'ورزشکار یک سبب بازماندگان در معرض سیستم است که محافظت سرمایه بیش از کودکان

درجه: 4.5/5.0 محتوای هشدار داد: سوء استفاده جنسی و بهره کشی از افراد زیر سن قانونی. در ماه مارس توماس باخ رئیس

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

درجه: 4.5/5.0

محتوای هشدار داد: سوء استفاده جنسی و بهره کشی از افراد زیر سن قانونی.

در ماه مارس توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که به تعویق افتادن توکیو 2020 المپیک 2021 به دلیل نگرانی در مورد ویرانگر جهانی و همه گیر. "این بازی های المپیک توکیو 2020 می تواند یک نور در انتهای تونل" باخ ارائه شده در یک بیانیه است.

آمریکایی ها عشق ورزیدن بازی های المپیک است. آنها ارزشمند سنت برگزاری نمایشگاه ایالات متحده تعالی عزم و پیروزی. در سال 2016 در حالی که پدر و مادر من به تماشای مایکل فلپس مطابقت 2000 سال المپیک, رکورد دوستان من و من gazed در هیبت در المپیک ایالات متحده ژیمناستیک زنان تیم ما نفس دور گرفته شده که این زنان جوان در زمان پرواز است. پس از تماشای Netflix مستند "ورزشکار, یک," تحسین من برای این ورزشکاران جوان است دارای عقاید به شکل آمیخته با وحشت در موسسه است که بهره برداری از آنها. برای هر کس که به تماشای بازی های المپیک تابستانی 2020 این فیلم الزامی است.

"ورزشکار یک" مراکز در ژیمناستیک که صحبت کردن در برابر سوء استفاده جنسی مرتکب سابق ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, دکتر تیم لری Nassar, برجسته خبرنگاران گفت که به اعتقاد آنها و بررسی ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک,' شوم فرهنگ از استثمار و ظلم و ستم. این مستند را به عنوان اشاره به قانونی نام مورد با توجه به مگی نیکولز اولین ژیمناست به گزارش Nassar سوء به ایالات متحده آمریکا و ژیمناستیک. برنده جایزه مدیران Bonni کوهن و جان Shenk درخشان گسترش این مستند را فراتر از محدوده Nassar, کاوش, ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک,' مجرمیت در پنهان کردن خود را سوء استفاده. این فیلم به بررسی نحوه lurks در پشت پرده از یک معشوق ایالات متحده عینک و کسی که عمل ماشین آلات عمل کشیدن پرده بسته شده است.

کوهن و Shenk ردیابی تاریخ ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, در یک پرچین بازگویی 20 قرن فراز و نشیب فعال است که این سازمان برای بهره برداری از دختران جوان است. زمانی که ژیمناست رومانیایی نادیا Comăneci به دست آورده و نمره کامل در بازی های المپیک 1976 در 14 سال پیروزی او تبدیل شده و infantilized زیبایی از نخبگان ژیمناستیک. ایالات متحده استقبال Comăneci را پناهنده مربیان بلا و مارتا Károlyi های امید Károlyi روش تولید می اعجوبه مانند Comăneci و برنده مدال طلا. در حالی که Károlyis موفق در آوردن ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, شهرت بین المللی سابق ژیمناستیک مصاحبه در "ورزشکار یک" توصیف Károlyis' آموزش روانی و جسمی سوء استفاده preying در عدم تعادل قدرت را کنترل و وضعیت دختران تاثیرپذیر و احساساتی.

ایالات متحده آمریکا ژیمناستیک شد یک نام تجاری و سرمایه گذاری در سازمان حفاظت محیط زیست-eyed girls گچ بری در میهنی leotards. این مستند به بررسی سوزاندن فرهنگی تمایل به دیدن متحده موسسات رستگار و پیروز. مردم می خواهید برای دیدن رویای دختران جوان و موفق به دیدن آنها خوشحال و مفتخر به نمایندگی از کشور است. "ورزشکار یک" sobers این درخواست بینندگان به نفی این خیره کننده فرهنگی داستانی و تجدید ظالم رقابت زور زدن کودکان دو و میدانی.

این Károlyis' ظلم و ستم contextualizes Nassar سوء استفاده. Nassar شد یک گرم فانوس دریایی در Károlyis' منجمد رژیم است. زمانی که Károlyis به نام ژیمناست ها "چربی گاو" Nassar به آنها آب نبات. زمانی که Károlyis گفت: ژیمناستیک برای انجام از طریق آسیب Nassar ارائه شده به آنها را شفا دهد و آنها را به خنده. او یک گرگ در لباس گوسفند و به عنوان مستند تأکید او محافظت شده توسط خود را بسته است.

"ورزشکار یک" فریم Nassar را استثمار جنسی به عنوان جیر جیر چرخ های بزرگتر ماشین های فرفورژه با فساد است. زمانی که نیکولز مطلع ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, در مورد Nassar را انحراف سازمان و سپس رئیس جمهور استیو پنی گفته گمراه خانواده و weaponized نیکولز' رویاهای المپیک به اطمینان حاصل شود سکوت کرد. Nassar تنها به عدالت به ارمغان آورد و پس از تلاش های خستگی ناپذیر بازماندگان مانند راشل Denhollander و مهیجی روزنامه نگاران از Indianapolis Star, یک روزنامه محلی. خیره کننده در مجموع 156 زنان شهادت در Nassar را حکم شنیدن.

"ورزشکار" است و کنترل آن توسط افراد و نه آن معماران و فیلم قابل ملاحظه ای محور به دور از مشکل استعارههای مانند قربانی-سرزنش و gaslighting. بازماندگان ایستاده فیلم را مرکز قدرت خود را الهام بخش. داستان سوء استفاده هستند دلخراش اما مصاحبه احساس مسهل و نه مانند بی رحمانه ترفندها به بطور منظم احساس تروما.

در حالی که حمایت از بازماندگان "ورزشکار یک" تاکید می کند که دیر عدالت از Nassar را حکم قرار نیست این موضوع را به بقیه. ایالات متحده آمریکا ژیمناستیک چرخید و یک وب پیچیده برای محافظت از Nassar و سازمان شهرت. مستند dislodges براق روکش طریق که آمریکایی ها تحسین نخبگان ژیمناستیک. در شرایطی که بازی های المپیک "ورزشکار یک" مؤکدا از بینندگان به نگاه انتقادی به یک معشوق ورزش و تعجب می کنم اگر وضعیت و مدال طلا را به ارزش قیمت بالا. اگر پیروزی خواستار است به هر قیمتی که واقعا پرداخت ؟

تماس با مایا تامپسون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب