'هر چیزی که کمک خواهد کرد که': پنیر n' مسائل بازگشایی اما نتواند دانشجو مشتریان

قبل از مارس محلی رستوران و فروشگاه ساندویچ پنیر n' مسائل بود یک "باغ وحش" ساخت رو به بالا از 500 ساندویچ روزان

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

قبل از مارس محلی رستوران و فروشگاه ساندویچ پنیر n' مسائل بود یک "باغ وحش" ساخت رو به بالا از 500 ساندویچ روزانه برای مشتریان وفادار خود را. در حال حاضر یک بار پر جنب و جوش فروشگاه سختی ساخت 50 ساندویچ در روز و از دست رفته است آن عجله معمول ،

پنیر n' Stuff, خانه های قدیمی از مد افتاده ساندویچ و پنیر از سال 1986 افتتاح شد 6 جولای پس از بسته شدن 17 مارس در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. زمانی که صاحب سام Juha باز, فروشگاه, او تا به حال یک چشم انداز, ایجاد, اصلی "هیچ لقب" ساندویچ. او اضافه کرد که او ساخته شده است تا جامعه اطراف مغازه در حالی که امتناع جزوات و او به سادگی می خواهد مردم را به خرید ساندویچ خود را.

"این برادر من است. ... من می خواهم به ماندن در کسب و کار. من باید بازنشسته در سن و سال من اما من فقط می خواهم به اینجا" Juha گفت. "من دوست دارم به اطراف دانش آموزان است. جوان مردم — آنها مرا به خاطر جوان!"

از آنجا که بیش از 90 درصد از مغازه درآمد بر اساس دانشجویی خرید و فروش, کسب و کار ممکن است قادر به به سرعت بهبود یافتن از این بیماری همه گیر را ضربه.

به عنوان یک نتیجه, Juha امید یک راه حل برای COVID-19 خواهد داشت و دانشجویان می آیند. Juha گفت و کارکنان خود را با استفاده از زمان اضافی برای تمیز کردن و نگه داشتن مغازه اما افزود که او از دست داده بیش از $3,000 در چند ماه گذشته و حال به دور انداختن برخی از مواد غذایی است.

"ذهنی آن را به شما درایو دیوانه نشسته انجام هیچ چیز نیست. زمان می رود تا به آرامی" Juha گفت. "من باید آنها را به می آیند و خرید ساندویچ. که من می خواهم."

برای حفظ عملیات او دریافت 2500 دلار از برکلی صندوق امداد. او همچنین با استفاده از این پول دریافت شده از یک چک برنامه حفاظت از وام و همچنین به عنوان شخصی بودجه برای ادامه پرداخت های اصلی خود کارکنان است.

با فروشگاه باز Juha دارای تضمین ایمنی از کسانی که در فروشگاه خود را از طریق استفاده از ماسک و شستن دست و یک پارتیشن بین مشتریان و کارکنان.

با وجود این اقدامات نبود از مشتریان است در مورد و Juha تخمین می زند که این فروشگاه است که تنها 10 درصد از آنچه در آن استفاده می شود. او هنوز هم امیدوار است به گزاف گویی یک بار ترم پاییز آغاز می شود در UC برکلی و حتی اگر وجود دارد که دانش آموزان کمتر به دلیل "هر چیزی کمک خواهد کرد."

در گذشته Juha اضافه شده, پنیر, n' مسائل catered برای رویدادهای ورزشی و احزاب که بسیاری از آنها لغو شد توسط shelter-در-محل سفارشات. Juha گفت: او می داند که کسب و کار را در 100 ٪ اما فکر می کند که 30 درصد یا 40 درصد بهبود در غذا دستور کمک خواهد کرد.

"ما نیاز به حمایت جامعه ما و دانش آموزان است. امیدوارم آنها می آیند چرا که همه ما نیاز به" Juha گفت. "ما تا به اینجا بوده است 34 سال و من می خواهم به اینجا برای یک زمان طولانی."

تماس با دینا Katgara در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dinakatgara.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب