آنا کابل فارغ التحصیل دوس Pueblos ارشد

من مطمئن هستم که شما هرگز تصور خود از فارغ التحصیلی در یک بیماری همه گیر. چگونه شما احساس ؟ من احساس می کنم شک

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

من مطمئن هستم که شما هرگز تصور خود از فارغ التحصیلی در یک بیماری همه گیر. چگونه شما احساس ؟ من احساس می کنم شکست خورده است. تقریبا همه چیز را که به ما وعده داده شده بود — prom ارشد و مناسب فارغ التحصیلی. برای چهار سال گذشته من فکر کردم من قادر خواهد بود برای خداحافظی به دوران کودکی من و سر به فصل بعدی از زندگی من است. در عین حال فارغ التحصیلی ژوئن 3 و این چیزی نیست که من انتظار می رود. من خوش شانس هستم زیرا من می دانم که من هنوز هم قادر به راه رفتن در سراسر یک مرحله برای فارغ التحصیلی من اما این به آن معنا نیست که آن رضایت بخش است.

آنچه دبیرستان را حضور شما و چه خواهد شد این مراسم بود ؟ من ارشد در دوس Pueblos دبیرستان و ما در حال راه رفتن در یک مرحله با تعداد کمی از مردم در پارکینگ دانشجویی پس از یک درایو-از طریق رژه برای خداحافظی به ما معلمان است. مدرسه تلاش است وجود داشته باشد برای ما و انجام همه چیز آن را می توانید در این سال یکی از به یاد ماندنی برای همه. پس از آن من می دانم که برخی از خانواده ها در حال بیرون رفتن برای صرف شام با خانواده و دوستان خود را در حالی که دیگران نیاز فارغ التحصیلی احزاب با دوستان خود.

چه برنامه هایی برای سال آینده ؟ این تابستان ؟ من خواهد بود با حضور در دانشگاه کالیفرنیا در دیویس در سال آینده به دنبال علمی و ورزشی حرفه ای است. من خواهد بود در رشته ارتباطات و minoring در زبانشناسی به دریافت مدرک کارشناسی در گفتار و زبان شناسی. برای تابستان, من فقط امیدوارم که همه چیز می تواند به حالت عادی بازگشت. که من می خواهم.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن