'معتبر مواد غذایی هند': Punjabi Dhaba هندی رستوران باز می شود در سوتهسید

پنجابی Dhaba هندی رستوران یک رستوران جدید است که ویژگی های معتبر ايراني, ظروف باز در 2521 دورنت Ave. 1 مارس. پ

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

پنجابی Dhaba هندی رستوران یک رستوران جدید است که ویژگی های معتبر ايراني, ظروف باز در 2521 دورنت Ave. 1 مارس.

پنجابی Dhaba منو ویژگی های انواع غذاهای که هر روز تغییر افتراق آن از دیگر محلی رستوران هندی به گفته صاحب Vikram Aggarwal. او افزود که پنجابی Dhaba دارای یک آسانسور بنابراین مشتریان می توانید ببینید که چگونه مواد غذایی ساخته شده است و که آشپز اضافه Punjabi ادویه جات ترشی جات برای حفظ اصالت مواد غذایی است.

مشتریان "بیشتر مانند پنجابی ادویه جات ترشی جات و چگونه غذا طعم" Aggarwal گفت. "ما با قرار دادن مقدار زیادی از ادویه جات ترشی جات است که برخی از رستوران های دیگر نیست. ما با استفاده از ادویه جات ترشی جات خوب."

Aggarwal گفت: او باز Punjabi Dhaba در برکلی Southside به منظور جذب کسب و کار دانش آموزان و معلمان علاقه مند در مواد غذایی به عنوان گروه متنوع از مشتریان کمک خواهد کرد کسب و کار خود را. او اضافه کرد که او همیشه می خواستم برای باز کردن یک رستوران هندی توسط دانشگاه به عنوان او احساس می کند وجود دارد جامعه هند با چند رستوران هندی در اطراف.

پنجابی Dhaba ارائه می دهد آرایه ای از غذاهای هندی از جمله سمبوسه سبزیجات و انواع سرگرمی entrees آمده است که با برنج و نان بسیاری از طعم های مختلف. محبوب ترین غذای مرغ چراغ پیشانی مدل tikka سرگرمی و سبزی تاپیک با توجه به Aggarwal.

"در حالی که معتبر مواد غذایی هند همیشه می تواند سخت برای پیدا کردن در هر نقطه خارج از هند, چند رستوران باید توانایی برای حفظ 'wow' عامل" گفت: مشتری Jai Kalra یک ایمیل به در. "من بسیار شگفت زده و خوشحال در نهایت به پیدا کردن خوب, هندی, مواد غذایی, واقع در مجاورت بسیار نزدیک پردیس."

نان نان آماده است در زغال چوب خاک رس فر درست در زمان سفارش با توجه به Kalra. او اضافه کرد که او با قدردانی از استقبال گرم Aggarwal و همسرش ارائه به مهمانان رستوران خود را.

با وجود تعطیل با توجه به کروناویروس همه گیر Aggarwal گفت: رستوران خود را تنها دیده خفیف اثرات در کسب و کار رستوران است که هنوز هم باز برای وانت سفارشات. او اضافه کرد که در دو هفته قبل از بسته شدن در مارس 15, رستوران دیده بود "واقعا خوب" کسب و کار.

هنگامی که گسترش coronavirus متهم و دانشجویان بازگشت به دانشگاه Aggarwal گفت: او قصد دارد برای تهیه حتی بیشتر به برنامه گیج کننده از دانش آموزان و معلمان. او می خواهد به معرفی هفتگی ویژه و بیشتر به مواد غذایی از جمله burritos, کباب مرغ, رول گیاهی کباب رول و هندی خیابان مواد غذایی است.

"ما طبخ بسیاری از معتبر مواد غذایی هند. بسیاری از دیگر رستوران هندی آمریکایی هستند fusion سبک" Aggarwal گفت. "ما یک جامعه هند که قدردانی از صحت غذای هندی اینجا. که من را خوشحال می کند."

تماس با آماندا مک نامارا در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @amandamcnamara_uc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن