سالانه 9/11 زمینه یادبود پرچم در تمپه حرکت آنلاین به دلیل نگرانی COVID-19

پائولینا پیندا آریزونا جمهوریمنتشر شده 10:02 PM EDT سپتامبر 9, 2020پرچم به نمایندگی از نزدیک به 3،000 زندگی از

توسط NEWSWORLDS در 20 شهریور 1399

پرچم به نمایندگی از نزدیک به 3،000 زندگی از دست داده در طول حملات تروریستی سپتامبر 11 خواهد شد پرواز در پارک ساحل تمپه در سال جاری نیست.

به طور معمول، صدها داوطلب در پارک در اوایل صبح در روزهای منتهی به سالگرد حملات جمع می شوند تا به پوند پرچم ها به زمین کمک کنند.

در این سال اعضای باشگاه بورس تمپه که این رویداد را سازماندهی می کند، به دلیل نگرانی های COVID-19 تصمیم گرفتند این رویداد را به صورت آنلاین جابجا کنند.

این سازمان این تصمیم را در اواخر ماه اوت در فیس بوک اعلام کرد.

رئیس رویداد نیک باستیان به جمهوری آریزونا گفت که باشگاه نمی خواهد سلامت و ایمنی اعضا و داوطلبان را با افراد زیادی که برای راه اندازی و پایین گرفتن پرچم ها گرد هم می آیند به خطر بیند.

باستیان گفت: تصمیم بسیار سختی برای ما بود. "داشتن پرچم ها در میدان چیزی است که همه ما می خواهیم، و قطعا ما هرگز فراموش نمی کنیم که چه اتفاقی افتاده است."

در عوض اعضای باشگاه بورس تمپه روز جمعه ميزبان مراسم مجازی برای بزرگداشت نشيمن سالگرد حملات خواهند بود.

این رویداد در فیس بوک آغاز خواهد شد کمی قبل از 5:46 صبح -- زمان اولین هواپیما به مرکز تجارت جهانی برج شمال سقوط کرد. کوری وودز شهردار تمپه و دیگر مقامات شهر برای خواندن نام اولین پاسخ دهندگان و دیگرانی که آن روز از دست رفته بودند به اعضای باشگاه خواهند پیوست.

این سازمان در طول روز عکس ها، ویدئوها و داستان ها را در صفحه و وب سایت فیس بوک خود به اشتراک خواهد گذاشت و اعضای جامعه را تشویق می کند که با به اشتراک گذاشتن عکس ها و داستان های خود با استفاده از برنامه هشتگ درگیر #HealingFieldAZ.

باستیان گفت آنها سال آینده به مناسبت بیستمین سالگرد حملات به پارک ساحلی تمپه باز خواهند گشت.

خطرات بهداشتی، کمبود بودجه عامل تصمیم گیری

باستیان می گوید اعضای باشگاه بورس تمپه برنامه ریزی رویداد یادبود سال آینده را اندکی پس از پایین بردن پرچم ها و ذخیره سازی آن ها در یک انبار منطقه فینینز آغاز می کنند.

برنامه ریزی لگد کردن به طور جدی پس از شروع سال است.

هنگامی که موارد COVID-19 برای اولین بار در ماه مارس شروع به گسترش در آریزونا کردند، اعضای گروه امیدوار بودند که هنوز هم بتوانند میزبان این رویداد باشند.

اما در هفته های اخیر مشخص شد که این رویداد به احتمال زیاد قرار نیست اتفاق بیفتد.

باستیان می گوید دستورالعمل های بهداشتی کنونی که گردهمایی های بزرگ و پروتکل های دیگر را برای کاهش گسترش این ویروس ممنوع می کرد، راه اندازی با خیال راحت پرچم ها را دشوار می کرد.

او گفت که فاصله گرفتن داوطلبان از نظر اجتماعی در حالی که پرچم ها را راه اندازی و پایین می آورد، «از نظر فیزیکی غیرممکن» می شد.

جمع آوری بودجه برای قرار دادن این رویداد نیز در سال جاری دشوارتر شد. این سازمان برای کمک به پرداخت هزینه برای اجاره میدان و برای امنیت و تجهیزات صحنه ای و صوتی، از جمله هزینه های دیگر، کمک های مالی حساب می کند.

به اين معني نيست که فراموش کرديم

یادبود تمپه ۱۱ سپتامبر که به آن میدان شفای تمپه لقب داده می شود، از سال ۲۰۰۴ آغاز شد و دومین رویداد طولانی در حال اجرا در نوع خود است. این رویداد یادبود برای اولین بار در سندی، یوتا در سالگرد یک ساله حملات تروریستی آغاز شد.

داوطلبان به طور معمول کمک به راه اندازی پرچم چند روز قبل از سپتامبر 11. پس از راه اندازی، این منطقه برای عموم باز است و باشگاه معمولاً قبل از برچیدن یادبود میزبان یک هشیار و رویدادهای دیگر است.

هر پرچم دارای کارت شناسایی گره خورده به آن با نام، سن و زندگی نامه یک قربانی است.

باستیان برای اولین بار حدود ۱۰ یا ۱۲ سال پیش هنگامی که برای کمک به راه اندازی پرچم ها دعوت شد با میدان شفا درگیر شد. او سال بعد دوباره داوطلب شد و بیشتر در مورد چگونگی این اتفاق گروه یاد گرفت.

او شروع به اهدای پول، سپس زمان خود، به گروه کرد، و بعدها در کمیته برنامه ریزی فرود آمد و خیلی زود به یکی از سازمان دهندگان اصلی این رویداد تبدیل شد.

او گفت برای دیدن تبدیل میدانی از چمن به دریایی از قرمز، سفید و آبی «تجربه ای شگفت انگیز» بود که او را در حال بازگشت نگه می داشت.

باستیان گفت این باشگاه از بسیاری از افرادی شنیده است که ناامید شده اند که پرچم ها امسال پرواز ن خواهند کرد، به خصوص در زمانی که همه «واقعا ً می توانند از مقداری شفا استفاده کنند.»

گفت: ما این را می فهمیم. او می گوید: «بسیاری از ما وجود داریم که می خواهیم مطمئن شویم که این رویداد همیشه اتفاق می افتد و هرگز فراموش نمی کنیم و واقعا ً برای ما سخت بوده است که آن پرچم ها پرواز نکنیم. اما به این معنا نیست که فراموش کرده ایم و به این معنا نیست که سال آینده برنگردیم.»

او مردم را تشویق کرد که برای کمک به اتفاق افتادن رویداد سال آینده درگیر شوند.

اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی داوطلب شدن یا اهدا را می توان در وب سایت گروه در https://empehealingfield.org.

رسیدن به خبرنگار Paulina Pineda در paulina.pineda@azcentral.com یا 480-389-9637. او را در توییتر دنبال کنید: @paulinapineda22.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. اشتراک در azcentral.com امروز.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن