ستاره شناسان پیدا کردن شواهدی از سیارات در باقی مانده دیسک پس از سال ها از تصویربرداری

پس از حدود چهار سال از تصویربرداری بیش از 100 ستاره جوان با تکنولوژی پیشرفته ستاره شناسان منتشر شده از تصاویر

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

پس از حدود چهار سال از تصویربرداری بیش از 100 ستاره جوان با تکنولوژی پیشرفته ستاره شناسان منتشر شده از تصاویر با کیفیت بالا از 26 مانده دیسک ژوئن 15 با شواهدی از سیارات تقریبا در تمام دیسک.

با توجه به تام اسپوزیتو یک محقق فوق دکترا در گروه ستاره شناسی در UC برکلی و نویسنده اول این مطالعه ستاره شناسان متصل به برج جوزا سیاره تصویرساز و یا GPI به برج جوزا جنوبی تلسکوپ در شیلی برای پیدا کردن باقی مانده دیسک. ساخته شده از ذرات کوچک گرد و غبار و هفت از این دیسک ها بودند تصویربرداری برای اولین بار.

"ما به طور کلی هدف در اینجا این است که به نوعی یک تصویر از آنچه این جوان تشکیل سیستم های خورشیدی می مانند و قادر به درخواست چه نوع تنوع است که در خارج وجود دارد" اسپوزیتو گفت.

تشخیص دور سیارات بسیار دشوار است با توجه به اسپوزیتو. محققان با نگاه به جای شواهد غیر مستقیم از سیارات موجود است. دیسک استفاده می شود به عنوان یک "نماینده" به مطالعه سیارات است که ممکن است در این نزدیکی هست با توجه به Gaspard Duchêne یک پژوهشگر وابسته در گروه ستاره شناسی در UC برکلی و با همکاری نویسنده این مقاله است.

بیست و پنج 26 تصویربرداری دیسک تا به حال درونی منطقه بود که از گرد و غبار. اسپوزیتو گفت: این می تواند ناشی از سیارات در حال چرخش در منطقه و جمع آوری ذرات گرد و غبار. یکی دیگر از نشانه ای از سیارات نزدیک در این بررسی حضور بیضوی یا نامتقارن دیسک اشکال است.

"ما به طور معمول انتظار می رود این دیسک به بیشتر متقارن یا دایره مگر در مواردی که وجود دارد این است که برخی از دیگر مختل نیروی است که نگران کننده است که مانند حضور یک سیاره" گفت: جاستین Hom یک دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه ایالتی آریزونا و نویسنده این مقاله است.

یکی از دلایل این نظرسنجی بود قادر به گرفتن چنین تصاویر تیز بود چرا که از 8 متری جمینی جنوبی تلسکوپ. زیادی تلسکوپ بسیار مهم است زیرا آن اجازه می دهد تا محققان به دیدن کوچکتر و ضعیف اشیاء Hom گفت.

گرفتن تصاویر روشن بود و همچنین با توجه به پیشرفته GPI ابزار اسپوزیتو اضافه شده است. این GPI با بهره گیری از یک سیستم اپتیک سازگار برای حذف جوی تاری و همچنین به عنوان یک coronagraph برای جلوگیری از نور از نزدیکی ستاره. به دنبال در دیسک در نور قطبی شده نیز مهم است.

اسپوزیتو گفت: تشخیص نور قطبی کمک می کند تا به وضوح جداگانه نور از دیسک از نور ستاره. قطبش نیز می تواند کمک به محققان کشف آنچه گرد و غبار حلقه ها ساخته شده است.

زیرا تعداد زیادی از دیسک های موجود در این بررسی مقایسه می تواند کشیده شده بین سیاره ای سیستم های اسپوزیتو گفت. این ستاره شناسان کمک می کند تا درک ریشه های منظومه شمسی ما با توجه به پل کلاس های کمکی استاد ستاره شناسی در دانشگاه برکلی و نویسنده دوم این مقاله است.

"ما واقعا به دنبال به عقب در زمان. این ستاره ها بین 10 و 100 میلیون سال" کلاس گفت. "با مطالعه آنها در جزئیات و در چنین تعداد زیادی ما امیدواریم که به درک منظومه تکامل."

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب