به عنوان مهاجر دانشمندان پیشبرد نجات بخش تحقیق و قانونگذاران باید حفاظت از آنها

در ژوئن 22, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را به روز اعلام 10014 گسترش یک وقفه در ورود H-1B, H-2

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

در ژوئن 22, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را به روز اعلام 10014 گسترش یک وقفه در ورود H-1B, H-2B, J و L دارندگان روادید به کشور از طریق پایان سال است. این اقدامات صدمه دیده هر دو پیشرفت تحقیقات و ملت ما علمی رهبری است. در پاسخ کنگره باید از تصویب قوانین برای محدود کردن اختیارات اجرایی بیش از ورود مهاجران به ایالات متحده و تدوین گسترش آموزش عملی اختیاری و یا انتخاب کردن برنامه به صورت بنیادی فارغ التحصیلان.

مادر من به دست آورده خود را در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در علوم کامپیوتر پس از مهاجرت به ایالات متحده به عنوان یک پناهنده از ویتنام است. در حال حاضر من انجام تحقیقات شیمی در دانشگاه برکلی برای اولین بار در خانواده من به دنبال دکترا. در آزمایشگاه من کار با دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران فوق دکترا از سراسر دنیا که ویزا اجازه می دهد تا آنها را به مطالعه و انجام مهم کار در ایالات متحده است.

اکثر تحقیقات علمی انجام می شود در اوایل زندگی حرفه ای دانشمندان — به طور خاص دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران فوق دکترا. این دانشمندان همچنین به عنوان آموزش با 31 درصد به 49 درصد از دانشگاه برکلی بنیادی دانشجویان دکترا مشغول به کار به عنوان دستیار آموزش. بنابراین به عنوان دانشگاه ها و آزمایشگاه تقلا برای انطباق و توسعه راه حل های برای COVID-19 حفاظت از دانشمندان که مهاجران به این کشور حیاتی است. این بیگانه ستیزی تعبیه شده در اعلام 10014 به طور مستقیم در تضاد با تنوع است که مرکزی برای توسعه پژوهشگران جوان و باعث از دست دادن قابل توجهی از استعدادهای درخشان برای کشور ما است.

تحت قانون مهاجرت و ملیت رئیس جمهور دارای اختیارات لازم برای محدود کردن ورود اتباع خارجی; های اخیر اعلام weaponizes که قدرت به هدف ویزا دارندگان. این نهاد دارندگان ویزای سفر به خارج از ایالات متحده — به عنوان مثال به دیدار خانواده در خارج از کشور — در معرض خطر بودن را تکذیب کرد و هنگام ورود دوباره ممنوع ورود هر دارندگان ویزای. در عمل این محدودیت ها جلوگیری خواهد شد بسیاری از محققان از درخواست برای ویزا و فشار بسیاری از کسانی که در حال حاضر در اینجا را ترک کنند.

وجود دارد حمایت هر دو حزب برای ویزای غیرمهاجرتی برنامه به خصوص برای ما ارسال-همه گیر بهبود اقتصادی. کارفرما تقاضا برای ویزای H-1B — کسانی که اجازه می دهد آنها را به طور موقت استخدام با تحصیلات خارجی حرفه ای — بیش از حد عرضه از سال 2004. ایالات متحده گروه های کسب و کار صحبت کردن در برابر پیشنهاد کاهش به محبوب انتخاب برنامه که اجازه می دهد تا F-1 دارندگان ویزای دانشجویی به کار برای یک سال پس از فارغ التحصیلی با تاکید بر تاثیر منفی آنها را در تولید ناخالص داخلی, مشاغل, حقوق و دستمزد و نوآوری است. شواهد نشان می دهد که محدود کردن ویزای H-1B آگهی ایالات متحده شرکت های چند ملیتی به شغل دریایی, کاهش فرصت های شغلی برای کارگران ایالات متحده است.

در پاسخ کنگره باید تصویب منشاء ملی مبتنی بر Antidiscrimination برای Nonimmigrants یا هیچ ممنوعیت عمل (HR 2214 S 1123) قرار دادن مناسب کنترل و توازن در انتخابات ریاست جمهوری قدرت را به محدود کردن ورود غیر شهروندان را به این کشور تحمیل الزامات سختگیرانه تر و نیاز به نظارت کنگره. این لایحه گسترش nondiscrimination ماده از قانون مهاجرت و ملیت و تضمین می کند که این امر به ویزای غیر مهاجر مانند F-1 H-1B و J-1 ویزای معمولا توسط دانشمندان است.

با دو سوم اکثریت در هر دو قوه مقننه اتاق نیاز به نادیده گرفتن حق وتو ریاست جمهوری در حال حاضر زمان برای قانونگذاران را قوی دو حزبی موضع به تصویب هیچ ممنوعیت عمل می کنند که می تواند به جلوگیری از اعلام 10014 از مصرف اثر.

قانونگذاران نیز باید فعالانه معرفی و با تصویب قانونی که codifies دائمی فرمت های بنیادی انتخاب کردن برنامه به 36 ماه. این نشان دهنده یک تعهد دراز مدت به ما بین المللی بنیادی فارغ التحصیلان و تضمین می کند که خود تخصص علمی را به نفع ایالات متحده به ما در مقابله با سلامتی و اقتصادی اثرات COVID-19 بیماری همه گیر.

این حملات در ما جوامع مهاجر متوقف نخواهد شد. فقط این هفته اداره مهاجرت و گمرک منتقل شد به اخراج دانش آموزانی که نمی توانند در کلاس های حضوری به دلیل COVID-19. با اعلام این فاجعه است به عنوان UC برکلی به احتمال زیاد مجبور به انصراف از تقریبا همه در شخص آموزش برای ترم پاییز. بنابراین این قانون آن را بسیار به چالش کشیدن اگر نه غیر ممکن است برای دانشجویان بین المللی از جمله دانشجوی کارشناسی ارشد محققان به باقی می ماند در ایالات متحده است. کسانی که مجبور به بازگشت به خانه خواهد شد و چهره منطقه زمان تفاوت firewalled آموزش آنلاین ابزار COVID-19 محدودیت های مسافرتی و بلندی عدم اطمینان از اینکه آیا آنها مجاز به بازگشت به ایالات متحده است.

به عنوان ملت ما نگويد و تحقیقات علمی ما باید مسئولیت برای حفاظت از دانشمندان که آن را ممکن است صرف نظر از ملیت محل تولد یا وضعیت مهاجرت. ما همچنین باید به یاد داشته باشید که مهاجران دارای ارزش ذاتی فراتر از اقتصادی و یا علمی مزایای که آنها ارائه می کنند. امروز ما باید ایستاد و با آنها به رد تهمت و دولت تصمیم و به جای حمایت از سیاست های مهاجرتی ریشه در شواهد.

کریستوفر جکسون یک نامزد دکترا در رشته شیمی در دانشگاه برکلی و رئیس جمهور از علم سیاست گروه در برکلی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب