به عنوان York, رستوران حرکت به سبز فاز از منزل ناهار خوری می شود در کوتاه مدت چراغ

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 1:34 PM EDT Jun 16, 2020زندگی به حالت عادی بازگشت — a new عادی پس از چن

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

زندگی به حالت عادی بازگشت — a new عادی پس از چند ماه از خاموش شدن ناگهانی و قرنطينه.

نیویورک شهرستان و چندین بخش دیگر از دولت نقل مکان کرد و به سبز فاز coronavirus بازیابی جمعه, ژوئن 12. اما برای رستوران ها و بازگشت به حالت عادی بدون چالش نیست. در حالی که علاوه بر فضای باز ناهار خوری کمک می کند تا آن را ارائه می دهد آرامش لحظه ای.

"پس از این دو هفته من می دانم که کسب و کار است که برای زنده ماندن. آخرین چهار هفته من مطمئن نیستم" گفت: جیم Switzenberg اجرایی آشپز و مدیر عملیات در جان رایت.

این Wrightsville مبتنی بر رستوران دهکدهای از دست داد نزدیک به $200,000 در درآمد حاصل از ضیافت و عروسی لغو تنهایی Switzenberg گفت. نقره و ارزشمند پوشش تا کنون شده است در فضای باز ناهار خوری و کمک از قصبه که اجازه باز کردن ظروف در قصبه اموال ماه گذشته, او گفت:.

"قادر به مقاومت در برابر آنچه که ما فقط از طریق رفته" در سمت چپ بانک از شرکت صاحب شان آرنولد گفت. "اما اگر شما از آن ساخته شده این دور درست است که حفظ صنعت رستوران به عنوان یک کل است."

بیشتر: کروناویروس در Pa.: York, Adams شهرستانهای استان به طور رسمی در سبز فاز جمعه

سمت چپ شده است به طور موقت بسته و از ماه مارس تصمیم گیری آرنولد و تیم خود را ساخته شده در آغاز COVID-19 بیماری همه گیر. این تیم در حال آماده سازی برای دوباره باز کردن در اواسط ماه جولای.

"آن را مفید برای بازگشت برخی از فضا ما از دست داده ایم" او گفت:.

آرنولد انتظار 80-صندلی رستوران خواهد بود قادر به کار با حدود 10 تا 15 جداول و باز خواهد شد برای شام-تنها خدمات پنج شنبه از طریق شنبه. سمت چپ را rehire بسیاری از کارکنان آن و را بیشتر کارکنان به عنوان کسب و کار میدارد تا او گفت:.

"یکی از چیزهایی که من فکر می کنم" او گفت:. "بیشتر takeout در اینجا به ماندن است."

به عنوان رستوران آماده به دوباره باز آرنولد است, مطمئن, چقدر, چند هفته در فضای باز ناهار خوری کمک خواهد کرد و در بلند مدت. نیویورک شهر آرام فضای باز ناهار خوری مقررات و تصویب جدید ظرف باز قوانین و امکان بسته شدن شمال جورج خیابان در تعطیلات آخر هفته بوده غیررسمی مورد بحث اما آرنولد مطمئن نیستید اگر مراجعان خواهد بود مایل به نشستن در خارج از گرمای تابستان.

"شهرستان شده است بسیار مصمم است که ما می تواند غلبه بر این و گسترش صندلی" خوش تیپ Cab co-owner رابرت گادفری گفت.

خوش تیپ کابین است که عامل زیر را محدود کردن و منظقه انتخاب کنید تا خدمات در سراسر همه گیر شده و قادر به آن دو صندلی در فضای باز با استفاده از پیاده رو فضای خارج در نزدیکی نیویورک سنت های بانک برای جداول اضافی.

گادفری نیز بخشی از مالکیت تیم در مک آلیستر در نیویورک در هانوفر. به عنوان رستوران و هتل پروژه ساخت و ساز است که به تاخیر افتاد و او نمی انتظار جدید ناهارخوری مقررات برای تغییر رستوران, طرح, اما او می داند که انتظار است با رنگ و لعاب خوش بینی.

"من امیدوارم که نسبت به پایان سال ما نمی هر گونه مسائل," او گفت:.

در زیر جدید سبز فاز ناهار خوری راهنمای رستوران ها قادر به دوباره باز کردن زیر 50 درصد ظرفیت در داخل. جداول باید پایبند به 6-غذا اجتماعی فاصله دستورالعمل و جداول محدود به گروه چهار. موانع ممکن است قرار داده شده بین نوار مراجعان.

"بزرگترین چالش ما به تاریخ گذشته از CDC دستورالعمل پیشنهادی است که روی سرور های ما در حال کار در خارج در گرما عجله برای اجرای مواد غذایی و حمل و نقل سنگین مورد آبجو و یخ و ماسک آن را سخت به نفس. آن را نیز به چالش کشیدن برای کارکنان و مهمانان را به شنیدن یکی از دیگری پشت ماسک زمانی که حجم بالا می شود" تونی Calderone از O. N. E. مهمان نوازی گفت: در یک ایمیل.

O. N. E. مهمان نوازی صاحب و عمل چندین مرکز شهر نیویورک رستوران از جمله Tutoni این مغازه خواربار یا مشروب فروشی و Aviano گوشه Trattoria در رویال منطقه میدان.

Switzenberg همچنین اذعان کرد برخی از نگرانی ها در مورد قوانین و مقررات در میان کارکنان با استناد به یکی از کارکنان خود را که دچار آسم تا به حال به اختصاص داده می شکند و حمل استنشاقی. رستوران مطیع CDC مقررات اما او را درک نرمی برخی از رستوران ها ممکن است نسبت به اعمال ماسک به عنوان درآمد می گرداند.

"تلاش برای پیروی از قوانین به عنوان امکان پذیر است اما اجازه می دهد مردم را به احساس مانند آنها دوباره زنده," Switzenberg گفت.

در حالی که مقررات کامل نیست هدف این بود به دست آوردن مجدد برخی از ظرفیت جریان درآمد برای رستوران ها به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است, پنسیلوانیا, رستوران و محل سکونت ارتباط رئیس جمهور جان Longstreet گفت.

Longstreet و تیم خود را در PRLA کار می کرد با رژیم صهیونیستی است. گرگ دولت برای کمک به اطمینان از رستوران می تواند دوباره باز فضای باز ناهار خوری زرد فاز و داخلی شروع عملیات به شهرستان نقل مکان کرد و به سبز فاز در انطباق با CDC و بهداشت ایمنی شبکه.

مرتبط با: Pa. رستوران شروع به دوباره باز میان new-look اتاق ناهار خوری به عنوان coronavirus محدودیت برداشته

مرتبط با: نمایندگان مجلس با رای به پایان Pa. s اضطراری اعلام شده است. گرگ می گوید که نمی تواند اتفاق می افتد. در اینجا به همین دلیل است.

Switzenberg انتظار دارد که بسیاری از رستوران ها را به سختی حفظ خود در 50 درصد اشغال. حتی در نیمی از ظرفیت بین 130 نفر سالن ضیافت نوار داخلی و کافی فضای ناهارخوری او معتقد است که آنها قادر خواهید بود برای حفظ خود, اما نه بدون نگرانی. "محض خارج تعطیل, من در مشکل" او گفت:. "اگر وجود دارد یکی دیگر از خاموش کردن من فکر می کنم آن شگفت انگیز خواهد بود تا ببینید که چگونه بسیاری از رستوران ها را به خطر بیاندازد."

همه گیر مجبور است چندین رستوران به محوری. آن را مجبور کرده است دولت قانون به تصویب قوانین جدید مانند کوکتل به رفتن آن مجبور است شهرداری ها از جمله نیویورک و Wrightsville به استراحت و باز کردن ظرف دستورالعمل برای کمک به کسب و کار برای زنده ماندن.

و به عنوان شهرستانهای دوباره باز نیاز به انطباق به نظر نمی رسد به رفتن به دور.

رستوران مانند میچلین ستاره امتیاز Alinea در شیکاگو به تهاجمی تغییر مدل کسب و کار خود را به منظور زنده ماندن آرنولد گفت. رستوران رفت و از ارائه 350 $در شبانه شام با خدمات محدود به ارائه 35 دلار takeout سفارشات.

"اگر شما به دنبال در پایداری, پس از آن من مطمئن هستم که این صنعت می تواند زنده ماندن چیزی مثل این دوباره در 2 تا 3 درصد (سود) حاشیه" آرنولد گفت.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن