در باب Kinsley شد ', پدر بزرگ, Bud' - پایین به زمین و بي پروا به گرفتن دست خود را کثیف

نظرجیمی Kinsley منتشر شده 11:28 AM EDT Jun 20, 2020باب Kinsley و تاثیر آن بر جامعه و کسب و کار شناخته شده است

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

نظر

باب Kinsley و تاثیر آن بر جامعه و کسب و کار شناخته شده است توسط بسیاری از, اما من می خواهم به داستان مرد پشت نام.

من با شوهرم, Zac (باب نوه) زمانی که من فقط تبدیل شده بود 21 سال نزدیک به نه سال پیش. بعد از چند روز من دعوت شده بود در جمع خانواده در کشور ، من وحشت زده شد. من تا به حال هرگز به یک جای خیلی فانتزی و ایده ملاقات خود را بزرگ و شناخته شده از خانواده ترس من. پس از ظاهر یک دانشگاه علوم پزشکی تهران برای حل و فصل اضطراب من سوزش سر دل من منجر به یک اتاق پر شده با استقبال مواجه بود که به زودی تبدیل شدن به برخی از مهم ترین افراد در زندگی من.

ذهن من بود مشکل با افکار سفارش چیزی اشتباه و یا صدایی احمق. در واقع وجود دارد هیچ چیز به نگرانی بیش از. جو یکی از عشق. هیچ تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن هر یک از دیگر با موفقیت یا رقابت. به سادگی قرار دادن خانواده می خواستم برای به اشتراک گذاشتن یک آشکار پیوند صمیمی با دوستانه گفتگو با من به عنوان یک مهمان.

تصور کنید یک خانواده که در آن صداقت و مسئولیت هستند و ارزش های خانواده. موفقیت های مشترک مشهود بود در جشن خود را از هر یک از دیگر دست آوردهای. در حالی که Kinsley ارزش که باب Kinsley ساخته شده در هسته خود خانواده پویا نمی شد چیزی که او تبلیغ یا افتخار در مورد آن چیزی بود که احساس می شد و زندگی می کردند. این ارزش و بسیار زیاد حس مشترک, عشق, خنده, خارج از منزل, و دیدن هر یک از دیگر کار سخت شد در هسته از چه ساخته شده جمع های خانوادگی با Kinsleys بسیار ویژه. ما پدر بزرگ جوانه (به عنوان خانواده تماس باب) و مادر بزرگ آن که تشکر می کنم.

بیشتر: باب Kinsley: فروتن غول پیکر ساخته شده است که یک امپراتوری ساخت و ساز از طریق کار سخت و نجابت

بیشتر: ساخت و ساز مغول و رهبر جامعه باب Kinsley درگذشت

بیشتر: به خاطر سپردن باب Kinsley: از تاریخ را به هتل خود را میراث می رسد دور و گسترده

بیشتر: به یاد رابرت 'باب' Kinsley: رهبران به اشتراک گذاری داستان خود را در مورد کار و تاثیر

آنها خود را مطرح و پنج فرزندان و نوههایشان به ارزش کار اخلاق و احترام و یکپارچگی در اقدامات روزمره. در موارد خاص ما را بخواهید پدر بزرگ جوانه برای به اشتراک گذاشتن یک داستان است. و هر زمان او مطمئن ساخته شده برای قراردادن اخلاقی پیام. حتی اگر او از بین رفته است, در اینجا چیزهایی که من همیشه به یاد داشته باشید:

هنگامی که به ما می گوید در مورد زندگی خود او هرگز نتوانست به ذکر است همسر او ، برخی از مردان که به رشد غول فراموش نکنید کسانی که آنها را پشتیبانی می کند در طول راه. پدر بزرگ,,, جوانه, حال, ویژه, اختصاصی, محبت مادر بزرگ آن است که به ما نشان داد همه اهمیت عشق و احترام و همکاری است. او همیشه ارزش و اهمیت کسانی که حمایت خود را از موفقیت حتی در راه های کوچک است. او صحبت از شروع با هیچ چیز رو با خاک طبقه و مطرح شده توسط یک مادر تنها. اولین کار او بود چیدن توت فرنگی و گوجه فرنگی 10 سنت یک جعبه و حداقل های مورد علاقه کارهای عادی و روزمره به عنوان یک بچه بود برش علف های هرز را با داس.

چند سال پیش من از او پرسیدم که چه شده است بهترین هدیه شما همیشه دریافت کرد؟" او برای یک لحظه فکر کرد و سپس فکر بازگشت به مادرش. او دوست داشت دست ساز, ژاکت, او ساخته شده او را از پشم است. این هدیه ویژه بود که گردد برای او که او به یاد می آورد بنابراین از روی علاقه به صحبت کرد تحسین خود را برای خانواده و سادگی و عملی بودن.

اگر او می تواند تغییر یک چیز در مورد خود او را انتخاب کرده اند به بیمار بیشتر. چه خنده دار است که پدر بزرگ جوانه بی حوصلگی به او اجازه حرکت سریع پس از شهود است که منجر به موفقیت است. به عنوان من نشسته تماشای این کسی که نسبت به او داشته اند بیشتر deliberate self-control, من فکر کردن در مورد چگونه من هرگز او را دیدم صحبت از خشم. او تا به حال یک اثر آرام بخش حتی زمانی که شما می دانستم که او به گلی زندگی مشاوره در اهمیت دوره اصلاحات. او ممکن است احساس به عنوان اگر او نیاز به صبر بیشتر بود اما او همیشه دلسوز و مهربان با کودکان و نوجوانان grandkids و بزرگ grandkids.

به عنوان او توضیح داد که این انتخاب است که منجر به موفقیت او را به نوبه خود به موهای همیشه نزدیک و اعتبار خود را برای او ارادت و پشتیبانی. به جای ادعای پیروزی به عنوان یک فرد او را به ذکر نام بعد از نام مردان و زنانی که نهفته در زندگی خود. این به ما آموخت به درک دیگران هرگز فراموش کردن کسانی که ما را توانمند برای رسیدن به ارتفاعات جدید.

پدر بزرگ جوانه شد, رهبر, خانواده, اما در جمع های خانوادگی او فقط پدر بزرگ. او هرگز تحت سلطه کارگردانی و یا تصمیم گرفت. در عوض او گوش با چک کردن در با هر یک از ما.

تصویر یک مرد که آن را یک نقطه به درخواست هر عضو خانواده در مورد زندگی خود و یا آخرین پروژه.

برای من او عاشق شنیدن داستان در مورد دانش آموزان من. در پنج فوت و شش اینچ چشمان آبی او لبخند زد به طور مستقیم به معدن با پوزخند واقعی علاقه. مثل من او با تاکید بر ضرورت استفاده از تاریخ به عنوان یک ابزار آموزشی برای کمک به نسل بعدی پیدا کردن معنی و صدا.

یکی دیگر از حافظه من گرامی است خود را به پایین به زمین نگرش است. حدود دو سال پیش, پدر بزرگ, جوانه شوهر من پرسید که صاحب یک سالن به شخصا آموزش او. به جز بسیار سرد, روز, پدر بزرگ, جوانه همیشه ترجیح داده به خارج از ورزش. شوخی نمی کنم وقتی که من می گویند من تا به حال یک زمان سخت با نگه داشتن خود را در سرعت سریع. تبادل تجهیزات گران قیمت برای سادگی شوهر من برگزار شد و پای خود را برای نشستن یو پی اس به عنوان بلورهای چمن گیر به موهای سفید. او هرگز بیش از حد خوب به پایین در خاک است.

در یکی از آخرین افزایش, من او را پرسید که چه او می خواست میراث او خواهد بود. پیاده روی در امتداد ساحل جنوبی شاخه Codorus, پدر بزرگ, جوانه متوقف حرکت برای یک ثانیه. زک و من تبدیل به گرفتن او خیره تا در بلند لاله صنوبر, درخت بلوط و درختان گردو. نگاهی به ما کرد و گفت: "این درختان است." فقط این دو کلمه است.

من پا را از نوه من کفش و قرار دادن بر روی کلاه تفکر انتقادی من. "اما" من پرسید: "نمی کند که به نظر می رسد مقابله با اثرات ناشی از داشتن یک شرکت ساخت و ساز؟" من به شدت مایل است که من می توانم به یاد داشته باشید دقیقا آنچه که او گفت. حتی اگر من نمی تواند به یاد داشته باشید پاسخ خود را کلمه به کلمه به یاد دارم غذای آماده. او به خوبی آگاه از اهمیت تصمیمات او ساخت که می تواند بر روی زمین در اطراف او و جامعه خود را. او که مسئولیت بسیار جدی توازن در سرمایه گذاری مجدد و حفاظت از زمین و طبیعت و اطمینان خود را در جامعه در نظر گرفته شد در هر عمل است.

ساختمان ممکن است زندگی خود را کار می کنند اما این به معنی بالاتر پایان. و این پایان است, انسان دوستی, جامعه, طبیعت, و توانمند سازی دیگران است. او می خواست ما برای حمایت از کشاورزان محلی 4-H, سیستم پارک و مزرعه و طبیعی سرزمین اعتماد. در واقع زمان را به بازدید از این سایت فوق العاده است که حفاظت شده هستند نه فقط نشستن idly.

همانطور که من نوشتن این, من با پاک کردن اشک در حالی که به دنبال بیش مزرعه ما. خانواده نمی تمایز بین جداگانه ما خانه ما به اشتراک بگذارید و با هم زندگی می کنند در "مزرعه." من برگ رقص در باد و سران چمن نوسان در زمینه. در آستانه عبور خود عموزاده کردم و با هم به نان تست به حافظه خود را. نشست روی یکی از دامنه کوه مشرف به مزرعه ما آغوش خود را میراث: یک قطعه زیبا از نیویورک شهرستان, طبیعی زمین حفظ شود برای همیشه توسط یک مرد بزرگ اما حفاظت شده توسط یک خانواده دوست داشتنی که همیشه به یاد داشته باشید او را به عنوان پدر بزرگ جوانه.

چیزهایی که شما نمی دانید در مورد پدر بزرگ جوانه:

  • او عاشق کشمش. نه تنها مواد غذایی مورد علاقه خود خورشتی سیب با کشمش, اما او اغلب درخواست های اضافی کشمش برای صبحانه - کشمش سبوس غلات.
  • جای تعجب نیست که تعطیلات مورد علاقه خود را روز کارگر بود.

جیمی Kinsley یک معلم و مورخ می نویسد که این وبلاگ سرگردان در شهرستان نیویورک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن