ASUC به اختصاص سنا اتاق به کورتنی Brousseau

این ASUC سنا اینتر-ترم کمیته ملاقات روز شنبه و تصویب چهار قطعنامه از جمله یکی به تغییر نام مجلس سنا در Eshlema

توسط NEWSWORLDS در 11 مرداد 1399

این ASUC سنا اینتر-ترم کمیته ملاقات روز شنبه و تصویب چهار قطعنامه از جمله یکی به تغییر نام مجلس سنا در Eshleman سالن به کورتنی Garg Brousseau اتاق.

این کورتنی Brousseau قطعنامه پس از UC برکلی و ASUC التحصیل کورتنی Brousseau درگذشت ممکن است. نوشته شده توسط Brousseau مادر و خواهر و برادر و co-اسپانسر شده از طرف بیش از 200 دانش آموزآآ, قطعنامه تشریح Brousseau دستاورد و میراث و اختصاص سنا اتاق به او.

در طول زمان خود را در ASUC, Brousseau به عنوان رئیس دفتر ارتباطات و پس از آن صندلی از ASUC اتحادیه دانشجویی هیئت مدیره با توجه به قطعنامه.

در این قطعنامه آمده است که او "تبدیل نام تجاری و توسعه استراتژی های ASUC" و "شکل نقش ASUC اتحادیه دانشجویی صندلی به یکی که محور شفافیت و در دسترس است."

Brousseau تاثیر, اما, فراتر دستاوردهای خود را با توجه به قطعنامه.

"بدانید که کورتنی Garg Brousseau شما باید بر این باورند که زندگی در مورد عشق" قطعنامه متحده است. "در زندگی خود کورتنی درک آنچه در آن به معنای نگه داشتن خود را به عشق و امید و قدردانی است."

از طریق این قطعنامه سنا اینتر-ترم کمیته اختصاص داده شده به سنا اتاق در طبقه پنجم از Eshleman سالن به Brousseau و پرسید: مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی به اضافه نمودن علامت برای نشان دادن تغییر دهید. این قطعنامه همچنین درخواست که دانشگاه برکلی فضای تکالیف و بهبود سرمایه کمیته به طور رسمی به رسمیت شناختن این فداکاری است.

این لایحه به تصویب رسید و بدون اعتراض پس از دریافت مخفی شود.

در این دیدار اینتر-ترم کمیته معرفی دو صورتحساب: یکی پشتیبانی تعلیق لغو به دلیل عدم پرداخت هزینه سیاست برای ترم پاییز و دیگری را محکوم جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای عقب, حقوق مدنی, مفاد قانون مراقبت مقرون به صرفه.

مجلس سنا نیز تصویب قطعنامه به اختصاص حق الزحمه جدید ASUC مواضع و شامل رئیس کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی افسر موقعیت در ASUC را منصوب افسران سند که ایجاد شده بود در ماه مه.

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن