ناعادلانه و مجبور به انتخاب

من نمی دانم چرا هیچ کس به نظر می رسد برای دیدن چرا این "مجبور به انتخاب" بین Summerland و بابا نوئل خط به عنو

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

من نمی دانم چرا هیچ کس به نظر می رسد برای دیدن چرا این "مجبور به انتخاب" بین Summerland و بابا نوئل خط به عنوان مکان برای شاهدانه خروجی خرده فروشی ناعادلانه است. آن مطرح می شود تنها به این دلیل که هر دو بزرگتر مجاور جوامع کارپینتریا و منتکیتو خود را مستقل از ساختار دولت است که می تواند صحبت می کنند بیشتر با صدا و ایجاد منطقه بندی که مقررات منع حشیش در عملیات. بنابراین زمانی که جنوب شهرستان به نظر می رسد برای یک سایت آن بر ضعیف کمتر نفوذ "جوامع است."

تنها نظارت/ساختار حکومت ما می تواند درخواست تجدید نظر به یک نفر آقای دس ویلیامز. به نظر من و به نظر می رسد S. B. هیئت منصفه موافق او در حال حاضر تصمیم او است "همه در" برای شاهدانه صنعت بدون توجه به تاثیر آن در جامعه ما است. بنابراین ما به طور موثر قفل از نوع حکومت خود تلاش های انجام شده توسط جوامع کارپینتریا و رفسنجان. این شرم آور است!

با توجه به این که ما در این "گیره" و با فرض وجود بارنی Melekian پاسخ به علامت Brickley که یک خروجی خرده فروشی خواهد بود مجاز در رفسنجان, Summerland تورو دره کارپینتریا منطقه, من می خواهم به شدت نیاز است که آن را اجازه داده می شود در Summerland به جای بابا نوئل خط. من نفرت را به مجبور به انتخاب در تمام, و می دانم که دوستان من در Summerland خواهد شد (باید!) عقب براند. اما مطمئنا "کارت امتیازی" باید آن را اولویت بالا به کوچکترین تاثیر در جامعه است. این تقریبا یک قانون ساده فیزیک که داده شده تغییر خواهد یک اثر کوچکتر کوچکتر محل.

Summerland بزرگ نیست; اما در مقایسه با بابا نوئل است. بنابراین شاهدانه خروجی خرده فروشی را بسیار بزرگتر متناسب تاثیر وجود دارد. بابا نوئل خط است که شاید بدترین محل ممکن است برای تعدادی از دلایل است که من مطمئن هستم که بسیاری از بسیاری دیگر اشاره کرده اند.

ترافیک و پارکینگ تراکم: بابا نوئل خط تنها یک خیابان باریک.

که خیابان برای بسیاری از افراد است که به عنوان گسترده در سطح شیب دار برای US101 جنوبی. بسیاری از مردم بی تاب به زوم از طریق سرعت در بزرگراه ها است.

آن را به طور مداوم به انتظارنشسته بودند با اتومبیل های پارک شده در هر دو طرف از بزرگراه های ورودی به و از طریق Padaro زیرگذر اغلب سپر به سپر در ابتدای ماه آوریل راست از طریق نوامبر. این بیشتر باریک در حال حاضر باریک "خیابان/در سطح شیب دار."

این سایت برای ستاد اصلی و بزرگراه و ساخت و ساز پروژه که به طول انجامید و ادامه خواهد داد برای چندین سال. این تساوی ترافیک و حتی بیشتر.

موجود در مغازه های خرده فروشی ساخت و ساز HQ و ساحل ترافیک often فراموش U-turns در صورت بی تاب "بر روی سطح شیب دار رانندگان است." این ترافیک را کند می کند و باعث ایجاد خطر برای برخورد. اضافه کردن یک شاهدانه خروجی تنها افزایش خواهد یافت و این به عنوان بسیاری از شمال می خواهید به بازگشت به راه آنها آمد.

کودکان: اینکه آیا یا نه گشت و گذار مدرسه در نظر گرفته شده است "ثبت نام مدرسه" آن را جذب ده ها و ده ها تن از کودکان روزانه برای تمدید فصل است. من فرض قصد مقررات بافر مهد کودک و مدارس برای کاهش مجاورت و/یا دسترسی از شاهدانه رشد و فروش به فرزندان جوان است. مطمئنا با به معنای واقعی کلمه صدها نفر از افراد جوان به طور منظم برای حداقل نیمی از سال به این دقیق همان نوار باریک روح بافر قانون باید اعمال شود.

و همین امر به Padaro کوره. این یکی از ترین مکان محبوب برای خانواده ها آمده در منطقه ما. این اتحاد خارج نیمکت پیک نیک و شن و ماسه مناطق بازی حتی برای نوزادان است. آن caters به کودکان است. قرار دادن شاهدانه فروشگاه های خرده فروشی درب بعدی را می سازد هیچ حس. یکی ممکن است می گویند نیز وجود دارد هیچ بوی از فروشگاه. اما قوانین برای گرفتن مجوز به کار شامل سیستم های امنیتی نرده ها و غیره. آیا این صدا مانند نوع محل ما می خواهیم در داخل متری از نوزادان و 2 سال کودکان در حال بازی در شن ؟

سواحل خود در حال قدم دور. آنها مملو از کودکان و حتی با تنهایی ، بله, من می دانم که قوانین را نمی خواهد اجازه می دهد زیر سن قانونی به فروش حشیش به خود را دارند. اما از آنجایی که که را متوقف و آنها را از شخص دیگری برای خرید الکل ، نزدیکی و یک ساحل پر از غریبه ها که هرگز نمی تواند به این نوجوانان به نظر من باعث می شود احتمال در ساحل دسترسی به حشیش بسیار بالا است.

سواحل: سیگار نه مجاز در سواحل در شهرستان ما. بنابراین با یک خروجی خرده فروشی تقریبا در ساحل, نه این آن را بسیار بیشتر احتمال دارد که از آن استفاده می شود در ساحل ؟ بله این امر در Summerland, بیش از حد, اما از رفسنجان, کارپینتریا, Summerland, Santa Claus Lane, هیچ کدام, است که به عنوان نزدیک به ساحل به عنوان بابا نوئل.

بنابراین من اصرار که هیچ خروجی خرده فروشی مجاز در منطقه کوچک تورو دره عمیق و باریک و Summerland در همه!

اما اگر وجود دارد باید یکی لطفا لطفا اجازه ندهید این اتفاق می افتد در Santa Claus Lane!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب