ASUC سنا مورد بحث COVID-19 همه گیر امداد چندین لوایح در جلسه گذشته از بهار سال 2020 ترم

این ASUC سنا برگزار شد نهایی آن جلسه از سال تحصیلی تقریبا شنبه برای بحث در مورد COVID-19 همه گیر امداد برای دا

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

این ASUC سنا برگزار شد نهایی آن جلسه از سال تحصیلی تقریبا شنبه برای بحث در مورد COVID-19 همه گیر امداد برای دانش آموزان همراه با چند اسکناس دیگر.

ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Varsha Sarveshwar گفت: در گزارشهای هفتگی که او به ملاقات های قانونی کارکنان در یادگیری دانش آموز مرکز ساخت حدود 20-30 تماس به منظور کمک و حمایت از دانش آموز باید در طول بیماری همه گیر.

او افزود که بسیاری از UC برکلی دانشجویان دریافت خواهد شد اضافی کمک های مالی از طریق برکلی Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت جایزه کمک خواهد کرد که به کاهش مالی مبارزات مواجه توسط بسیاری از دانش آموزان در نور از این بیماری همه گیر. پردیس نیز خواهد بود با اضافه کردن در بودجه های خود را برای ارائه کمک های بیشتر به مستند نشده و دانشجویان بین المللی به عنوان آنها واجد شرایط برای مراقبت جایزه با توجه به Sarveshwar.

به دنبال این ASUC علمی وزارت, معاون رئیس جمهور و یا AAVP, Aastha Jha بحث مشارکت در disassociating این ASUC کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی از دفتر دفتر AAVP به جای امید بستن برای یک فرد مجرد به اجرا در حال حاضر مستقل از دفتر برای کمک به حداقل رساندن سردرگمی است.

"کمک های مالی و بورسیه دفتر باید تعداد زیادی از موانع است که آنها را غیر قابل دسترس برای دانش آموزان" جها گفت: در این جلسه. "من شده است در AAVP را تقریبا به عنوان طولانی به عنوان کمک های مالی و بورسیه و من هنوز هم نمی تواند قرار دادن سر من در اطراف آن است."

علاوه بر این جها گفت: دانشگاه مرکز آموزش و یادگیری خواهد شد برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشکده برای ایجاد ماژول های آنلاین برای تابستان جلسات ساخت دوره های آنلاین بیشتر دوستانه برای دانشجویان و استادان.

ASUC سناتور لیام خواهد شد و سپس پرسید: Jha در مورد امکان بازگشت furloughs برای پردیس کارکنان با توجه به تمام دانشگاه برکلی اخیر کاهش بودجه.

جها گفت:, گفتگو, تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است آمده اما آن را "کاملا خارج از قلمرو امکان است."

ASUC سناتور Romario که نمی استفاده از یک نام و به عنوان صندلی از ASUC COVID-19 مالی کمیته امداد تصویب یک لایحه به اطمینان حاصل شود که خود را در کمیته تخصیص بودجه انجام شده است. نه دیگر لوایح تصویب در جلسه از جمله یک سرمایه گذاری با وضوح و یکی در حمایت از برقراری مجدد مسکن کمیسیون.

"این لایحه با هدف به لحاظ مالی توانمند سازی سازمان ها به ارائه دانش آموزان با کمک های مالی در طول این زمان" Romario گفت: در این جلسه. "این مهم است که ما از دانش آموزان است."

به عنوان افسران خود را داد آخرین گزارش از سال بسیاری از ابراز قدردانی خود را برای کسانی که آنها با کار کرده و همچنین تجربیات به اشتراک گذاشته شده.

"این یک چالش برانگیز سال, اما من دوست داشتم به عنوان بخشی از سفر خود را گفت:"ASUC مدافع دانشجویی نوا Bearson در این نشست است. "پیدا کردن راه هایی برای نه فقط مدافع برای دانش آموزان اما حمایت از یکدیگر و همچنین, و ما می تواند قوی تر به دلیل آن است."

Audry Jeong یک دولت خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @audryjng_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن