Arlekin بازیکنان تئاتر "دولت در مقابل ناتاشا Banina' است به عنوان مثال درخشانی از زندگی مجازی عملکرد

Arlekin بازیکنان تئاتر مجازی تولید "دولت در مقابل ناتاشا Banina," باز ژوئن 14 به صورت محدود اجرا پایان جولای 1

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

Arlekin بازیکنان تئاتر مجازی تولید "دولت در مقابل ناتاشا Banina," باز ژوئن 14 به صورت محدود اجرا پایان جولای 12. این بازی انجام شده است زندگی می کنند تنها بازیگر Darya Denisova و پخش از طریق زوم توسط کارگردان و تصویربردار ایگور Golyak که قطاری از عملکرد خود را با دوربین های دیجیتال و اثرات. هر چند چشمگیر عناصر عملکرد قطعا توانمند نشان می دهد واقعا می درخشد در آن اعمال نفوذ از زوم فنی دانشکده به منظور افزایش عملکرد.

"ناتاشا Banina" شامل این عناصر است که تشخیص مجازی از صحنه اجرای برنامه. تولید با بهره گیری از دوربین های محدود طراحی و زوم را رای گیری و ویژگی های چت برای تقویت این بازی را موضوعی تاثیر و رانندگی در این طرح به جلو اثبات این است که تئاتر مجازی ارائه می دهد مزیت متمایز به عنوان یک داستان سرایی متوسط.

"دولت در مقابل ناتاشا Banina" اقتباس از Yaroslava Pulinovich 2011 بازی "ناتاشا رویا" که Arlekin بازیکنان تئاتر قبلا انجام شده در سال 2017. جدید انطباق می گوید داستان از 16 سال ناتاشا Banina (Denisova) است که در دادگاه برای قتل نفس. از طریق مدار بسته دوربین های تلویزیونی در سلول زندان, Natasha ارائه شهادت او در شرایطی منجر به اتهام رویداد. هنگامی که او به پایان رسید, مخاطبان, خدمت به عنوان "هیئت منصفه" خواسته است به تصمیم بگیرد که آیا او مجرم است یا نه توسط رای گیری در یک زوم نظرسنجی.

حکم ناتاشا مورد نه اولین بار است که تولید می پرسد مخاطبان خود را به شرکت در یک نظرسنجی. قبل از عملکرد آغاز می شود زوم نظرسنجی به نظر می رسد که می خواهد مخاطب را به تأمل در خود تاریخ شخصی با پاسخ دادن به سوالات مانند: "هنگامی که آخرین باری که شما گریه ؟" و یا "رشد می کند شما احساس می کنید که مردم درک شما؟" این پرسش ها نه تنها در خدمت به ایجاد یک تجربه همهجانبه با تقلید واقعی هیات داوران انتخاب روند اما آنها نیز نخست مخاطبان و کاربران به طور فعال خود را در نظر بگیرید روابط به بازی کردن تم از تعصب و بدبختی.

زوم را محدودیت های فنی نیز ارائه پارامترهای دقیق برای بازی در مجموعه ساخت و ساز و مرحله بندی: تمامیت Denisova عملکرد می گیرد در کوچک سفید گوشه ای از اتاق. اندازه مجموعه قرار می دهد Denisova در مجاورت نزدیک به دوربین برای تمام طول کارایی که او استفاده می کند را به نفع خود به عنوان او می سازد یک تنش بين زن و مخاطبان است.

این مجموعه تکمیل شده توسط وادیم Khrapatchev شدید نمره و Golyak هوشمندانه کمدي انتقال صحنه که به تولید زندگی می کنند برخی از ویژگی های یک برنامه تلویزیونی و یا فیلم کوتاه. از طریق آن در هيبريد متوسط Arlekin بازیکنان تئاتر حک شده از یک عملکرد فضا وجود دارد که در جایی بین صحنه تئاتر و ضبط برنامه نویسی ارائه مزایای هر دو با چند اگر هر گونه ویژگی های اشکالاتی است.

هر چند دستاوردهای فنی "ناتاشا Banina" قابل توجه هستند خود به خود Denisova باعث می شود آنها را می خوانم با خود مبتنی لایه عملکرد. از ابتدای بازی Denisova به تصویر می کشد ناتاشا به عنوان یک دختر جوان که بسیار علاقه مند به درگیر شدن با شرایط وخیم او چهره ترجیح می دهند به جای آزار دادن مخاطب و یا با دوستان خود از مدرسه.

در زمان هر چند Denisova نکات در ترس است که می درخشد از طریق ترک در Natasha پهلوانان دروغین اند. به عنوان بازی می رسد, پایان آن و ناتاشا داستان کمتر می شود و کمتر باور این ترک ها گسترش تا در نهایت همه از زاج و نومیدی و وحشت بود که حباب در زیر سطح منفجر کردن خود در یک دلسرد کننده نهایی نمایش. هر چند Denisova عملکرد تا حدودی استاتیک در طول نیمه اول از بازی احساسی ارتفاعات او می رسد و در پایان به خوبی به ارزش صبر کنید.

قضیه "ناتاشا Banina" و عناصر تولید آن هموار تکمیل ویژگی های ذاتی مجازی عملکرد تصرف در صمیمیت و مشارکتی طبیعت زوم تئاتر است. "دولت در مقابل ناتاشا Banina" ضروری است برای مشاهده تمام مجازی تئاتر امیدوار آن را به عنوان الهام بخش آنها را به مشاهده و زوم به عنوان چیزی که باید در آغوش غلبه کند.

"دولت در مقابل ناتاشا Banina" اجرا خواهد شد و در زوم تا 12 جولای. بلیط رایگان می باشد و می تواند در اینجا.

تماس با متی دومنت در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن