Antietam چشم همکاران هنرهای رزمی 'مه' معضل پوشیدن یک ماسک با

جان ایروین رکورد هرالدمنتشر شده 12:00 PM EDT 21 مه سال 2020برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 Gov. تام گرگ

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 Gov. تام گرگ موظف به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی.

در حالی که ماسک استفاده می شود برای محافظت از سلامت عمومی آنها می تواند یک مشکل مطرح برای کسانی که به پوشیدن عینک و عینک آفتابی.

"با ماسک و عینک در آنها مه تا به سرعت و با میکروسکوپ و سایر لنز استفاده می کنیم در آن است که تقریبا غیر ممکن است برای دیدن با مه," دکتر گفت: Jerzy Kornilow از Antietam چشم همکاران در وینزبرو.

{ در چمبرسبورگ افکار عمومی را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در publicopiniononline.com/subscribe. }

Kornilow و دکتر آلیسون Ridenour دیده اند و برخورد با اسپری مشکل دست اول.

"مه پاش در لنز دلیل رخ می دهد که بخار از نفس ما می رسد سطح شیشه ای است که در درجه حرارت های مختلف," Kornilow گفت. "این می تواند تبدیل به یک مشکل ایمنی زیرا حدود دو سوم مردم پوشیدن نوعی از عینک و می توان آن را یک خطر ایمنی هنگامی که شما در حال قدم زدن و یا حمل وسایل سنگین و یا مراقبت از بیماران به عنوان اولین پاسخ دهندگان و نمی دیدن از طریق عینک."

برای رفع تیرگی مشکل Kornilow گفت: مهم این است که برای کاهش سطح تنش لنز.

"بسیاری از لنزهای امروز را پوشش ضد بازتاب است که کمک می کند تا با تابش خیره کننده و صفحه نمایش کامپیوتر که پوشش افزایش سطح تنش لنز و ترویج مه پاش. لنز که دارای پوشش ضد بازتاب ممکن است آسیب دیده و توسط برخی از محصولات که مانع اسپری," او گفت:.

"ما شده اند با اضافه کردن یک سورفکتانت -- یک ماده است که تمایل به کاهش کشش سطحی یک مایع که در آن حل شده است — به برخی از ضد مه راه حل وضوح Defog این محصول استفاده شده توسط ارتش."

Kornilow گفت: راه حل این است که نه تنها حل کنند.

"اگر COVID-19 در حال رفتن به ماندن در اطراف برای مدتی و سپس این چیزی است که مردم باید بدانند در دسترس است به آنها," او گفت:. "وجود دارد دیگر محصولات موجود مانند مه Tech-Dx و Opti مه که یک پوشش است که به لنز در کارخانه و همچنین برخی از داروهای خانگی از جمله کرم اصلاح و سیب زمینی.

"مشکل با دو مورد آخر برای این محصولات موثر باشد وجود دارد به یک فیلم در سمت چپ بر روی سطح لنز خواهد شد که مهار چشم انداز روشن."

بیشتر: "چیزی خدا را به قلب من': Waynesboro زن sews بیش از 2000 ماسک صورت

بیشتر: ROTC دانشکده افسری 3D چاپ بیش از 400 ماسک به صورت محلی بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ

در علاوه بر این به ضد مه راه حل Kornilow ارائه چند راهنمایی برای کمک به محدود کردن اسپری بر روی عینک خود را.

"جای ماسک بالا بر روی پل بینی خود را و خم متال اگر ماسک آن را به اطراف بینی خود را به مهر و موم ، شما همچنین می توانید با قرار دادن یک نوار کوچک از ورزشی نوار در اطراف لبه بالا برای کمک به ایجاد یک مهر و موم بهتر," او گفت:.

در روح دادن به کسانی که در خط مقدم Kornilow و تیم خود را در Antietam چشم همکاران اهدا بطری از راه حل برای مراقبت های بهداشتی کارگران و اجرای قانون پرسنل.

"ما خواهد شد یا دیدار با شما در درب و یا ارائه منظقه تحویل," او گفت:. "ما هیجان زده به دریافت این به مراقبت از سلامت در جامعه و جامعه در مقیاس بزرگ است."

جان ایروین یک گانت خبرنگار مستقر در وینزبرو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن