معلمان هستند در واقع آموزش در طول همه گیر? بله! در اینجا آنچه در نیویورک و حومه در حال انجام است

نظرTimothy P. ویلیامز منتشر شده 12:27 PM EDT مارس 12 سال 2020ما مربیان freeloading اگر شما بر این باورند که اح

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

نظر

ما مربیان freeloading اگر شما بر این باورند که احساسات عمومی مدرسه مخالفان و حتی برخی از قانونگذاران. مجلس مایکل Turzai (R-Allegheny) در نامه ای به پنسیلوانیا, وزیر آموزش و پرورش, پدرو ریورا سوال آنچه که معلمان در حال انجام در طول همه گیر و به یاد آقای ریورا که "معلمان و مدیران و کارکنان همه در حال پرداخت می شود. تمام مزایای پزشکی تحت پوشش هستند."

سخنران Turzai مناسب است البته در مورد یک چیز; مربیان همچنان پرداخت می شود به عنوان مورد نیاز توسط قانون 13 سال 2020 به تصویب رساند که در هر دو مجلس بدون یک رای مخالف. آنچه که او ممکن است بدانید این است که معلمان به کار ادامه دهد.

همه ما انتظار داریم که برای پرداخت می شود میوه ها را از ما کارگران و زمانی که این گزینه حذف شده است از ما و همه ما انتظار می رود برای دریافت غرامت بیکاری. بنابراین اجازه دهید ما با توزیع تفرقه است که برخی می خواهم به فاستر بین کسانی که مشغول به کار هستند و کسانی که بدبختی کار نمی کند. به جای آن اجازه دهید ما تمرکز بر روی این موضوع قبل از تماس با ما — آموزش و پرورش عمومی.

عمومی, مدرسه, مربیان, شده است و ادامه خواهد داد به این بنای آمریکایی رفاه به عنوان نشان داده شده در کشور در معرض خطر گزارش از سال 1983. یادگیری موثر است و ابزاری برای تداوم راه آمریکا و عمومی آموزش و پرورش شده است پایه و اساس که در آن ایالات متحده تبدیل شده است به بزرگترین کشور روی زمین است. از من کوچک از نیویورک حومه منطقه مدرسه ما مربیان همچنان به انجام بخشی خود را.

آنها همواره نشان داده اند نبوغ خود را در تطبیق با این بیماری همه گیر تعطیلی. ما خواسته های ما آموزش کارکنان — بسیار موثر در ارائه چهره به چهره آموزش — برای انتقال به محیط الکترونیکی هستند. آنها مشتاقانه گرفت که چالش و توسعه آموزشی تحویل که ما خواستار به جلو یادگیری است.

نیویورک و حومه مربیان قرض گرفته برخی از عناصر آموزش آنلاین و اضافه شدن یک دوز از نبوغ خود را به توسعه رو به جلو یادگیری است. و آنها همه از آن در عرض دو هفته بازه زمانی در حالی که هنوز ارائه گرفتن و رفتن وعده های غذایی برای دانش آموزان و خانواده های آنان است.

هر کسی که فرض بر این است که مدارس باید غیر فعال شده است در طول همه گیر یا توجه نیست و یا نمی کند و باید از این فرصت برای دیدن, پشت صحنه. من فرض را بر دومی درست است از بلندگو Turzai.

در نتیجه خوب است که سخنران Turzai برخی از سوالات مطرح شده و من خوشحال به ارائه پاسخ به آنها از دیدگاه من در نیویورک و حومه:

تحت COVID-19 آیا دانش آموزان ما گرفتن روز کامل دوره های آموزشی? آنها با داشتن تعامل با معلمان و مدیران و کارکنان ؟

پاسخ: بله. ما آن را به جلو آموزش و معلمان ما و مص مشغول هستند با دانش آموزان خود را هر روز.

لطفا به من بگویید که معلمان در حال تماس با برخی از تعدادی از دانش آموزان خود را هر روز. یک معلم و یا حداقل یک فرد کارکنان تماس از طریق هر دانش آموز با فکری یا ناتوانی جسمی و خانواده او در حداقل به صورت هفتگی?

پاسخ: ما نه آنها تماس بگیرید و ما به صورت ویدئو کنفرانس با آنها. ما تنها با استفاده از تلفن به عنوان آخرین چاره.

چقدر آموزش دانش آموزان ما گرفتن هر روز ؟ در کلاس مدرسه ؟ متوسط و بالا مدرسه ؟

پاسخ: ما K-12 دانش آموزان در حال گرفتن یک روز کامل از آموزش. شما ممکن است برخی از اطلاعات اضافی در مورد جلو یادگیری در http://www.yssd.org/forward-learning.

دانش آموزان خود آموزش ؟

پاسخ: نه, مگر اینکه شما در نظر آسنکرون یادگیری به عنوان "خود را آموزش." ما معلمان با استفاده از مخلوطی از سنکرون و آسنکرون فعالیت است. آسنکرون فعالیت های یادگیری نیاز به یک دانش آموز به حرکت در سرعت خود را, که به ترویج دقیقا آنچه ما می خواهیم دانش آموزان ما برای تبدیل شدن به — خود-با انگیزه و به دنبال تعامل در یادگیری با سطح بالایی از خود نشان دادند.

پدر و مادر آموزش ؟

پاسخ: هیچ. اما ما ارزش زمانی که پدر و مادر تبدیل شدن به شرکای خود در کودکان, آموزش, آن است که آیا در طول تحصیل سنتی و یا به جلو در طول آموزش.

وجود دارد ارزش افزوده از آموزشی استقرار?

پاسخ: معلمان ما ارائه ارزش افزوده که آیا آنها در کلاس های درس سنتی و یا در جلو یادگیری است. ارزش اضافه در طول همه گیر است که ما در حال تجربه تابآوری در چنین راهی که می شده اند ممکن است فقط چند ماه پیش.

چه measurables شما قرار داده و در محل ؟

پاسخ: ما باید مدل ما اقدامات کسانی که مورد استفاده توسط cyber منشور مدارس اما با پاسخگویی بیشتر. Cyber منشور تنها نیاز روزانه یک نشانه. ما اغلب ارائه آموزش همزمان به طوری که دانش آموزان بیشتر پاسخگو که ترجمه را به یک سطح بالاتر از پاسخگویی نسبت سایبر منشور.

آیا شما نمی دانید بار که شما با قرار دادن و قرار داده شده در خانواده ، ساکنان نیوکاسل یک انتظار مناسب با توجه به علم و اطلاعات به انتظار بازگشت به حالت عادی اگر چه concededly جدید طبیعی است. آیا می دانید این بار شما در حال قرار دادن بر روی مردمی که می خواهند به بازگشت به نیروی کار در پاییز ؟

پاسخ: ما قطعا نمی فهمم این ضربه به عنوان بسیاری از ما مربیان رقیب با آموزش دانش آموزان خود را در حالی که همچنین نظارت بر اعضای خانواده خود را مشارکت در مشابه فعالیت های آموزشی. برای سال آینده ما در حال تلاش برای کشف کردن گزینه های برای کمک به خانواده ها اگر از آن می شود لازم است برای ادامه به جلو یادگیری است. پس از مراقبت از کودک است نه عملکرد مدارس دولتی شاید مقننه می تواند توسعه "می توانید" وضعیت به ما کمک کند کشف کردن یک راه حل و یا حداقل جلوگیری از مانع به مربیان در انجام این کار است.

ما افتخار می کنیم از آنچه که ما را قادر به ارائه برای دانش آموزان ما, و ما در حال آماده سازی برای ادامه به جلو یادگیری اگر لازم است در هر زمان در طول 2020-21 سال تحصیلی. نیویورک و حومه عاشقانه به تصویب رسید "می توانید" رویکرد همه گیر; من افتخار ما مربیان که در آغوش این چالش جدید با همان determinedness آنها همیشه به حال.

در علاوه بر این به ما ستارگان منابع انسانی, York, حومه, خوش شانس است که منابع دیگر به راحتی در دسترس به سرعت توسعه رو به جلو یادگیری است. بدون شک بسیاری از مناطق در مناطق شهری و روستایی صورت فنی و اتصال چالش های ساخت آن را سخت تر برای رقابت با این طبیعی است. این بیماری همه گیر در معرض منابع بی عدالتی در سراسر کشورهای مشترک المنافع باعث مربیان برای دریافت خلاق تر در رویکرد خود را به آموزش و یادگیری است.

مربیان عادت کرده اند به چالش. بسیاری از معلمان را به شما بگویم که سال اول خود را از آموزش بیشتر بود دشوار است چرا که آنها در تلاش برای کشف کردن بهترین راه برای ارائه آموزش. این بیماری همه گیر است و ما مجبور نیویورک حومه معلمان به بطور منظم احساس آن برای اولین بار از سال چالش برای رسیدن به جلو یادگیری بالا و در حال اجرا است.

آنها قطعا درآمد خود را پرداخت و ارائه آموزش تحت شرایط بسیار دشوار است. مربیان در نیویورک و حومه در مناطق دیگر که با من آشنا سرآمد هستند. و بله, آنها می شود به انجام این کار. آنها سزاوار پرداخت برای خدمات ارائه شده و ما قدردانی.

Timothy P. ویلیامز سرپرست نیویورک حومه منطقه مدرسه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن