درخواست در حال حاضر برای 2021 Pulliam فلوشیپ روزنامه نگاری در جمهوری آریزونا / azcentral.com

جمهوری آریزونامنتشر شده 6:23 PM EDT سپتامبر 9, 2020جمهوری آریزونا / azcentral.com به دنبال دانشجویان کالج و فا

توسط NEWSWORLDS در 19 شهریور 1399

جمهوری آریزونا / azcentral.com به دنبال دانشجویان کالج و فارغ التحصیلان جدید با استعداد برای گزارش ، طراحی اخبار و گرافیک ، و یا photojournalism برای تابستان 2021 Pulliam یاران.

برنامه فلوشیپ پولیام نیز فرصت های مشابهی را در ایندیاناپولیس استار/indystar.com فراهم می کند.

برنامه فلوشیپ روزنامه نگاری هیجان انگیز و خواستار، روزنامه نگاران جوان را در این دو اتاق خبری قرار می دهد و در آنجا تجربه ارزشمند روزنامه نگاری را به دست می آورد که در کنار روزنامه نگاران برنده جایزه کار می کنند. Pulliam یاران درآمد $650/week برای برنامه 10 هفته.

یاران اخیر Pulliam در ققنوس بر روی گزارش سیاسی، رسانه های اجتماعی، تولید دیجیتال، ویژگی ها و تیم های بصری کار کرده اند. اگر به کلاس برنگردند، بیشتر شرکت کنندگان به سمت هایی در اتاق خبر جمهوری یا دیگر اتاق های خبری اطراف شبکه ختم می شوند.

نوجوانان کالج، سالمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ثبت نام در روزنامه نگاری و یا برنامه مدرک مرتبط از نوامبر 1، 2020، واجد شرایط هستند. کارآموزی روزنامه نگاری قبلی و / یا تجربه به عنوان یک روزنامه نگار در یک روزنامه کالج ترجیح داده می شود. شما باید به شغلی در روزنامه نگاری خبری متعهد باشید. شما باید حمل و نقل قابل اعتماد و ترتیبی برای مسکن خود را داشته باشد. ما یک کارفرمای فرصت برابر هستیم که برای تنوع در میان یاران روزنامه نگاری خود ارزش می گذارد.

درباره جمهوری آریزونا و azcentral.com

جمهوری آریزونا / azcentral بزرگترین سایت خبری محلی در ایالات متحده آمریکا امروز شبکه بیش از 200 روزنامه و سایت های رسانه ای ، با پوشش متمرکز بر مترو فینیقه و در اطراف آریزونا است. سایت فینینز همچنین بر عملیات روزنامه های شبکه یو اس ای تودی در کالیفرنیا، اورگن، یوتا و چند ایالت غربی دیگر نظارت دارد. این روزنامه در سال ۲۰۱۸ به خاطر پروژه ای که پیامدهای ساخت دیوار مرزی از اقیانوس آرام تا خلیج مکزیک را بررسی می کرد، جایزه پولیتزر برای روزنامه نگاری توضیحی دریافت کرد.

چگونه برای فلوشیپ Pulliam درخواست

مهلت اعمال: 1 نوامبر 2020.

تاریخ فلوشیپ: ژوئن 7- اوت 13, 2021.

از کجا درخواست: درخواست آنلاین در هر زمان بین حال حاضر و نوامبر 1, 2020.

چه باید شامل: تکمیل فرم درخواست آنلاین؛ نمونه هایی از کار منتشر شده، که حداقل نیمی از آنها تحت مهلت به پایان رسید؛ resume; توصیه نامه ای از کسی که بیشترین خبر را در مورد شما و کار شما دارد، مانند ویراستار، سرپرست، معلم یا همکار؛ دو مرجع حرفه ای که می توانند در مورد کار شما به عنوان یک روزنامه نگار صحبت کنند.

سوالات: در فینیک، با استیسی سالیوان در ssullivan@azcentral.com یا ۶۰۲-۴۴۴-۸۷۴۹ تماس بگیرید. در ایندیاناپولیس، با روس پولیام در russell.pulliam@indystar.com یا ۳۱۷-۲۱۳-۹۸۳۰ تماس بگیرید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن