استخر پیش ساخته سوییم پلاس Swim Plus

نحوه محاسبه قیمت استخرهای پیش ساخته برای بسیاری از افراد سوال برانگیز است. ساخت استخر؛ یک فرایند نیازمند به ت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نحوه محاسبه قیمت استخرهای پیش ساخته برای بسیاری از افراد سوال برانگیز است. ساخت استخر؛ یک فرایند نیازمند به تخصص و تجربه است. زیر سازی کاملا ساده از ویژگی های این طرح می باشد به صورتی که در زمین مسطح یک حلقه از جنس بلوک به اندازه قطر استخر ایجاد شده و فضای داخل حلقه را توسط سیمان جهت شیب بندی و نصب لوله خروجی پر میکنیم. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی ULTRA XTRA پیش ساخته intex با حجم آب 31805 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . Da ta was generat ed with GSA Content ​Gene​rato r ᠎DEMO.

استفاده کرد. البته که استخر مستطیلی طرفدار بیشتری دارد. نکته : تنها ماده ای که هیچ وقت در طبیعت تجزیه نخواهد شد، حتی در مقابل نور مستقیم خورشید همین ورق های کامپوزیتی پلیمری یا فایبرگلاس می باشد. سپس خاک ریزی دور استخر انجام شده و در صورت لزوم محوطه پیرامونی با سیمان یا سنگ یا سرامیک پوشش داده می شود. از سوی دیگر برای اجرای استخرهای آماده فایبرگلاس نیاز است که سازه و قوطی کشی استخر با سنگ یا مصالح با کیفیت انجام شود. همینطور نیاز است که کاسه ها در موقعیت درست قرار بگیرد، استخر در شرایط رست تراز شود و از ماسه بادی برای پر کردن فضا استفاده شود. در بین انواع استخر پیش ساخته ، استفاده از استخر آماده پی وی سی بسیار متداول می باشد. پدیده استخر به عنوان تولید کننده انواع استخر آماده فایبرگلاس توانسته بهترین شرایط فروش را فراهم سازد. استخر پیش ساخته و آماده فایبرگلاس به واسطه پله های زیبا با طراحی جدید خود توانسته جنبه کاربردی تری داشته باشد. استخر پیش ساخته فایبرگلاس هم به شکل توکار و هم به شکل روکار طراحی و اجرا می شود.

استخر های پیش ساخته ی فایبرگلاس در هر شکل ، کیفیت متریال و طراحی می توانند تولید شوند و ضمن دارا بودن خواص مکانیکی منحصر بفرد از صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز برخوردار باشند. طراحی پله ها به صورتی است که شخص در زمان ورود و خروج به استخر دچار مشکل نمی شود و میزان خطرات به حداقل رسیده است. قیمت استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته بر اساس نوع، سایز، سیستم های جانبی و تجربه کارفرما تعیین می شود که در قسمت قیمت استخرهای فایبر گلاس مشاهده می کنید. و همچنین برای شنا و تفریح در منزل, استخر پیش ساخته بتنی و استخر های صنعتی و کشاورزی با گارانتی معتبر , تامین قطعات و لوازم یدکی تعمیر استخر های اینتکس , در کمتر از ۳ ساعت, استخر پیش ساخته اینتکس را براحتی میتوانید نصب کنید ویژگی اینگونه محصولات این است که بسیار سبک هستند ، براحتی میتوانید آنرا جمع کرده و فضای اشغال شده استخر را دوباره بازیابی کنید ، از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند ، دارای لوازم جانبی کامل هستند و برای نگهداری آب داخل استخر نیازی به هیچ وسیله دیگری اعم ازلوله کشی و یا پمپ های تصفیه بزرگ تر ندارند ، و قیمت آنها بسیار کمتر از ساخت استخر های سنتی و یا سازه ای و ساختمانی میباشند. ​Th​is po᠎st was created with GSA Content ᠎Generato r DEMO​!

لازم به ذکر است که افزایش قطر استخر ها یا افزایش تعداد و نحوه چیدمان در طراحی می تواند مقدار زمین حاشیه استخر ها را کاهش دهد. چهارشنبه 98/4/12، تهران , (اخبار رسمی): با ساخت یک استخر پیش ساخته در منزل یا ویلای شخصی خود در ابعاد و اندازه های مختلف، میتوان از کلیه مزایا و امتیازات این استخر برخوردار شد. این نوار تکیه گاهی برای قراردادن پا محسوب می شود و مانع از ایجاد مشکل خواهد شد. فایبرگلاس نوعی جنس یکپارچه برای تولید انواع استخر محسوب می شود. در حال حاضر در سراسر دنیا مقاومترین مخازن در برابر حرارت و اسید از جنس فایبرگلاس ساخته می شود. استخر های فایبر گلاس به صورت یکپارچه از جنس فایبرگلاس ساخته می شود و نیازی به ماده آب بند ندارند. این مراحل در نحوه ساخت، تقریبا برای استخر بتنی، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر وینیلی و دیگر انواع استخرها یکسان است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن