مسابقه اتومبیل رانی, بازی, تنیس, دیگر فعالیت های در فضای باز دریافت Pa. OK

ایری نیوز-اخبار کارکنان ایری نیوز-اخبار کارکنانمنتشر شده 5:35 PM EDT Jun 10, 2020HARRISBURG,―, هوای آزاد, مینی

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

HARRISBURG,―, هوای آزاد, مینیاتور گلف, مسابقه اتومبیل رانی, سالن های تنیس و تیراندازی محدوده در میان پنسیلوانیا امکانات است که می تواند به رنگ زرد و سبز مراحل زیر به روز شده در ارشاد منتشر شد چهارشنبه توسط رژیم صهیونیستی است. تام گرگ دولت.

دوچرخه سواری در کوهستان, صخره نوردی و go-karts دیسک گلف, پینت بال, اسب سواری تیر اندازی و تفریحی دیگر کسب و کار است که در خارج از منزل نیز در میان کسانی است که می تواند تحت زرد یا سبز فاز.

"تابستان به سرعت به عنوان روش و همه 67 شهرستان هستند در هر دو رنگ زرد یا سبز و مراحل بازگشایی آن مهم است برای ارائه کسب و کار با راهنمایی های لازم را با خیال راحت به بازگشایی و یا برنامه ریزی برای بازگشایی آنها به عنوان رسیدن به سبز فاز" گرگ گفت: در انتشار اخبار. "من می خواهم همه ساکنان نیوکاسل به فعال باقی می ماند و برای لذت بردن از تمام تفریح و سرگرمی مشترک المنافع را ارائه کرده است اما ما باید انجام دهید تا با خیال راحت و با اجتماعی فاصله بالا از ذهن است."

بیشتر: دولت هدایت پاک راه را برای PIAA ورزشی برای بازگشت

فعالیت های مشابه ممکن است هنوز رتبهدهی نشده است رزومه در داخل خانه. داخل ساختمان تفریح مجاز شامل بازی بولینگ, بازی های آرکید, racquetball و ورزش های داخل سالن و یا آموزش توالت رفتن و دیگر مسابقه, برچسب لیزری, استخر سالن ترامپلاین امکانات داخلی مینی گلف و دیگر امکانات مشابه.

عمومی می تواند استفاده از دستشویی و فروش بلیط و ورود به مکان دیگری نداشت فضاهای داخلی. فروش بلیط آنلاین و بهنگام و یا صحنه ورود تشویق به کنترل نرخ اشغال فیزیکی و فاصله.

بیشتر: همه پنسیلوانیا تیراندازی محدوده بازگشایی به عنوان دولت حرکت باقی مانده استان ها به رنگ زرد فاز

کسب و کار باید به اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان عمل اجتماعی فاصله و جمع در ورود به دروازه کیوسک امتیازی می ایستد و یا در جای دیگر.

پنسیلوانیا-امکانات متعلق به دولت در پارک ها و جنگل ها از جمله کابین کلبه لژ و خیمه باز خواهد شد در سطح ایالت در روز جمعه. ترین پارک دولت استخرهای شنا در زرد فاز و سبز فاز شهرستانهای دوباره باز خواهد شد که از شنبه. دولت تمام سواحل باز کرد که از ژوئن 6.

سواحل و استخر خواهد بود محدود به 50 درصد از ظرفیت عادی. کاهش اقدامات در محل باقی می ماند از جمله بازدید کننده پارکینگ محدودیت امکانات و دسترسی های اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک صورت هنگامی که در آب است. تمام مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از هدایت باقی مانده است در اثر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب