به عنوان کالج کنفرانس تعلیق دو و میدانی PIAA "ماندن دوره" با سقوط ورزش در حال حاضر

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 7:22 PM EDT Jul 15, 2020کالج, همایش ها در سراسر کشور در حال تعلیق یا لغ

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

کالج, همایش ها در سراسر کشور در حال تعلیق یا لغو سقوط ورزش اما PIAA چسبیده است با وضع موجود و برنامه ریزی برای حرکت به جلو با سقوط دو و میدانی به عنوان برنامه ریزی شده.

که می تواند تغییر بیش از ماه آینده بسته دولت محدودیت به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس توسعه.

یک تحول مهم در این موضوع نمی شد انتظار می رود در روز چهارشنبه PIAA هیئت مدیره جلسه و موضوع به ندرت مورد بحث در طول دو به علاوه ساعت مجازی زوم جلسه. با این حال مدیر اجرایی رابرت لومباردی در زمان پرسش از رسانه ها در مورد وضعیت پس از آن.

اصلی او نقطه بود که این سازمان در حال برنامه ریزی در سقوط ورزش در حالی که اذعان به وضعیت مایع باقی می ماند.

"ما در حال تلاش برای خدمت و اقامت دوره ها بر اساس هر گونه اطلاعات ما دریافت" لومباردی گفت: در پایان این نشست است. "در حال حاضر این وضعیت موجود است."

بیشتر: 'ما نمی messing اطراف:' چگونه مدارس بالا نگه داشتن بچه سالم به عنوان ورزشی تمرینات آغاز شد ؟

بیشتر: منطقه 3 برنامه به حالت تعلیق در تمرینات به عنوان ورزشکاران و مربیان تست مثبت برای COVID-19

در حال حاضر فوتبال گرما هم هوایی برنامه ریزی شده است برای Aug. 10 و برای اولین بار بعد از سقوط تمرین برنامه ریزی شده است برای Aug. 17. مسابقات در حال برنامه ریزی برای شروع و در مدت کوتاهی پس از آن با فوتبال لگد زدن Aug. 28.

این PIAA برنامه ریزی شده است برای دیدار دوباره جولای 29, اما لومباردی گفت: این سازمان ندارد "رها کردن مرده" تاریخ برای زمانی که آن را مجبور به لغو یا تعلیق سقوط ورزش است.

او نمی باید یک جواب برای چه نوع از سربازان ارتش در coronavirus موارد آن را به حالت تعلیق ورزش اما گفت: اگر دولت بسته مدارس است که این تصمیم خواهد بود "بدون ذهن و بسیار خوشحال." او افزود که در حال حاضر آن را بیشتر احتمال دارد تصمیم به تعطیل کردن ورزش را از رژیم صهیونیستی است. گرگ و نه PIAA.

"ما می خواهیم برای گرفتن به عنوان آنجا که ما می توانیم. ما می خواهیم به کودکان و نوجوانان در حال حرکت" لومباردی گفت. "ما می خواهیم کودکان و نوجوانان به کودکان و نوجوانان و انجام آنچه آنها می خواهم به انجام است. این مهم است و این مهم برای ما به دفاع از آنها."

سوال هنوز باقی می ماند

این PIAA جلسه صورت گرفت در همان زمان که رژیم صهیونیستی. گرگ و وزیر بهداشت دکتر راشل Levine در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد دولت های اضافی-محدودیت های گسترده ای با هدف, میله, رستوران ها و تجمعات. همانطور که از روز شنبه در داخل اجتماعات محدود به 25 نفر.

که به نظر می رسد به تحت تاثیر قرار, دختران والیبال — و از بین بردن امکان هر تماشاگران — اما لومباردی گفت: این امر شدنی برای دو تیم از 10 بازیکن هنوز هم به رقابت در این ورزش است. او اضافه کرد که او فکر نمی کند که دولت "واقعا در نظر گرفته شود" دو و میدانی زمانی که اعلام محدودیت و که آنها می تواند کاسته زمان مسابقات آغاز خواهد شد.

تابستان تمرینات برای سقوط ورزش آغاز شد و در سراسر کشور در پایان ماه ژوئن و اوایل جولای هر چند با محدودیت. تمام مدارس شده اند وظیفه به تصویب ایمنی و بهداشت در نظر دارد که تا حد زیادی متمرکز بر عدم تماس با دریل و خارج از تمرینات است که شامل اجتماعی فاصله.

این برنامه در محل برای تابستان و مسئولان مدرسه باید گفت مراحل اضافی اجازه می دهد برای تماس با پیشرفته آموزش خواهد شد باید قبل از شروع تمرین در ماه اوت است.

وجود دارد در حال حاضر شده است موارد بالا در مدارس تعلیق تمرینات به مدت دو هفته به خاطر یک بازیکن تست مثبت برای COVID-19. در منطقه 3 که وضعیت رخ داده است در Shippensburg, لمپتر-عشق و سرو صخره.

وقتی پرسیده شد که اگر یک بازیکن تست مثبت می تواند منجر به کل تیم quarantining و به همین دلیل بازی در حال ضبط, لومباردی گفت: PIAA مورد بحث و بررسی سناریوی اما پاسخ این است که "مشخص شود."

"در ابتدا یکی از دانشجویان در نظر گرفته نمی شود یک برک آوت اما ما تا به حال واقعا کیفیت بحث و گفتگو در مورد فصل به طور منظم بودن متفاوت از postseason," او گفت:. "Postseason شما تحت یک زمان داری ... ما می خواستیم به پا زدن لاستیک در آن و منطقه مردم را به خود کمیته ها و بحث خود را به مدارس قبل از ما آمد تا با یک دولت گسترده ای در سیاست است."

در حالی که Lombaredi گفت: در این جلسه که PIAA 12 ولسوالی را به "با هم کار کنند" اگر فصل نیاز به کوتاه او را به عقب رانده شایعاتی که PIAA در نظر گرفته شد لغو دولت postseason.

او همچنین گفت: PIAA است تحت تاثیر کشورهای اطراف یا کالج در هنگام تصمیم گیری. نیوجرسی به تازگی اعلام کرد high school sports نمی شروع تا اوایل ماه اکتبر و متعدد کالج کنفرانس ها در سراسر این کشور تصمیم به لغو یا تعلیق سقوط ورزش است.

اما لومباردی اضافه شده که برخی از لیگ ها ممکن است قادر به تکمیل بیشتر از فصل خود بیش از دیگران بسته به اینکه چگونه coronavirus موارد افزایش در بخش های خاصی از دولت است. دولت postseason را باید دوباره مورد بررسی در این وضعیت است.

"آیا شما نوع به اندازه کافی به من بگویید که عبور از آن شایعات از آنجا که من می خواهم شخصا به درایو به خانه های خود و پانچ آنها را در بینی" لومباردی گفت: در پاسخ به یک سوال در مورد postseason. "دولت برگشتی نیست لغو شد. ما در حال تلاش برای انجام این کار ما darndest برای پیشبرد به آن است."

"دولت ما این است که بسیار متنوع است و تقریبا 75 درصد روستایی و هیئت مدیره ما است گفت: ما در حال حاضر برای دریافت به عنوان آنجا که ما احتمالا می تواند که در آن ما می توانید itIf یک منطقه از دولت احتمالا می تواند بازی 75% از یک برنامه و بخش دیگر تنها می تواند بازی 25% هیئت مدیره است که با OK کردن آن است."

هیچ تلنگر به بهار

ایالتی پنسیلوانیا کنفرانس ورزشی شد آخرین کنفرانس کالج را به حالت تعلیق سقوط های ورزشی چهارشنبه لومباردی گفت: PIAA نظر خود را در یک وضعیت متفاوت از کالج ها از آنجا که دانش آموزان در حال زندگی در درون جوامع خود و سفر به مدارس از مکان های مختلف است.

این PSAC و کالج های دیگر کنفرانس مورد بحث قرار داده اند بازی سقوط ورزش در بهار چیزی لومباردی و PIAA بارها و بارها گفت: آنها با توجه به.

او تصریح کرد که از موضع روز چهارشنبه هر چند کوتاه متوقف شد از مصرف آن را به طور کامل از روی میز گفت: "رفت و آمد مکرر گذشته است بهتر از هیچ رفت و آمد مکرر."

در حالی که کوه در می رم بالا-تماس با سقوط های ورزشی مانند فوتبال به بهار می تواند خرید زمان بیشتر اگر این بیماری همه گیر را بهبود می بخشد در سراسر کشور و کشور و یا یک واکسن است که طراحی و توسعه آن را نیز ایجاد سنگین لجستیکی با چالش های حتی بیشتر تیم ها در تلاش برای به اشتراک گذاشتن زمینه ها و امکانات.

همچنین ایجاد چالش برای چند, ورزش, ورزشکاران که فقط از دست رفته خود را در فصل بهار و برای بازیکنان فوتبال که به طور بالقوه به پایان فصل بهار و نیاز به سرعت شروع به آماده شدن برای پاییز اگر همه چیز تغییر به حالت عادی بازگشت.

"از قصد این است که بازی به سقوط به عنوان برنامه ریزی شده, حتی اگر آن را تا پایان در کوتاه و یا تغییر مد" لومباردی گفت. "کوه در می رم از کسانی که ورزش ... وجود دارد نادرست است روایت است که بهار در حال رفتن به بهتر از سقوط و هیچ تضمینی وجود ندارد که. آن را نیز مملو از نگرانی از استفاده بیش از حد. خواهد بهار از دست دادن دو (فصل به فصل) در یک ردیف ؟ که ناکافی است."

دیگر PIAA اخبار

این PIAA رسما گذشت یک حرکت برای کاهش تعداد و وزن در دبیرستان کشتی از 14 به 13. این حرکت قبلا تایید شده توسط PIAA پزشکی ورزشی کمیته مشورتی.

نه وزن بدون تغییر خواهد بود (106, 113, 120, 126, 132, 138, 145, 152, 160) اما 182 پوند خواهد بود کاهش یافته و نهایی چهار وزن خواهد بود 172, 189, 215 و 285.

شده است وجود دارد فشار را از بسیاری از مربیان و برخی از کشتی گیران در مورد حرکت در نظر گرفتن فرصت های به دور از بچه ها و مجازات و برنامه هایی که نمی مبارزه با اعداد. فکر پشت این تصمیم به کاهش تعداد forfeits در دو دیدار و فرکانس وابسته مسابقات که نیاز به تصمیم tiebreakers.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن