در میان لرزان همه گیر بار سانتا باربارا یکپارچه حرکت به جلو با برنامه ریزی برای سقوط

عدم اطمینان از این بیماری همه گیر مرکب با افزایش فشار از پدر و مادر و معلمان برای برنامه ریزی برای دانش آموزان

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

عدم اطمینان از این بیماری همه گیر مرکب با افزایش فشار از پدر و مادر و معلمان برای برنامه ریزی برای دانش آموزان در کلاس های درس این سقوط قرار داده سانتا باربارا Unified School District در یک نقطه تنگ در هفته های اخیر — با بودجه محدود افزایش در محلی COVID-19 موارد و درجات مختلفی از آسایش در دانشگاه انتخاب طرح مناسب به نظر می رسد غیر ممکن است.

اما با فقط چند ماه در سمت چپ قبل از شروع مدرسه در پاییز در این منطقه شروع به کار در ساختمان ترکیبی حضوری و از راه دور مدل یادگیری بلافاصله. اگر مدارس هستند قادر به باز کردن به طور کامل در پاییز یا باید بازگشت به کامل از راه دور آموزش مدل ترکیبی استفاده خواهد شد.

"ما در حال زندگی در طول یک بیماری همه گیر و همه گیر آورده با آن در سطوح مختلف unsafety برای مردمی" معاون سرپرست Frann Wageneck گفت. "در منطقه ما کار ما در زیر این ایده که دانش آموزان و کارکنان و پدر و مادر فقط به عنوان امن به عنوان آنها احساس. این کار ما اولین و مهمترین است که زمانی که دانش آموزان در بازگشت در ماه اوت که در هنگام بازگشت کارکنان آنها احساس امن است."

هیئت مدیره به اتفاق آرا رای به تصویب Wageneck و کارکنان مدل هیبرید توصیه های ابتدایی, راهنمایی و دبیرستان. اگر چه این منطقه ممکن است باد تا در ادامه از راه دور-تنها و یا کامل در فرد آموزش اگر همه گیر اجازه می دهد تا به اتفاق آراء در مدل دوگانه سوز به منطقه کارکنان چراغ سبز برای شروع کار در وسط زمین, آموزش مدل های در مورد آن مورد نیاز در ماه اوت است. دانش آموزان و معلمان هنوز هم می توانید انتخاب کنید به حضور از راه دور-تنها کلاس در پاییز اگر آنها قادر به حضور در فرد است.

برای ابتدایی, مدل دانش آموزان می توان به دو تقسیم شده بود. همگروهی یک شرکت خود را در روزهای دوشنبه و پنج شنبه ها در تمام طول روز در فرد مبتلا اجتماعی فاصله و گروه B خواهد شرکت در سه شنبه ها و جمعه ها در تمام طول روز در فرد مبتلا اجتماعی فاصله. در روز حضور در فرد دانش آموزان و مکمل های غذایی با کنترل از راه دور یادگیری است. این بود که کمتر محبوب ابتدایی مدل بر اساس یک نظرسنجی قبلی بود اما توصیه می شود به دلیل آن است که آسان تر به اصول بهداشتی در بین بود.

"دو نفر از پنج روز در فرد آموزش کافی نیست" گفت: جان همسرم, toys, قدیمی, پدر و مادر سه بچه در مونرو ابتدایی و مدرسه انجمن اولیا و مربیان جمهور. "فرزندان ما باید با هم; پدر و مادر ما نیاز به با هم بودن; جامعه ما نیاز به با هم. کمتر طبیعی این آبشار مدرسه سال است بیشتر احتمال دارد ما خواهد بود به حرکت به یک خانه از مدرسه ،

Tuong مشترک احساسات با اکثریت ابتدایی پدر و مادر که در جواب سوالات تحقیق یا صحبت در جلسات در مورد تمایل خود را برای کودکان به مدرسه تمام وقت. برای بسیاری از آنها احساس جوان و دانش آموزان می توانند یادگیری بدون معلم یا پدر و مادر با آنها به طور مداوم آن را غیر ممکن است برای برخی از پدر و مادر به کار می کنند. زیرا ابتدایی کلاس با اندازه کوچکتر آن همگروهی مدل ساده تر از متوسطه ،

برای دبیرستان و راهنمایی هیئت مدیره تایید تغییرات به کلاس دوره برنامه به منظور کاهش حجم از دانشجو بود.

به جای دانش آموزان در نظر گرفتن هفت طبقه در یک بار junior اوج می گیرند و سه کلاس در طول سه ماهه اول و سه کلاس در طول سه ماهه دوم با گزینه ای برای "صفر دوره" در صبح است. یک گروه خواهد رفتن به مدرسه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه و دیگری در روز سه شنبه و جمعه ها با آموزش از راه دور برگزار شد برای هر دو گروه در روزهای چهارشنبه.

این طرح همچنین خواستار چهار دوره برنامه بلوک برای مدارس با چهارمین دوره بودن "انعطاف پذیر" برای دو و میدانی و یا دیگر گسترش دوره های آموزشی. شبیه به دبیرستان دانش آموزان را به چهار کلاس در پاییز و چهار کلاس در بهار به جای هشت کلاس به طور همزمان از طریق سال. همگروهی یک شرکت در کلاس های حضوری در روزهای دوشنبه و پنج شنبه ها و گروه B را با حضور در کلاس های حضوری روزهای سه شنبه و جمعه با زوم کلاس ها در روزهای چهارشنبه.

"من نگرانی در مورد مدل دبیرستان زیرا در واقعیت من که 15-18 دانش آموزان در هر کلاس آن خواهد بود بسیار دشوار است برای ایجاد فاصله اجتماعی" گفت: Vicki Hanes, یک معلم در San Marcos High School. "زمان اختصاص داده شده برای معلمان به کار در برنامه ریزی های آنلاین یک روز بعد از یک هفته به نظر نمی رسد واقع بینانه به من. من مشغول به کار بود تقریبا 12 ساعت در آنلاین برنامه درسی در روزهای دوشنبه و سه شنبه."

در نظرسنجی معلمان بارها و بارها ابراز نگرانی بیشتر بر سلامت آنها نسبت به دانش آموزان و خانواده ها را هر چند قابل ملاحظه تکه از پدر و مادر گزارش شده آنها هنوز هم ناراحت کننده ارسال دانش آموز خود به مدرسه. در حدود یک در پنج ثانویه دانش آموزان گفت که آنها ترجیح می دهند آموزش از راه دور و نزدیک به 25 درصد از معلمان گفت: آنها علاقه مند در آموزش از راه دور. منطقه در حال تلاش برای تقویت آن از راه دور یادگیری استراتژی برای پاییز.

Wageneck گفت: سختتر بخشی از مدل هیبرید است که مطابق معلمان که می تواند آموزش در پردیس همسان با دانش آموزان است که می تواند در کلاس حضور در دانشگاه و دانشجویان و معلمان که نیاز به کنترل از راه دور-تنها آموزش است. برای مثال ممکن است بیشتر خانواده ها در مدارس متوسطه است که نمی تواند حضور در شخص از معلمان حاضر به آموزش از راه دور-تنها در کلاس و یا در برابر بالعکس.

مهد کودک یکی دیگر از عمده مسئله به خصوص برای معلمان که نگرانی آنها نخواهد بود قادر به تامین مهد کودک برای فرزند خود که برنامه مدرسه است و در مقابل آنها آموزش برنامه. کارکنان گفت که استفاده از مشارکت اجتماعی خواهد شد, تنها راه برای ایجاد مهد کودک کار در اطراف مدل و که در طول تابستان در کارگروه ها آن را به تمرکز بر روی کشیدن هم یک شبکه از منابع مهد کودک.

Boardmembers خود را به حال ایده های خلاقانه برای اضافه کردن بیش از حد.

"من پیش بینی راه اندازی مراکز آموزش در سراسر جامعه" رئیس جمهور هیئت مدیره لورا Capps گفت. "کودکان و نوجوانان می تواند زمانی که خود همگروهی نیست در مدرسه و آنها می تواند کمک به با AOK مدرسان با پسران و دختران باشگاه کارکنان.

"من از امروز به گزارش" Capps ادامه داد: "اما هنوز هم وجود دارد بیشتر از پاسخ به سوالات. من اعتقاد دارم که با برسمیت شناختن این کار را انجام داده اید و در واقع دادن یک نور سبز با این رای که ما می توانید شروع به پاسخ دادن به این سوالات است."

در همان هفت ساعت جلسه با بیش از 300 مجازی حضور این هیئت همچنین به اتفاق آرا رای به قبول خواسته های صادر شده به منطقه توسط جوانان دانشجو S. B., یک گروه کوچک از ناحیه دانش آموزان دبیرستانی که رهبری از 3000 نفر در تظاهرات همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش در اوایل این ماه.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن