ASUC COVID-19 مالی کمیته امداد به بحث تخصیص بودجه

این ASUC COVID-19 مالی کمیته امداد ملاقات روز شنبه به بحث در مورد به روز رسانی در تخصیص COVID-19 امداد مالی صن

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

این ASUC COVID-19 مالی کمیته امداد ملاقات روز شنبه به بحث در مورد به روز رسانی در تخصیص COVID-19 امداد مالی صندوق به سازمان های دانشگاه.

معاون کمیته صندلی Aditya Varma گفت: اگرچه برخی از UC سیاست هایی که احتمالا می تواند به جلوگیری از از دست دادن پول برای ثبت نام, دانش آموز, سازمان, سیاست لزوما منع کار این گروه در تلاش است برای به انجام رساندن.

"ما از طریق سیاست و هیچ چیز در آن وجود دارد که به طور خاص متوقف می شود ما از اداره کمک های اولیه در راه است که ما می خواهیم به" Varma گفت: در این نشست است.

Varma اشاره کرد که این کمیته هنوز صحبت کردن با سرب دانشیار مرکز مدیر مگان فاکس برای تعیین اگر UC سیاست های محدود این کمیته اهداف است.

رئیس امور حقوقی Jedidiah Tsang اضافه شده که USAC — UCLA معادل ASUC — همچنین دارای یک COVID-19 صندوق. در USAC بودجه گرفته شد از سازمان اختیاری بودجه با توجه به Tsang. او اضافه کرد که او تا به حال رسیده به مالی واحدهای USAC به درخواست اطلاعات بیشتر.

"این کار بسیار مهم است و آن را سزاوار به ترتیب اولویت" گفت: کمیته صندلی و ASUC سناتور Romario که با استفاده از نام خانوادگی در این نشست است. "مردمی سزاوار نیست که گرسنه شود; مردمی سزاوار نیست به بی خانمان."

این کمیته پس از نقل مکان به بحث و گفتگو با این سازمان به دنبال تخصیص از صندوق امداد. در مجموع این صندوق تا به حال $64,080 اختصاص دهد.

ASUC سناتور نیکول Anyanwu گفت: این کمیته که ASUC مسکن هزینه امنیتی کمیته بین بردن خود را از دریافت تخصیص از صندوق امداد اشاره کرد که این گروه استفاده نشده پول از شهریه دانشجویی.

"اگر ما پول بیشتر نگرانی من خواهد بود که نمی توان آن را تخلیه" Anyanwu گفت: در این نشست است.

خرس شربت خانه سرمایه گذاری خواهد شد نسبت به ادامه خدمت بین 85 و 120 خانواده ها دو بار در هفته. این ASUC مدافع دانشجویی دفتر یا سائو است به دنبال حمایت بیشتر از برنامه های کاربردی به آن صندوق کمک می کند که دانش آموزان استطاعت پزشکی copays, در میان پروژه های دیگر. اعضای نمایندگی افزایش مهاجرت دانشمندان از طریق آموزش و پرورش و یا افزایش به دنبال کمک به جامعه خود را با مسائلی مانند هزینه های زندگی.

بعدی کمیته نقل مکان کرد به رای درصد از این صندوق خواهد بود که اختصاص داده شده به هر گروه — در حال حاضر سائو دریافت خواهد کرد 35 درصد از بودجه خرس شربت خانه را دریافت 25 درصد افزایش یابد و نیازهای اساسی مرکز را با هم دریافت 15% و برکلی دانشجو تعاونی برای دریافت 10 درصد از بودجه.

در میان اعضای حاضر در این کمیته پیشنهاد تخصیص تصویب به اتفاق آرا.

Romario اشاره کرد که این کمیته باید همچنان به اصرار پردیس دولت برای حمایت از تلاش های امدادی, در علاوه بر این به تخصیص بودجه است.

"اگر ما واقعا می خواهید برای دیدن این اعتبارات به ثمر می آیند, ما قصد داریم برای قرار دادن در تلاش برای انجام" Romario گفت: در این نشست است. "اگر وجود دارد هر چیزی که من آموخته ام در این دانشگاه این است که شما باید برای قرار دادن در تلاش برای به دست آوردن نتایج ملموس است."

این کمیته در نظر دارد برای دیدار با بیش از دو بار در این سال تحصیلی.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب