تجزیه و تحلیل هارون Gordon بزرگراه سرقت

آن را هر روز که شما در سراسر یک بزرگراه سرقت, اجازه دهید به تنهایی یکی که بی شرمانه به اندازه کافی به ویژگی ها

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

آن را هر روز که شما در سراسر یک بزرگراه سرقت, اجازه دهید به تنهایی یکی که بی شرمانه به اندازه کافی به ویژگی های 6'8", 235 پوند انسان به عنوان قربانی است. مجرمان? یکی ادعا بازیگر و دو بازنشسته و افسانه NBA.

اگر شما از طرفداران بسکتبال — یا مشتاق الگوی رفتاری مصرف کننده — شما می دانید دقیقا آنچه که من صحبت کردن در مورد. نتیجه خشم القا استرس وارد معده-تبدیل 2020 NBA dunk contest.

Feb. 15 باید بوده ام یک شب از پرچین رستگاری است. به جای آن به پایان رسید و با بدترین صورت ممکن از deja vu. سه تلاش در چهار سال و نه یک جایزه به اعتبار استعداد بی نظیر.

پنج سال پیش هیچ کس کاملا درک هدایای هارون گوردون. خود را تازه کار, مبارزات انتخاباتی شد و تا حد زیادی underwhelming — کمی بیشتر از 5 امتیاز یک بازی استاندارد بود. او نشان داد یک نگاه اجمالی از او قوی ورزشکاری با دو دست انتقاد در اینجا وجود دارد اما هیچ چیز بیش از حد عادی است.

که همه تغییر در 2016. در تورنتو NBA dunk contest, گوردون را عجیب و غریب dunking توانایی های قرار داده شد در صفحه نمایش کامل. کشیدن تمام متوقف می شود او به چالش کشیده رقابت را از قهرمان ژاک LaVine سر-به-سر انجام پس از غوطه دادن.

گوردون پرواز بالا بیش از اورلاندو 6'5" طلسم مسائل سحر و جادو اژدها نشسته در بالای یک hoverboard ادای احترام پرداخت به کارل مالون با مسخره 360 درجه "بدون سلام" آورده و توپ را از زیر پاهای خود را در حالی که کوبیدن آن خانه را با خود به سمت چپ.

نسبتا, LaVine یک alley-oop از راه دور در نزدیکی رایگان-پرتاب خط windmilled از خط پرتاب آزاد آورده و توپ را از بین پاهای خود را از (شما آن را حدس زده) خط پرتاب آزاد.

با وجود پیش بینی نشده خلاقیت متولد و استعداد برای نمایشگری و نزدیک به کامل دور از dunks گوردون از دست داد به LaVine برای نهایی جایزه. او چیزی بیش از یک دونده ،

Gordon دست دادن شدید بحث برانگیز است. در حالی که LaVine نشان شد چشمگیر, سه نفر از شش کل dunks شد کاملا مشابه تغییرات از یک دیگر. Gordon بودند متنوع و اصلی است.

طرفداران شدند تا در آغوش توییتر منفجر شد و هر برجسته تلویزیون ورزشی تحلیلگر نمی تواند کمک کند اما در وزن. برخی از احساس LaVine را به نفع خود توجیه بود; بیشتر demurred واقعیت است.

با این وجود حداقل یک واقعیت روشن بود. این بود که به هر وسیله آخرین ما می بینیم از گوردون.

بیا چهار سال بعد و گوردون باعث می شود خود را مدتها در انتظار بازگشت به NBA dunk contest. (بله, من پرش بیش از 2017. ما به او یک پاس هر چند — او مجروح شد).

در فوریه. 15, 2020, پوشیدن تازه پرتقال و آنتراسیت خاکستری "شهر Edition" نیوجرسی, کالیفرنیا, غروب-الهام 361 درجه کفش و حجامت درمان علائم از شب قبل گوردون بود که همه کسب و کار.

او توپ نورد با یک گردیده معکوس دو دست با شدت بهم زدن به جلو راندن حرکت رو به جلو و تحت تاثیر قرار دادن قضات به اندازه کافی به حکم بی عیب و نقص 50.

لحظات قبل از Miami Heat را دریک جونز جونیور (Gordon تنها رقابت واقعی) خود را آغاز کرد dunkfest با استفاده از یک دست برای بلند خود را بالا و بالاتر frontcourt هم تیمی Bam Adebayo. را به همراه داشت نمره آمد 4 امتیاز از گوردون است.

برای چند دور بعد دو duked آن غوطه دادن توسط غوطه دادن به دیگر رقبای پت Connaughton و دوایت هاوارد, سقوط کردن در حذف.

گوردون پیچشی بدن خود را بالا وحشت زده Chance the Rapper در معکوس با شدت بهم زدن غوطه دادن. جونز جونیور آورده و توپ را از بین پاهای خود را در حالی که پریدن بیش از دو نفر است.

پس از آن جونز جونیور لگد آن را تا درجه یک با ابتلا به یک backboard alley-oop نخ توپ بین پاهای خود را و رقص بیش همان کسی که به کمک او. گوردون در پاسخ تند و زننده 360-درجه یک دست آسیاب بادی یک پاس از سمت backboard.

هر غوطه دادن در دور نهایی به دست آورده 50. در چنین شرایطی tiebreakers تعیین برنده (*سرفه* 2016 *سرفه*) نه شرکت کنندگان' قبلی تجمعی نمرات.

جونز جونیور شد تا برای اولین بار. در اولین tiebreaking غوطه دادن او گرفتار توپ از یک طرف از backboard alley-oop و (دوباره) آورده و آن را بین پاهای خود را. در دوم او به سرعت از از نزدیکی نصف, دادگاه, در زمان یک گام در داخل خط پرتاب آزاد و windmilled توپ با متقاعد کردن قدرت. نمره کل: 98/100.

در نظر گرفتن فرصت دیگری با Chance the Rapper, گوردون تا به حال هیچ مشکل شعله ور تفسیر خود را از بین-the-پاها غوطه دادن بیش از Chano. او پس از آن به پایان رسید با گیلاس در بالا (و یا باید چه بوده است) با دعوت از یک مهمان جدید به طبقه: Tacko قرار می گیرند. در همه اما یکی از بی سابقه تلاش گوردون پاک لیگ بلندترین بازیکن که می ایستد در یک شوم 7'5".

و در حالی که سقوط کرده بود مسلما ducked فقط کمی نی نی, این یک حقیقت مسلم است که گوردون فنر بالا در حداقل 7-به علاوه ، که در خود نفس گیر بود به تماشا. مجموع نمره ؟ 97/100.

سه نفر از پنج قاضی -- Dwyane Wade, Scottie Pippen و Chadwick Boseman -- به گوردون نه (نشانه یورش "9 از 10" الگوهای رفتاری).

طرفداران jeered مفسران گریه در سردرگمی و گوردون را تکان داد سر خود را با یک انده لبخند و پس از آن آه. برای توصیف احساس کلی در ساختمان به عنوان "شوک" کتمان حقیقت خواهد بود.

برای دومین ویرانگر زمان گوردون آمد تا دست خالی.

چه می تواند بوده ام به راحتی اجتناب شود با یک کراوات اضافی دور از dunks nonconspiratorial قضاوت یا بدبختانه پیروزی از طریق مسابقه-تجمعی نمره بالغ تبدیل به یک فاجعه کل و مطلق داد و بیداد.

گوردون در حال حاضر علنا اعلام کرد که او نمی اتلاف وقت خود را با یکی دیگر از آینده dunk contest و به صداقت من نمی سرزنش او. غیبت او به تنهایی به اندازه کافی باید برای NBA برای تغییر قوانین حرکت رو به جلو.

"قرار دادن آن" گوردون گفت: در بعد از مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی. "من احساس می کنم باید دو غنائم پس از آن بیش از آن است."

ما بیش از حد هارون ما انجام بیش از حد. دو بزرگراه سرقت برای یک بار در یک نسل با استعداد مثل شما دو برابر بیش از حد بسیاری از.

رایان چین را پوشش می دهد پارو زدن. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن