جراحي سرپايي مراکز در حال بسته شدن هستند. اگر کنگره عمل نمی کند آنها ممکن است هرگز دوباره

نظراستیو Groff منتشر شده 12:26 PM EDT Jun 8, 2020همه ما دیده می شود گذشته عناوین مورد ضعف اتاق های اورژانس در

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

نظر

همه ما دیده می شود گذشته عناوین مورد ضعف اتاق های اورژانس در COVID-19 نقاط داغ در سراسر کشور است. پزشکان و پرستاران و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به ادامه کار در سراسر ساعت. برخی در حال سفر از کشورهای دیگر به قرض دادن یک دست. دیگران در حال خرید خود را محافظ و ماسک و لباس در حالی که تقویت کننده ها در راه هستند. این قهرمانان در خطوط مقدم جبهه جهانی همه گیر به خطر انداختن سلامت خود و انجام همه چیز آنها می توانید برای مراقبت از بیماران و جلوگیری از گسترش ویروس.

با COVID-19 شیوع آن آسان است برای فراموش کرد که خیلی از بقیه از ما در سیستم بهداشت و درمان در انتظار قرار داده شد. بيماران مسئولانه پیوستن به اقامت در خانه سفارشات و دولت مقرر برابر روال مراقبت و جراحی. به عنوان یک نتیجه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور دیدم بازدیدکننده داشته است بیمار شاقول. جراحي سرپايي مراکز (ASCs) شاهد یک افت شدید در حجم در پنسیلوانیا به عنوان به خوبی. به عنوان یک نتیجه بسیاری از درهای خود را بسته اند. "نیمی از مراکز جراحی در نیویورک در حال انجام هر چیزی" با توجه به یک گزارش. اگر این کار ادامه آن فاجعه بار خواهد بود برای هر دو COVID-19 مراقبت و برای آینده ما سیستم بهداشت و درمان به عنوان یک کل.

ASCs در خدمت بحرانی تابع در این کشور معمول بهداشت و درمان ، تحت شرایط عادی این امکانات ارائه موثر و کم هزینه تر و گزینه های جراحی. جای تعجب نیست که آنها را دیده اند یک کاهش شدید در روال برنامه ریزی شده و اعمال جراحی الکتیو. بسیاری از آنها نیز در میان اولین برای اهدای PPE و تجهیزات به بیمارستان برای درمان COVID-19.

در طول COVID-19 شیوع آنها قادر به ارائه ارزشمند امداد در خدمت به عنوان سرریز امکانات برای شلوغ اتاق اورژانس. خود کارکنان بالینی شامل بیهوشی تیم است که می تواند intubate بیماران و سهولت مطالبات در اورژانس ارائه دهندگان مراقبت. ASCs حتی دارای بیهوشی تجهیزات است که می تواند repurposed به عنوان هواکش برای COVID-19 مراقبت.

به عنوان COVID-19 بحران فروکش ASCs خواهد بود یک گزینه جذاب برای بیمارانی که نیاز به یک مقرون به صرفه محل برای روشهای پزشکی است که آنها ممکن است قرار دادن در خود نگه دارد. ASCs همچنین درخواست تجدید نظر بودن یک محیط بیمارستان و کاهش خطر بالقوه قرار گرفتن در معرض. آنها همچنین می تواند کمک به بیمارستان های مدیریت انتظار می رود افزایش در بیماران زمانی که آنها بازگشت به عملیات عادی.

ما شاهد بحران بهداشت و درمان و یک بحران مالی اتفاق می افتند درست قبل از چشم ما. هیچ کس مصون است به آنچه اتفاق می افتد در سیستم بهداشت و درمان. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر طیف – بزرگ و کوچک عمومی و خصوصی و مالیات دهندگان تامین می شود – احساس درد است. بسیاری از آنها مجبور شده اند به کردند کارکنان, کاهش ساعت عقب جبران خسارت و توقف مزایای. ASCs شده اند آمار به خصوص سخت است.

کنگره باید به انجام همه چیز را در قدرت خود را برای حفظ این مراکز باز اما شده است وجود دارد کمی برای حمایت از این امکانات حیاتی است. آخرین لایحه بودجه اضطراری را شامل نمی شود برای حمایت از ASCs; بسیاری از آنها فاقد شرایط لازم برای اداره کسب و کار کوچک وام زیرا آنها شریک و یا متعلق به بیمارستان ها و یا سازمان های بزرگتر. قانونگذاران نباید همان اشتباه را در آینده امداد لایحه. ASCs نیاز مستقیم کمک به نگه داشتن درهای خود را باز کنید.

بدون تسکین بسیاری از ASCs خواهد بود و بسته شدن درهای خود را برای خوب است. این نشانه ای از تهدید بزرگتر که COVID-19 شمار به بهداشت و درمان کشور و سیستم های در مقیاس بزرگ است. اگر ارائه دهندگان خدمات و امکانات نیست و در این زمان طوفان ما نمی خواهد که یک سیستم در محل پس از بحران عبور می کند به ارائه مراقبت های معمول تخصص مراقبت های, تشخیص, جراحی, و یک میزبان از دیگر خدمات است که کمک به نگه داشتن بیماران سالم است.

ما نمی توانیم به از دست دادن ASCs نه در کوتاه مدت و یا دراز مدت. نگه داشتن درهای خود را باز در طول زمان بحران را صرفه جویی در زندگی می کند. مطمئن شوید که آنها در اطراف هنگامی که بحران عبور خواهد اطمینان حاصل شود ما در واقع می تواند ارائه خدمات و مراقبت به بيماران را در سال پیش رو است. از دست دادن یا قابلیت فاجعه بار خواهد بود. اگر کنگره نتواند به ارائه پشتیبانی مستقیم ما را به سرعت از دست دادن هر دو. کنگره باید حمایت از ASCs در دور بعدی از کمک های اضطراری. ما سیستم بهداشت و درمان بر روی آن بستگی دارد.

استیو Groff, M. D., بنیانگذار ارتوپدی ستون فقرات و پزشکی ورزشی و Farmacy سلامت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن