آریزونا گزارش 250 مورد جدید COVID-19، 14 مرگ و میر جدید در روز یکشنبه

چلسی کورتیس آریزوناجمهوری منتشر شده 1:55 PM EDT سپتامبر 6, 2020آریزونا گزارش 250 مورد جدید COVID-19 در روز یکش

توسط NEWSWORLDS در 16 شهریور 1399

آریزونا گزارش 250 مورد جدید COVID-19 در روز یکشنبه در حالی که بستری شدن در بیمارستان و درصد از آزمایش های آینده مثبت همچنان به کاهش است.

بر اساس داده های بیمارستانی که به دولت گزارش شده است، متریک های بستری مانند شمارش بیمار، هواکش های در حال استفاده و وزش ER برای COVID-19 حدود هفت هفته است که به سمت پایین روند، با چندین متریک به سطوح از آوریل و مه.

بر اساس گزارش روزانه وزارت خدمات بهداشتی آریزونا، موارد شناسایی شده به ۲۰۵٬۷۶۶ نفر افزایش یافت و مرگ های شناخته شده در مجموع ۵۲۲۱ نفر بود. ۱۴ مرگ شناخته شده جديدی که روز يکشنبه گزارش شد نشان دهنده مرگ های جديدی است که وزارت بهداشت ايالتی در آن روز شناسايی کرده است، اما بسياری روزها و هفته ها پيش از آن رخ داده اند. گزارش های موردی جدید روزانه از اواسط ماه اوت بین حدود ۲۰۰ تا ۱۱۰۰ در نوسان بوده است.

داشبورد روز یکشنبه 81 درصد تخت های بستری و 78 درصد تخت های ICU در حال استفاده را نشان می دهد که شامل افرادی است که برای COVID-19 و دیگر بیماران تحت درمان قرار می گیرد. بیماران COVID-19 از 8 درصد کل تخت های بستری و 14 درصد تخت های ICU استفاده می کنند. در مجموع 28 درصد هواکش ها در حال استفاده بودند.

بیشتر افرادی که این بیماری را دریافت می کنند در بیمارستان بستری نمی شوند. دولت تعداد موارد بهبود یافته را گزارش نمی کند، هر چند که ترخیص بیمارستان را گزارش می کند.

برای بسیاری از همه گیر، آزمایش با گسترش ویروس نگه نمی دارد، اما دولت کار می کرد برای گسترش آزمایش و کاهش زمان چرخش نتیجه، که تا دو هفته یا بیشتر برای برخی از آزمایش ها، حتی تا ماه ژوئیه بوده است. سونورا کوئست، بزرگترین پردازنده آزمایش این ایالت، گزارش می دهد که backlog خود را از آزمایش ها پاک کرده است و در حال بازگشت بیشتر نتایج در عرض دو روز است.

تعداد آزمایش های هفتگی انجام شده در ماه ژوئیه و تا ماه اوت به طور قابل توجهی کاهش یافت.

از نتایج آزمون شناخته شده از دو هفته گذشته، 4٪ مثبت آمده اند، با توجه به دولت، که یک راه منحصر به فرد برای محاسبه پوزیتیوی درصد است. دانشگاه جانز هاپکینز میانگین متحرک هفت روزه آریزونا از مثبت های درصدی را ۷٪ محاسبه می کند و نشان می دهد که به طور کلی در هفته های اخیر به سمت پایین رونده است اما در حال حاضر احتمالاً فلات است و کمی افزایش می یابد. نرخ پوزیتیویته ۵٪ معیار خوبی محسوب می شود که گسترش تحت کنترل است.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد اعداد جدید یکشنبه است.

موارد گزارش شده در آریزونا: 205,766

موارد ۲۵۰، یا ۰٫۱۲٪، از ۲۰۵٬۵۱۶ مورد شناسایی شده روز شنبه از زمان آغاز شیوع بیماری افزایش یافت.

موارد شهرستان: 135,964 در ماریکوپا, 21,888 در پیما, 12,325 در یوما, 9,965 در پیپال, 5,653 در ناواهو, 3,761 در موهاوی, ۳۳۶۹ نفر در آپاچی، ۳۳۹۰ نفر در کوکونینو، ۲۷۷۵ نفر در سانتا کروز، ۲۳۶۵ نفر در یاواپای، ۱۸۴۱ نفر در کاکیز، ۱۱۳۱ نفر در گیلا، ۷۶۳ نفر در گراهام، ۵۱۷ نفر در لا پاز و ۵۹ نفر در گرینلی، بر اساس اعداد ایالتی.

میزان موارد به ازای هر ۱۰۰٬۰۰۰ نفر بالاترین میزان در شهرستان یوما و پس از آن شهرستان سانتا کروز، ناواهو و آپاچی است.

ملت ناواهو از ۹۸۹۱ مورد خبر داد و ۵۲۲ مورد مرگ و میر را تا روز شنبه تأیید کرد. ملت ناواهو شامل بخش هایی از آریزونا، نیومکزیکو و یوتا است.

وزارت اصلاحات آریزونا گفت: 2349 زندانی برای COVID-19 تا روز جمعه آزمایش مثبت، از جمله 898 در توسان؛ ۳۸٬۳۶۷ زندانی از جمعیتی در حدود ۳۹٬۱۰۰ نفر مورد آزمایش قرار گرفته اند؛ 13170 نتیجه آزمون در انتظار است. دوازده نفر زندانی تایید شده اند که بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند، با 15 مرگ اضافی در دست بررسی است.

در حالی که نژاد/قومیت برای ۳۴٪ موارد در آریزونا ناشناخته است، ۳۰٪ موارد هیسپانیک یا لاتین هستند، ۲۳٪ موارد سفید پوست، ۶٪ بومیان آمریکا، ۳٪ سیاه پوست و ۱٪ جزیره نشین آسیایی/اقیانوسیه هستند.

آموزش و پرورش: ASU نزدیک شدن به 1000 مورد شناخته شده COVID-19

آزمایشگاه ها ۱٬۲۵۷٬۲۲۱ آزمایش تشخیصی برای COVID-19 به پایان رسانده اند که ۱۲٫۲٪ آن ها مثبت برگشته اند. درصد آزمایش های مثبت از اواسط ماه مه افزایش یافته بود اما در ماه ژوئیه شروع به کاهش کرد. این 4٪ برای آزمایش هایی بود که تا کنون از دو هفته گذشته بازگشته اند، با توجه به اعداد دولتی، که داده های آزمایشگاه هایی را که به صورت الکترونیکی گزارش نمی دهند، ترک می کنند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن