز پ

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

همه پنسیلوانیا تیراندازی محدوده در حال حاضر باز پس از بسته شدن به صورت عمومی و یا محدود کردن خدمات در ماه مارس به دلیل COVID-19.

پنسیلوانیا بازی کمیسیون اعلام کرد که آخرین آن بسته به محدوده عکسبرداری در باز آخر این هفته به عنوان بقیه از دولت نقل مکان کرد و به زرد فاز.

در آن استان ها, هر, تفنگ, تفنگ ساچمهای اسلحه و تیراندازی با کمان محدوده در دولت بازی زمین را بازگشایی و به طور منظم ساعت پس از عمل از سر گرفته اند.

"در حالی که اکثر بازی اراضی محدوده عکسبرداری شده است را به بالا و در حال اجرا برای حداقل یک زن و شوهر از هفته نهایی reopenings اطمینان از شکارچیان trappers و دیگر مجاز به درستی هدف بورس می تواند سر تمرین در محدوده خود را از انتخاب" گفت: بازی کمیسیون, مدیر اجرایی, Bryan Burhans Burhans. "آژانس در حال حاضر به تمدید اعتبار 2019-20 محدوده عکسبرداری مجوز آن منقضی خواهد شد در اوت. 31 به جای 30 ژوئن وجود دارد نزدیک به سه ماه کامل برای بورس برای جبران زمان از دست رفته و من آرزو می کنم آنها بهترین در انجام این کار است."

بازی کمیسیون بسته تمام محدوده عکسبرداری در حالت بازی اراضی در اواخر ماه مارس مطابق با رژیم صهیونیستی است. تام گرگ دستورالعمل برای کاهش گسترش COVID-19.

به جای برای تعطیلی بازی کمیسیون توسعه یافته زندگی 2019-2020 تیراندازی-محدوده مجوز. به جای آن از انقضای تاریخ 30 ژوئن مجوز در نظر گرفته خواهد شد تا زمانی معتبر Aug. 31.

Furtaker مجوز نیز به مجموعه منقضی 30 ژوئن خواهد بود افتخار برای استفاده از دامنه از طریق Aug. 31.

همچنین علاقه:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب