ستاره شناسان کشف exoplanet ابرها در حالی که رعایت 'داغ Jupiters'

ستاره شناسان وارد cloud atlas, to تجزیه و تحلیل ترکیب ابرها اطراف exoplanet جو. ابر اطلس منتشر شده در طبیعت نج

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

ستاره شناسان وارد cloud atlas, to تجزیه و تحلیل ترکیب ابرها اطراف exoplanet جو.

ابر اطلس منتشر شده در طبیعت نجوم در 25 مه به کار گرفته شد به تجزیه و تحلیل ابرها که محققان دریافتند مسدود شده خود را مشاهده سیارات فراخورشیدی است.

سیارات فراخورشیدی یا "داغ Jupiters" گاز لوله سیارات در حال چرخش در نرخ سریعتر از سیاره مشتری به طور معمول خواهد بود. به عنوان یک نتیجه سیارات فراخورشیدی وجود داشته باشد در درجه حرارت بسیار بالا با توجه به جاناتان Fortney یک استاد نجوم و فیزیک نجومی در دانشگاه سانتا کروز و همکاری نویسنده این مقاله است.

در حالی که در تلاش برای مشاهده سیارات فراخورشیدی و جوی خود را ترکیب محققان دریافتند که آنها قادر به انجام این کار به دلیل ابرها و وابسته پنهان خود را مشاهده.

"کار ما به دنبال درک آنچه در این ابرها و وابسته ساخته شده از, نحوه توزیع فضایی متفاوت با سیاره درجه حرارت و گرانش گفت:" پیتر گائو فوق دکتری 51 Pegasi b همکار در UC برکلی و نویسنده اول این مقاله در ایمیل.

گائو افزود که هدف اصلی از این پژوهش ارائه دانشمندان با توانایی تجزیه و تحلیل ابری سطح سیارات فراخورشیدی و نشان می دهد ساده ترین زمان به آنها را برای آینده مطالعات و مشاهدات.

با استفاده از شبیه سازی های رایانه ای از ابر و مه ذرات از زمین آب و یخ ابرها محققان در مقایسه با قبلی جمع آوری داده ها از تلسکوپ فضایی هابل و قادر به تشخیص ترکیب محل, و ابهام سطوح exoplanet ابرها با توجه به Fortney.

"این گام بسیار مهمی در راستای به طور کامل توصیف جو خواص آن سیارات" گفت: Xi ژانگ, استادیار علوم سیاره ای در دانشگاه سانتا کروز و همکاری نویسنده این مقاله است.

به گفته ژانگ, طبیعت غیر قابل پیش بینی از ابرها نمی تواند تجزیه و تحلیل بر اساس الگوهای متوسط به تنهایی. در عوض محققان دریافتند که ابر دید در درجه حرارت خاص ناشی از مواد ابر خود را.

ستاره شناسان کشف exoplanet ابرها بودند تشکیل شده از مواد مانند سیلیکات اکسید آلومینیوم و اکسید تیتانیوم, و وابسته اطراف "داغ Jupiters" شامل هیدروکربن ها. مثلا گائو توضیح داد که این مواد می تواند ابرها را احاطه کرده سیارات فراخورشیدی در درجه حرارت بسیار بالا از بیش از 2,200 K.

Fortney توضیح داد که محققان امید به ادامه تست اکتشافات خود را با ورود تکنولوژی مانند James Webb Space Telescope. با توجه به Fortney, the James Webb Space Telescope بیشتر قابلیت های پیشرفته در مقایسه با تلسکوپ فضایی هابل.

علاوه بر این Fortney گفته محققان هدف به استخدام کامپیوتر مدل آنها استفاده می شود به رعایت اتمسفر سیارات مشابه زمین در آینده يافته است.

گائو افزود که این نتایج می تواند گسترش به دیگر اشیاء در فضا با مشابه متوسط سطح مانند کوتوله های قهوه ای که همچنین به عنوان شناخته شده "failed ستاره" به تجزیه و تحلیل خود را تکامل فرآیندهای.

"مطالعه ما می افزاید: یکی دیگر از قطعه ای به پازل چگونه سیارات شکل در جهان" گائو گفت: در یک ایمیل.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب