مصاحبه با سانتا باربارا مدرسه جدید سرپرست

Haga clic aquí para لیر este artículo en español. هیلدا مالدونادو منصوب شد به سرپرست جدید از سانتا باربارا واح

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

Haga clic aquí para لیر este artículo en español.

هیلدا مالدونادو منصوب شد به سرپرست جدید از سانتا باربارا واحد مدرسه در منطقه ممکن خواهد شد و رسما کمر ژوئیه 1. هر چند او در حال آمدن است از موقعیت خود به عنوان دستیار سرپرست رهبری و مشارکت در لس آنجلس Unified School District مسیر خود را به superintendency شروع بسیار زودتر.

او به ایالات متحده نقل مکان زمانی که او بود 11 از یک شهر کوچک در خالیسکو, مکزیک جایی که خانواده او تا به حال یک مزرعه های لبنی. پدر و مادر او قادر به حضور در مدرسه پس از, 2دومین درجه, اما آنها مصمم بودند فرزندان خود را آموزش. آنها به سمت چپ مزرعه به کار در کارخانه ها در ایالات متحده به طوری که مالدونادو و برادران او می تواند حضور در مدرسه تمام وقت. هنگامی که دختر جوان آموخته زبان انگلیسی, او شروع به رشد.

در شهر کوه که در آن مالدونادو مادر بزرگ شده, مدرسه رایگان نیست و مردم شهر تا به حال به تمام زمین در پرداخت حقوق و دستمزد معلم. چون مالدونادو مادر بزرگ فوت کرد زمانی که او مادر بود 9 سال تنها راه او می تواند کمک به او صبحانه برای معلم هر روز صبح. در نهایت جامعه دیگر نمی تواند کمک به حمایت از او و او مجبور به ترک مدرسه.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"من فکر می کنم داستان این است که چه درایوهای من" مالدونادو گفت. "آموزش و پرورش از جمله بخش مهمی از زندگی من فقط فکر می کنم در مورد چگونه است که دختر کوچک در حال مرگ بود به یاد بگیرند. است که چرا من این کار را انجام. است که چرا من در مورد مراقبت از این برای خودم من در مورد مراقبت از آن را برای فرزندان من و من در مورد مراقبت از آن را برای فرزندان ما جمعی."

مالدونادو است که مصرف راس در یک زمان است که منحصر به فرد به چالش کشیدن و غیر قابل پیش بینی برای منطقه است. این عدم قطعیت در اطراف coronavirus همه گیر همچنان به رشد. از آنجا که مدارس بسته در ماه مارس, برخی از والدین گزارش کرده اند که فرزندان خود را در حال حاضر تجربه یادگیری از دست دادن و اکثر خانواده ها با نگرانی در انتظار هفته آینده اطلاعیه در مورد هیبرید کلاس مدل استفاده می شود که در پاییز به یاد بگیرند که اگر آنها قادر خواهد بود به بازگشت به کار.

این منطقه نیز مذاکره با معترضان که در حمایت از این بزرگتر Black Lives Matter جنبش تحویل شش مطالبات به منطقه با هدف از بین بردن نژادپرستی نظاممند در مدارس.

"ما در مواجهه با برخی از چالش های سختی در حال حاضر گفت:" لورا Capps رئیس جمهور از منطقه مدیره آموزش و پرورش. "اما من می توانم بگویم [مالدونادو] را به روش درست. او را در رسیدن به جامعه; من می توانم بگویم او یک رهبر قوی از طریق حس خود را از جامعه است."

هر چند مدرسه منطقه خواهد بود دستخوش تغییرات بسیاری و نه همه آنها خواهد بود unchartered قلمرو مالدونادو: ورودی اول کلاس 2024 خواهد بود که برای اولین بار به مطالعات قومی دوره به عنوان یک نیاز برای فارغ التحصیلی; طرح در حال حاضر در کار می کند به تبدیل McKinley ابتدایی به دو زبان غوطه وری در سقوط 2021; و منطقه فقط به تصویب رسید متا (چند زبانه تعالی تبدیل دستاورد) برنامه ای که پیاده سازی فرهنگی و زبانی متمرکز آموزش مدل به مدارس منطقه. برای مالدونادو خیلی از این خواهد بود روال.

"هنگامی که او دو زبانه هماهنگ کننده این زمانی است که او واقعا شروع به گرفتن خاموش" گفت: آنا Escobedo, اداری هماهنگ کننده در الاییواسدی که کار کرده با مالدونادو تا 24 سال است. "هدف خود را با این بچه ها همیشه به استفاده از زبان اول خود را به عنوان یک مزیت اضافه شده به عنوان چیزی است که به مجموعه آنها را به عقب. او واقعا یک نیروی برای بچه ها که نیاز به آن بیشتر است."

پس مالدونادو شروع زندگی حرفه ای خود را در منطقه به صورت دو زبانه معلم بیش از 30 سال پیش الاییواسدی گسترش دو زبان برنامه بهبود یافته و نتایج جستجو برای زبان آموزان تحت رهبری او. او به رهبری یادگیرنده زبان انگلیسی و زبان انگلیسی استاندارد یادگیرنده طرح جامع برای الاییواسدی.

"او حتی نام اکتساب زبان شعبه تغییر به چند زبانه و چند فرهنگی آموزش و پرورش بخش" اسکبدو گفت. "من امیدوارم که اگر هیچ چیز دیگری که به تنهایی به شما می دهد یک ایده از دید او و شور و شوق خود را. سعی کنید و به خوبی تاسیس گروه تغییر نام در الاییواسدی ما به شوخی در مورد آن در حال حاضر, اما آن را یک دستاورد بزرگ."

مادر او بود که همیشه یک راننده پشت سر او ارادت به چند زبانه و چند فرهنگی آموزش و پرورش مالدونادو گفت. اسپانیایی همیشه صحبت در خانه خود را در حال رشد در تلاش برای نگه داشتن فرهنگ و ریشه های زنده است. او گفت که هیچ کودکی باید به ترک خود را در پشت زبان و یا فرهنگ به آموزش و پرورش.

"من هیچ کنترل بیش از من جانشین اما زمانی که متوجه شدم این بود [مالدونادو] من هیجان زده" خروجی سرپرست کری Matsuoka گفت. "او به ارث برده است تعهد خود را به حقوق صاحبان سهام."

هر چند بازنشستگی سرپرست مناسب است که مالدونادو را به ارث می برند برخی از سهام برنامه های توسعه یافته در طول تصدی خود آنها نمی خواهد آمد به ثمر تا مالدونادو طول می کشد. و او نیز ممکن است به ارث می برند مجادلات که به دنبال Matsuoka در دو سال گذشته به خصوص مربوط به حقوق صاحبان سهام.

این منطقه دارای قرارداد فقط با جوامع Central Coast, یک سازمان غیر انتفاعی است که فراهم می کند فرهنگی-مهارت و ضمنی-تعصب آموزش از سال 2005. اگر اختیاری برنامه عمل برای 13 سال با کمی اختلاف در سال 2018 یک گروه از پدر و مادر سعی در سو منطقه بیش از مشارکت زیرا آنها خود در نظر گرفته درسی به "ضد قفقازی ضد مسیحی و ضد مرد است."

Matsuoka شد و بارها و بارها در آب داغ برای درست جوامع قرارداد به عنوان به خوبی به عنوان یک کشت از دیگر روابط عمومی کابوس مسئول برای تبدیل یک بار دلتنگ جلسات هیئت مدیره به بسته بندی شده ساعت-طولانی نظر عمومی جلسات که در آن اعضای عمومی صحبت در حمایت و یا تحقیر از تصمیم گیری یا معرفی یا حذف برنامه ها و برنامه های درسی از مدارس منطقه.

"[مالدونادو] دارای یک توانایی برای گوش دادن به نظرات متنوع اما او همچنین دارای یک فوریت به نمایندگی از کودکان و خانواده ها آمده است که به ما سیستم مدرسه" گفت: Mónica گارسیا 14 سال boardmember در الاییواسدی هیئت آموزش و پرورش در مورد مالدونادو سبک وقتی که می آید به پیدا کردن یک اجماع در مسائل.

"او است که همه کودکان و نوجوانان مؤمن" گارسیا ادامه داد. "من انتظار او را قادر به می گویند به جامعه و هیئت مدیره است که هدف این است که برای از بین بردن دستاورد یا پشتیبانی برای چه کار می کند اما هدف را باید به رسمیت شناختن نیاز برای عدالت و برای پیشبرد پشتیبانی برای 'نه yets.'"

"او" فکر فروشنده این چیزی است که من می خواهم به او تماس بگیرید. و او باز به داشتن افکار او تحت فشار قرار دادند. او بسیار به شنیدن دیدگاه دیگر اما در همان زمان او مانند " خوب به اندازه کافی صحبت کردن در آن است که زمان برای اجرای,'" گفت: کارلا Barrera-Ortiz اصلی بخار میراث دبیرستان در الاییواسدی. "او خوب است در ایجاد اجماع و او را می توانید با هم یک گروه از افراد و در همان صفحه و با برنامه عمل."

الاییواسدی دومین مدرسه منطقه در کشور است. آن را در خدمت 734,641 دانش آموزان — بیش از 50 بار SBUSD جمعیت از 14,335 دانش آموزان است. مالدونادو ممکن است به نظر می رسد یک نامزد به احتمال زیاد برای کوچک پس از گذراندن چند دهه در لس آنجلس اما او در شهر کوچک دوران کودکی خود را نگه می دارد ریشه دارد.

چه ممکن است بیشتر منحصر به فرد به منطقه جدید هر چند در حال افراط و بين دانش آموز و اقتصادی در کلاس های درس است. اغلب در سانتا باربارا مدارس دولتی دانشجویی که خانواده اش صاحب یک دلار چند خانه نشسته است در کنار یک دانش آموز که خانواده بی خانمان و یا زندگی در یک شلوغ آپارتمان های یک اتاق خوابه با بسیاری دیگر از اعضای خانواده.

"هیلدا بوده و قادر به رهبری در نیازمندترین افراد از مدارس اما او نیز قادر به کار با نه چندان نیازمندترین افراد از مدارس و کار با این رهبران گفت:" کارلا Barrera-Ortiz اصلی بخار میراث دبیرستان که او تاسیس شد. مهندسی متمرکز مدرسه در خدمت عمدتا کم درآمد و مهاجران نسل اول دانش آموزان است. "او می تواند پاسخگویی به نیازهای هر نوع مدرسه و رهبر آن چیزی است که من فکر می کنم او را به سانتا باربارا."

مالدونادو استفاده خواهد کرد این شهر ویژگی های متمایز را به نفع خود. او یک طرفدار قوی ایجاد مشارکت با اشخاص خارج از منطقه تا زمانی که او کشف کرد سانتا باربارا شهرستان بیشتر سازمان های غیر انتفاعی سرانه از هر شهرستان در دولت او هیجان زده شد.

"من خواهید بود به دنبال شرکای در انسان دوستی جهانی یا جهان غیر انتفاعی که همان اهداف و نتایج اصلی که من و" مالدونادو گفت. "اصول نیاز به تعریف آنچه در مدرسه خود است; به عنوان مثال, آنها یک هنر متمرکز مدرسه یا بخار متمرکز در مدرسه و یا آنها را قوی آشپزی برنامه ؟ در صورتی که من می خواهم به همکاری با رستوران بنابراین بچه ها می توانید تجربه خارج از کلاس چیزی شبیه به آن."

هنگامی که مدارس تعطیل از همه گیر اسکبدو گفت که او به تماشای مالدونادو توانایی را به صورت مشارکت در پیشبرد و حتی بیشتر. او گفت که مالدونادو بلافاصله "همکاری با هر کسی و هر کس" به مطمئن شوید که دانش آموزان تا به حال دستگاه های Wi-Fi و یا اینترنت در نقاط, اسباب بازی, تربیت بدنی, تجهیزات, و بیشتر.

مالدونادو منجر به گرفتن و رفتن غذا استقرار که تا کنون استفاده شده است برای بیش از 13 میلیون وعده غذا در هفته از مدارس تعطیل. لس آنجلس شارژر و محلی رادیو و تلویزیون اخبار کانال های همکاری با منطقه و به طور مستقیم جمع آوری کمک های مالی برای وعده های غذایی و دیگر تجهیزات مانند دستگاه های. مالدونادو همچنین ایجاد مشارکت با شرکت های مانند پیکسار ارائه شده است که از راه دور درس هنر و Fenway ارائه شده است که از راه دور درس موسیقی.

"من از خودم میپرسم چه اتفاقی افتاده است در سیستم ما است که باعث می شود ما را انتخاب کنید به زندگی می کنند جایی برای آموزش فرزندان ما به جای آموزش فرزندان ما که در آن ما زندگی می کنند" مالدونادو گفت.

مالدونادو فلسفه است که با استفاده از مشارکت برای کمک به تعمیر آن سیستم است. با وجود SBUSD دریافت فقط یک درصد بالاتر از متوسط دولت برای هر دانش آموز بودجه مالدونادو با هدف آوردن منابع مورد نیاز برای هر مدرسه از طریق مشارکت اجتماعی. جلسه دولت حداقل مورد نیاز و با تکیه بر کمک های مالی خود را به تنهایی نگه داشتن برخی از مدارس از دریافت منابع آنها نیاز به آموزش دانش آموزان است.

او همچنین با تاکید بر ایمان در کل-کودک مفهوم است که در تعابیر دیدن و آموزش هر دانش آموز به عنوان یک کل فرد به جای تمرکز تنها بر دانشگاهیان. SBUSD ساخته شده است گام های بلندی به سوی این و در سال های اخیر به خصوص از نظر ترویج روانی سلامتی در مدارس و پیمانکاری با خانواده خدمات آژانس و آرام برای مشاوران و درمانگران.

او اشاره شده در نامه او خوانده شده از بازماندگان هولوکاست به مدیران مدارس.

"افرادی که مرتکب جرم شده در هولوکاست بودند و پزشکان و مهندسان و پرستاران آموزش دیده" مالدونادو گفت. "واضح بود که آموزش و پرورش به بیش از دانشگاهیان. آن را به بشریت است."

مالدونادو به تازگی به اتمام درجه دکتری خود را در رشته عدالت اجتماعی رهبری در Loyola Marymount University. او موفق به دریافت لیسانس در ارتباط گفتار و فصاحت و بلاغت و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رهبری آموزشی و به طور کلی دولت از Cal State University, Los Angeles. او قادر به حضور در دانشگاه از طریق بورسیه و از طریق صعودی محدود برنامه فراهم می کند که حمایت مالی به مدرسه دانش آموزان از خانواده های کم درآمد و از خانواده های که در آن نه پدر و مادر دارای مدرک لیسانس.

مالدونادو و همسرش, کامران, در حال گذراندن چند هفته آینده جابجایی قبل از مالدونادو او آغاز می شود موقعیت جدید در جولای 1. آنها دو پسر در دانشگاه, Joshua و Ari. او را کسب 250.000 دلار حقوق سالانه.

"من احساس بسیاری از شرم در حال رشد و نه زبان فارسی به درستی" مالدونادو گفت. "در آن زمان شما اجازه نداشتند به زبان دیگری صحبت می کنند و یا می گویند شما می توانید زبان دیگری صحبت می کنند پس از آن ضرب و شتم به من احساس شرمنده. در حال حاضر من احساس غرور و این چیزی است که من می خواهم برای بچه های ما بیش از حد."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب