آیا شما مایل به کشف خود را "سفید امتیاز' در پی جورج فلوید را به مرگ ؟

نظردکتر Kazi Hossain میللرسویلل ستلمنت دانشگاهمنتشر شده 9:03 PM EDT Jun 23, 2020ما شده اند شاهد تظاهرات خشم و

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

نظر

ما شده اند شاهد تظاهرات خشم و خواستار عدالت پس از کشته شدن یک غیر مسلح سیاه جورج فلوید در دست افسران پلیس در مینیاپولیس. برخی از شرکت کننده به طور مستقیم با رفتن در خیابان و پیوستن به تظاهرات در حالی که دیگران در حال بالا بردن صدای خود را از طریق سکته مغزی از قلم و یا ظاهر شدن در رسانه های مختلف. هدف از تمام شرکت کنندگان در این جمعی است که خواهان عدالت برای جورج فلوید خانواده اش و دیگران بی شماری که بی ارزش کشته شده توسط پلیس اما در عدالت آنها سزاوار.

مرگ جورج فلوید نه تنها نشان دهنده بی عدالتی در مواجهه با آمریکایی های آفریقایی تبار و اقلیت اما آن را نیز نشان دهنده چگونگی شایع جامعه "سفید امتیازات" هستند. ما به عنوان یک کشور نه تنها باید به طور جدی شروع به صحبت کردن در مورد روابط میان خودمان, اما آن نیز ضروری است که افراد مورد بحث در میان خود این موضوع ناخواسته "سفید امتیازات." متاسفانه درصد قابل توجهی از جمعیت حاضر به اذعان وجودهای از "امتیاز سفید" در جامعه ما است. مگر اینکه ما به عنوان یک ملت به رسمیت شناختن وجود این امتیاز ویژه و یا به عنوان پگی مک اینتاش آن را به نام "نامرئی پشتي" ما نمی توانیم هر گونه پیشرفت در روابط.

بیشتر: هنگامی که شما رشد می کنند تا بی نژادی در برخی از شهرهای کوچک شما مبارزه در دو جهان

در بیماری, بهداشت و مبارزه با نژاد پرستی: حضور مسالمت آمیز BLM اعتراض با شوهرم

مرگ غم انگیز جورج فلوید باز می شود تا فرصت برای نشان وجود "سفید امتیازات" لذت می برد توسط یک گروه خاص از مردم در کشور است. با توجه به این امتیاز ویژه, سفید, مردم می, طوفان به حالت ساختمان کاپیتول با یک AR-15 و در صورت هر گونه عواقب منفی. آنها این که به تقاضای دولت باز می شود تا کسب و کار به طوری که "این مردم" می توانید کوتاه کردن مو و یا غذا خوردن در یک رستوران – نه از آن ضروری است برای زنده ماندن در این COVID–19 محیط زیست است. چرا پلیس نمی دستگیری این افراد برای حمل اسلحه در داخل دولت کاپیتول ساختمان ؟ به دلیل آن است که متمم دوم حق "این افراد است." اما این متمم دوم درست است و نه ضروری برای زنده ماندن اما به "نفس" آزادانه ضروری است برای زنده ماندن به عنوان یک انسان است. توانایی تنفس آزادانه است "حقوق بشر" اما توانایی حمل یک AR-15 است! برخی از حقوق اساسی نباید جایگزین "حقوق بشر" است که از جورج فلوید.

در ایالات متحده قانون اساسی رفته از طریق 27 اصلاحات از زمان آغاز آن در سال 1787. در میان این اصلاحات بیشتر در مورد صحبت یکی از متمم دوم - حق حمل سلاح است. این قانون به نظر می رسد بیشتر مقدس به مردم در امریکا از هر یک از دیگران - حتی 13th متمم. اما اجرای متمم دوم بسته به رنگ پوست فرد است که ورزش مناسب. مورد Philando کاستیا یک مثال از چنین تنوع. کاستیا به حال مجوز حمل اسلحه مانند هر شهروند مطیع قانون, و او به پلیس اطلاع در مورد آن زمانی که او متوقف شد. زمانی که کاستیا خواسته بود به او نشان می دهد مجوز و ثبت نام او به خارج از glovebox به دریافت این اسناد و به ضرب گلوله کشته شد و هفت بار به دلیل یک افسر پلیس بود "ترس برای زندگی خود را." در این مورد دوم متمم حق Philando کاستیا بود ساختگی حقوق بشر از پلیس برای دفاع از خود. اینترنت پر است از نمونه هایی از حوادث در مورد چگونه افسران پلیس, درمان مردان سفید پوست از نظر قانونی حمل اسلحه در مقابل مردان سیاه قانونی حمل اسلحه. هر دو در حال ورزش خود را متمم دوم حقوق, اما پلیس رسیدگی به این شرایط دو راه کاملا متفاوت به عنوان اگر یک جنایتکار و دیگر نیست. نیازی به گفتن نیست, مرد سیاه و سفید است که همیشه "درک" را به عنوان یک جنایتکار است.

در هر گوشه از جهان کودکان و نوجوانان در همه سنین باید حق را به بازی در یک پارک و یا در یک زمین بازی. بچه ها می توانند آزادانه پرسه زدن یا بازی کردن با یک اسباب بازی, حتی در صورتی که اسباب بازی تفنگ اسباب بازی. این یک حق انسانی برای همه کودکان است. متاسفانه Tamir برنج سیاه و سفید 12-year-old boy ندارد که انسان در هنگام بازی با یک اسلحه اسباب بازی در کلیولند اوهایو در سال 2014. او به ضرب گلوله کشته پایین توسط یک افسر پلیس به این دلیل که افسر بود که ترس برای زندگی خود را حتی اگر Tamir برنج اشاره کرد هرگز تفنگ اسباب بازی به سمت افسر. دفاع از حقوق افسر پلیس پیشی گرفت و حقوق بشر از Tamir برنج به بازی آزادانه در یک پارک.

بیشتر: این بچه در حال تبدیل شدن 18 در Tamir برنج را امریکا

فوق سه مورد نیز نمونه هایی از "امتیاز سفید" در منطقه از سیستم عدالت کیفری در امریکا است. متاسفانه امتیاز سفید وجود ندارد در نظام عدالت کیفری به تنهایی در آن وجود دارد در هر سیستم آمریکایی می توانید تصور کنید.

یکی از راه های تحقق یک رویای آمریکایی است که برای رفتن به دانشگاه و کسب مدرک و کار دریافت کنید. اکثر آمریکایی ها از تمام زمینه های انجام بهترین خود را برای رسیدن به رویای آمریکایی با پیروی از این مسیر است. اما بخش های خاصی از جمعیت ضربه دیوار در وسط این مسیر به ویژه هنگامی که آنها شروع به درخواست برای یک کار. دوباره مردم از رنگ به خصوص سیاه, افراد, صورت موانع در روند جستجو برای یک کار. مطالعات متعدد نشان داده اند که متقاضیان با نام صدایی کمتر تماس از استخدام بیش از همتایان خود با نام صدایی حتی اگر رزومه منعکس مدارک مشابه برای هر دو سیاه و سفید نامزدها.

اثرات مختلف نام صدایی فراتر از بازار کار. در محیط علمی به خصوص در K-12 محیط معلمان شناسایی دانش آموزان با صدایی نام به عنوان مشکل بیشتر از آنها شناسایی دانش آموزان با صدایی نام. در یک مطالعه اخیر در دانشگاه UCLA Center for رفتار تکامل و فرهنگ, محققان دریافتند که افراد با صدایی نام آنها بیشتر احتمال دارد به عنوان جسمی بزرگ و خطرناک و خشونت آمیز نسبت به کسانی که با کلیشه سفید صدایی نام. نتایج حاصل از این مطالعه به طور کامل در تضاد با قاتلان از Ahmaud Arbery در سال 2020 به عنوان به خوبی به عنوان قاتلان از امت تا در سال 1955. موارد مشابه هستند آسان برای پیدا کردن.

در جامعه آمریکا رنگ پوست نقش بزرگی در زندگی روزمره. این غم انگیز بیانیه اما یک واقعیت زندگی است. کودکان در سن خیلی زود شروع به درک اهمیت یک رنگ پوست. توسط 3 سالگی کودکان به این معنا که آنها متفاوت هستند بر اساس رنگ پوست خود را. بسیاری از خانواده ها از رنگ که بالا بردن کودکان تجربه بسیار شبیه به یک تعامل که در آن کودکان خود را می خواهید به "سفید" پوست. بالا بردن یک کودک من نیز این تجربه خودم. به یاد دارم یک روز که من برداشت تا دختر من از پیش دبستانی او بیان خود او تمایل به "سفید است." زمانی که من از او پرسید که چرا او می خواست به "سفید" او گفت: "پس من معلم قرار داده اند کرم های ضد آفتاب در من است." حتی اگر ما در حال حاضر با توجه کودک مرکز مراقبت از کرم های ضد آفتاب برای کودک پرستار هنوز هم استفاده نمی کنید آن را در آن روز. به جای پرستار گفت: فرزند من "پوست خود را تیره و تاریک است, شما لازم نیست از کرم های ضد آفتاب." این حادثه به من کمک کرد درک آن است که فرزند من و بسیاری از کودکان مانند او می آیند به درک که "سفید" یک مزیت و تاثیر این درمان را دریافت می کنند توسط جامعه است. کودکان اولویت برای "سفید" چیزی جدید است. به خوبی شناخته شده "عروسک آزمایش" انجام شده در 1940s مشهور آفریقایی-آمریکایی روانشناس, دکتر کنت کلارک نشان می دهد این. این آزمایش تکرار چند بار در طول سال و هر بار نتایج را تبدیل به همان; کودکان در تمام نژادها را ترجیح می دهند "سفید" عروسک بیش از "سیاه" عروسک. این نتایج در نهایت ثابت کند که بچه ها متوجه جامعه های مختلف درمان افراد بر اساس رنگ پوست.

وجود نژاد پرستی چیز جدیدی نیست که آیا آن است که در امریکا و یا در هر بخشی از جهان. اما نژاد پرستی در امریکا stuns جهان چون آمریکا دیده می شود به عنوان چراغ برابری و عدالت که هر کشوری می خواهد به تقلید. اما سیستمیک نژادپرستی تنها می تواند ریشه کن هنگامی که ما می تواند همچنین افزایش آگاهی در مورد سیستمیک "سفید امتیاز است." یکی از راه هایی برای ایجاد این اتفاق می افتد این است که برای مردم شروع به صحبت کردن در مورد این میان خود را دارند. این گفتگو ممکن است دشوار برای بسیاری از پدر و مادر اما به آن نیاز دارد را اگر تغییر واقعی مورد نظر است. آنها نیاز به آموزش کودکان خود را چگونه سفید "امتیاز" اثرات خود را در زندگی و آنچه در آن واقعا به نظر می رسد در زندگی روزمره است. بسیاری از مردم به ویژه در میان طبقه متوسط و فقیر SES گروه به شدت بر این باورند که آنها سخت کار می کنند و هیچ کس به آنها آنچه آنها به دست آورده اند و در نتیجه آنها نمی لذت بردن از "سفید امتیاز است." سفید این مردم درست در فرض خود را, اما آنها موفق به تحقق بخشیدن به که "امتیاز سفید" به این معنا نیست که مردم فراموش نمی کنند و همه چیز است که به آنها داده می شود به صورت خودکار. "امتیاز سفید" به این معنی که درمان بهتر در زندگی روزمره خود را نسبت به راه اقلیت ها درمان می شوند. نمونه هایی از چنین عبارتند از: چگونه سفید مردم را نمی خواهد متوقف شده توسط پلیس بی ارزش چگونه آنها را نمی خواهد به دنبال کارمند فروشگاه برای ظن ممکن است فروشگاه در هنگام خرید و چه زمانی که آنها خود را برای خرید دیپلم در فروش میز را نه تأیید امضای خود را که بر روی کارت. هنگامی که مردم سفید درخواست برای یک کار نام خود را نمی خواهد به یک پاسگاه در گرفتن موقعیت. اگر شما یک معلم در آموزش عالی تنظیم مدارک خود را نمی خواهد در مورد سوال اگر شما می خواهید برای تدریس یک دوره جدید حتی اگر شما ممکن است 20+ سال تجربه تدریس.

بی عدالتی اجتماعی و یا سیستمیک نژادپرستی هر اصطلاحات استفاده می کنیم که در هم تنیده با "سیاه و سفید امتیاز است." نمی توان یکی را جدا از دیگری است. بالا بردن آگاهی در مورد سفید "امتیاز" امیدوارم تغییر طرز فکر مردم; در حالت ایده آل آنها خواهد بود قادر به اقدام طوری که ریشه های نژاد پرستی نمی تواند فرصتی برای رشد در آینده است.

ما نیاز به استفاده از جنبش کنونی که ناشی از جورج فلوید مرگ غم انگیز نه تنها برای از بین بردن نژادپرستی نظاممند اما به همچنین افراد آگاه از وجود "امتیاز سفید" و تاثیر آن در جامعه به این دلیل که جهان در حال تماشای ما!

دکتر Kazi Hossain یک دانشیار در گروه اولیه و میانه و استثنایی آموزش و پرورش در میللرسویلل ستلمنت دانشگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن