تلویزیون اپل+'s 'کمی صدای" نمی تواند تاثیر در اولین قسمت

درجه: 3.0/5.0 هالیوود سنت خوانندگان ناگهان شکستن به جهان اقدام به گرد و خاکی موسیقی مشاغل یک پرش شروع چیزی جدی

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

درجه: 3.0/5.0

هالیوود سنت خوانندگان ناگهان شکستن به جهان اقدام به گرد و خاکی موسیقی مشاغل یک پرش شروع چیزی جدید است. اما نوازنده و در حال حاضر تهیه کننده اجرایی Sara Bareilles با جدید تلویزیون اپل+ سری "کمی صدای" است و به همه ما یک فرصت برای بحث در مورد یک نوع جدید از حرفه ای بحران: زمانی که ترانه سرایان شروع به نوشتن اسکریپت.

"کوچک صدای" زیر یک جوان نیویورک هزاره نام Bess (بریتنی o'grady) که در تلاش برای پیدا کردن اعتماد به نفس به انجام او موسیقی اصلی. شخصیت قوس به وضوح به شرح زیر توسعه هنری راه او را تا به ناچار پیدا کردن صدای خود را و به اشتراک گذاری موسیقی با بیش از کم جمعیت در شب نوار ، مگر اینکه این طرح یک چرخش در قسمت های آینده که منتشر می شوند هر جمعه داستان به ظاهر قابل پیش بینی اما در نهایت هنوز یابم.

Bess مظهر کلاسیک هنرمند جوان کلیشه کار کمتر از چهار روز شغل برای حمایت از رویاهای خود را از تولید و انجام. اما در حال حاضر به عنوان داستان همیشه می رود در رام-coms که مجموعه فمینیسم در چند دهه Bess مبارزات با اینکه بیش از حد بی دست و پا به تحمل فشار از یک مرحله ... تا خوش تیپ غریبه وارد زندگی او است!

تعاملات بین Bess و ظریف اولین عشق علاقه اتان (Sean Teale) احساس معدنی از ابتدا. عاشقانه قدم زدن از طریق یک واحد ذخیره سازی تسهیلات سکندری بر اب زیر کاه یک زن و شوهر از پشت سر در حال حرکت جعبه و خلاء های دستگاه فروش اتوماتیک اسنک با سرخ — عاشقانه به نوعی احساس می کند هر دو سرخ و در در همان زمان. اما با توجه به پتانسیل جدید عشق و علاقه است معرفی چند لحظه بعد در فصل آن را گیج کننده است که آیا نویسندگان در حال تنظیم این شخصیت تا بود فقط دوستانه یا فقط لاسی.

در آن زمان همه از شخصیت ها می توانید احساس overbuilt — نه به خاطر این اقدام, اما نه نمایشی گفت و گو و با عجله انزجار. حتی برخی از microproblems Bess چهره — مانند ثابت mispronunciation از او نسبتا ساده نام — در حال تکه های غیر ضروری در حال حاضر تیز برش پازل. به عنوان نشان می دهد حرکت در امتداد آن بیشتر و بیشتر می شود روشن است که نویسندگان احتمالا نمی نوشتن در مورد خود گروه های سنی آمدن با برخی از مدل تصویر از یک مبارزه و در عین حال همیشه مثبت شهری هنرمند.

با توجه به این نمایش همکاری اجرایی تولید شده توسط J. J. Abrams — بله همان کسی است که مشغول به کار در "Star Trek" "از دست رفته" و "Star Wars: The Rise of اسکای واکر" — آن را می شود حتی بیشتر معلوم نیست که مخاطبان هدف واقعا است. با قضاوت بر اساس این نشان می دهد به طور کلی لحن زوج با آن خارج از لمس dialogue این تیم به ظاهر نشده ملاقات یک زندگی واقعی فرد در 20s خود را از مردم هنوز هم گفت: "AF" را با صدای بلند.

بازیگران خود را به, تازه, شامپانی اجرای برنامه با هر صحنه اما اسکریپت گاهی اوقات احساس می کند بیش از حد نوشته شده به انجام آنها عدالت است. این شخصیت از بنی (فیلیپ جانسون ریچاردسون) برای مثال: Bess برو به دوست خواهد بود بسیار عمیق تر و یا بیشتر relatable شخصیت بدون تمام کردن اجسام مراجع و شور و شوق غیر قابل توضیح. در حالی که هر یک از شخصیت تا حدودی به وضوح کشیده شده انگیزه و رانندگی الهام نوشتن اجازه نمی دهد که برای هر چیزی کمتر از برش کوکی اجرای برنامه از بازیگران آن.

سری واقعی ترین لحظه ای می آید و در قسمت سوم که اسناد و مدارک یکی از شخصیت ها را تجربه رو به تقاطع نژاد پرستی و همجنسگرا ستیزی. در حالی که هر دو سنگین افراد برای رسیدگی به نشان می دهد به آرامی به تصویر کشیده کاراکتر' پاسخ و چگونه پویایی خانواده می توانید به هویت اجازه می دهد برای برخی از لحظات صمیمانه ترین از سری تا کنون.

"کمی صدا" به معنی این نیست که می تواند یک جایزه برنده سری درام, اما آن را نیز انجام نمی دهد یک کار فوق العاده بودن جذاب نیمکت تماشا کنید. ما می توانید صبر کنید و ببینید چه بقیه فصل را ارائه کرده است اما در حال حاضر ما هنوز در حال انتظار برای Bess برای جلوگیری از تماس با او و صدای بسیار کمی است.

Skylar د پل را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب