مشتاق سفید متحدان: آن زمان برای شروع خود را ضد نژادپرستانه سفر

در "چگونه به یک زاد نژادپرستی," Ibram X. Kendi به ما می گوید که ضربان قلب نژادپرستی همواره انکار است. صدا که ض

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

در "چگونه به یک زاد نژادپرستی," Ibram X. Kendi به ما می گوید که ضربان قلب نژادپرستی همواره انکار است. صدا که ضربان قلب بوده است: "من هستم. نه. نژادپرست است." من به یاد بود از این کلمات پس از امی کوپر در حال حاضر بدنام-911 تماس بگیرید در پاسخ به پرنده سیاه و سفید-watcher, مسیحی, کوپر, درخواست خود را به دسته سه تایی سگ خود را. در بیانیه ای به سی ان ان پس از این حادثه برخی از اولین کلمات از امی کوپر دهان بودند "من هستم نه نژاد پرست."

هیچ امی شما نژادپرست و نام خانوادگی: نادر است برای هر کسی که به رشد در ایالات متحده — که در آن نژادپرستی و سفید برتری دارد در هوایی که تنفس می کنیم و آبی که می نوشند و نه ترکیه. ما را دیده اند این ضد سیاهی آشکار بیش از چند دهه در علوم اجتماعی آزمایش. در کلاسیک عروسک تست انجام شده توسط کنت و ممی Clark هر دو سفید و سیاه و سفید کودکان ترجیح سفید عروسک. در میان میلیون ها نفر از شرکت کنندگان در پروژه ضمنی و تقریبا 70 درصد دانشیار سیاه چهره با کلمات منفی مانند "بد" و "تند و زننده."

در یک مصاحبه با NPR مسیحی کوپر گفت: "در حال حاضر او باید تعریف شده که ... زن و شوهر از ثانیه لحظه ؟ من نمی توانم پاسخ بدهم. من فکر می کنم که واقعا به او و آنچه او می کند رفتن به جلو است." مسیحی کوپر کلمات باید طنین انداز فراتر از امی Cooper; آن است تا به همه ما آنچه که ما تصمیم می گیرید آنچه ما رفتن به جلو.

اولین گام در این سفر برای هر کس متفاوت است. برای من آن آمد به تدریج با کمک دوستان و مربیان و دانش آموزان که در زمان زمان برای به اشتراک گذاشتن زندگی تجربه با من. فرو بردن خودم در ضد نژادپرستانه و کتاب و فیلم و پادکست نیز کلیدی است. برای بسیاری از سفید ترقی خواهان در این لحظه این است که تصویری از جورج فلوید مرگ که در نهایت galvanize ما را به حرکت از انکار به درون گرایی به عمل است.

برای هر دو تصویری از امی کوپر weaponized 911 تماس بگیرید و از فلوید را به قتل ویروسی در همان هفته نیروهای ما برای اتصال این نقطه ها: هنگامی که ما با پلیس تماس بگیرید, سیاه مردم می میرند. Andre هنری می نویسد: "ما باید هرگز فراموش نکنید که امت تا بدون محاکمه اعدام شد چرا که یک زن سفید ادعا کرد flirted با او یا که سیاه وال استریت بمباران شد چرا که یک زن سفید گفت: یک مرد سیاه پوست او را وحشت زده." داستان های مشابه گفته شده در مورد صدها اگر نه هزاران نفر از lynchings در جنوب عمیق در طول پس از بازسازی دوران.

با اذعان به این حقیقت درونی آن و احساس آن بی عدالتی است که اولین گام در سفری به سوی تبدیل شدن به یک ضد نژادپرستانه. Paraphrasing از Kendi بحث در UC برکلی در سال 2019 بودن نژادپرستانه است نه تو. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که حقیقت صحبت می کنند و از مقابله با احساسات خود — گفت: "من تشخیص می دهم که من در حال نژادپرستانه در آن لحظه. در همان زمان من به مسئول اعمال من. من آرزوی تبدیل شدن به یک ضد نژادپرست است."

مترقی زنان سفید پوست به خصوص باید اذعان کرد ما همدستی در دست سیاه و سفید زندگی می کند. مگر اینکه ما به طور فعال درگیر در اقدامات برای جلوگیری خارجه-تحریم خشونت ما همه Karens. ما همه امی Coopers. ما همه کارولین برایانت Donhams. ما همه مسئول مسیحی کوپر ناتوانی برای تماشای پرندگان در پارک مرکزی بدون دقت برنامه ریزی گردش خود را در مورد او برخورد یکی از ما.

ما جمعی انکار ما صریح و ضمنی نژادپرستی است عواقب مرگبار. این تصور که من اقدامات می تواند منجر به قتل من را پر می کند با ترور. در عین حال قتل است فقط فاحش ترین و به خوبی به اطلاع عموم مثال othering و سوء ظن است که impinges در زندگی در بسیاری از راه های دیگر و با مقدار فرکانس بیشتر. ما می توانیم و باید بهتر انجام دهید. ما باید به عنوان خوانده شده. ما باید به سازمان دیده بان. ما باید گوش دهید. ما باید کمک مالی. ما باید حمایت غرامت. ما باید رای بدهند. ما باید عضویت سفید متحد جنبش. ما باید ایجاد جایگزین هایی برای تماس با پلیس.

اگر ما پدر و مادر ما باید آموزش فرزندان ما به ضد نژادپرستان. آیا ما در حال صحبت کردن در برابر نژادپرستی در جوامع ما حمایت از جامعه یونان اوراق قرضه وجوه دوخت ماسک برای معترضان و یا پیوستن به تظاهرات در خیابان ها ما باید اقدام کنند. اگر ما ایستاده تا برای عدالت نژادی, ما یک بخشی از مشکل است. زنان سفید پیوند اسلحه در لوییویل به شکل یک سپر انسانی بین پلیس و معترضان است چه درست همبستگی به نظر می رسد. ما باید حمایت از مبارزه علیه خشونت پلیس در حال حاضر.

من معتقدم که ما باید از این ظرفیت به تغییر به عنوان افراد و که ما می توانیم درمان از نژاد پرستی. اما اولین گام در این سفر با آن مواجه است حقیقت را در مورد خودمان. ما نمی توانیم مبارزه با نژاد پرستی تا زمانی که ما برای اولین بار اذعان نژادپرستی در درون هر یک از ما.

اریکا Weissinger, دکتری, تدریس در مدرسه گلدمن سیاست های عمومی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن