اجتناب از سندرم RAS: موارد شایع سندرم اکرونیم اکراه شده

آکرونیمز عالیه آنها به طور باور نکردنی مفید هستند، چه نوشتن ما را به طور مجدنظر تر یا جا به جا کردن کلمات بیشت

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

آکرونیمز عالیه آنها به طور باور نکردنی مفید هستند، چه نوشتن ما را به طور مجدنظر تر یا جا به جا کردن کلمات بیشتر در یک توییت. آنها آنقدر رایج شده اند که گاهی اوقات، عنوان رسمی یک سرنام که معمولاً استفاده می شود، به نظر ناخوشایند می رسد، و باعث می شود که ما نگاهی به نگاه دوم داشته باشد. برخی از نام های اختصاری، اما، در حال حاضر آنقدر رایج هستند که اغلب به طور نادرست استفاده می شوند، در مجاورت کلماتی که عبارت را به حالت اعاده شده در می اندازند.

a caveat: برخی افراد معتقدند که نام های اختصاری عبارت های کوتاه شده به کلماتی اشاره دارند که به صورت کلمات تلفظ می شود، مانند "ناتو" و "رادار"، در حالی که حروف ابتدایی عبارت هایی کوتاه شده به حروف اول هر کلمه تلفظ می شود، مانند "FBI" و "BFF" . در این مقاله، "اختصار" به هر دو تعریف اشاره دارد.

در اینجا برخی از نام های اختصاری که اغلب از سندرم نام اختصاری اکراه ی بی جا رنج می برند، یا RAS.

بورس

*تا حالا از عبارت "BFFs برای همیشه استفاده کرده یا شنیده اید؟" یا حتی بدتر از این، بهترین "بهترین BFFs برای همیشه؟" تقریبا همه می دانند که "BFF" مخفف چه چیزی است، با این حال بسیاری هنوز هم انتخاب می کنند به در اضافی "برای همیشه" را تکه تکه. مطمئناً، آنها ممکن است تاکید داشته باشند که دوستی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، اما آن کلمه اضافی هم غیرضروری است و هم از نظر دستوری نادرست است.

خودپرداز

تا حد زيادي يکي از شايع ترين موارد RAS احتمالا "دستگاه خودپيماي" است. با این حال، با توجه به اینکه دانستن "دستگاه خودکار" مخفف "ماشین خودکار تلر" است شیوع کمتری نسبت به دانستن "BFF" مخفف "بهترین دوستان برای همیشه" است، این بیشتر قابل بخشش است، و بسیاری به احتمال زیاد متوجه نمی شود اگر شما این اشتباه را. acronyms وجود دارد به زندگی ما آسان تر است، هر چند، و گفتن و یا تایپ کردن یک "ماشین" اضافی تنها وقت خود را تلف می کند.

SSN، VIN و PIN

آیا متوجه می شود که هر یک از این حروف اختصاری با حرف "ن" به پایان می رسد؟ هر کدام از این سرناها "عدد" درون خود جاسازی شده اند. بنابراین، عبارات "عدد SSN"، "عدد VIN" و "شماره پین" به گونه ای زیاد هدر می شوند، با این حال بیش از حد استفاده می شوند. بار بعد که کسی درخواست شماره SSN/VIN/PIN شما را می کند، ممکن است بخواهی در مورد اینکه آیا واقعاً می خواهید این اطلاعات را به آنها ارائه دهید یا نه، دوباره بررسی کنید.

Rsvp

اگر شما با زبان فرانسه آشنا نیستید، ممکن است ندانید که "RSVP"در واقع مخفف"répondez s'il vous plaît" یا "لطفاپاسخ دهید." اغلب اوقات، دعوت نامه ها دولت "لطفا RSVP،" اضافه کردن اضافی "لطفا" حالا شاید میزبان می خواهد که خیلی مودب باشد یا واقعاً می خواهد که شما حضور داشته باشید، اما احتمال بیشتری دارد که ،RSVP به اشتباه تفسیر شده است که به این معنی است که "اگر می اید به من خبر دهید." *دفعه بعد که دعوت نامه ها را ارسال می کنید، از RAS به سادگی با گفتن "RSVP" اجتناب کنید.

"پوک"

این نام اختصاری با بقیه تفاوت دارد که به طور کلی، مردم اشتباه استفاده از "افراد POC" یا "POC of color" را مرتکب نمی شود. آنچه رایج است، با این حال، استفاده از "POC" به عنوان صفت زمانی است که اسم است. مثال های رایج در حال استفاده از "دانشجویان POC" و "رای دهندگان POC" در هنگام مراجعه به دانش آموزان رنگ و رای دهندگان رنگ است. در حالی که "دانش آموزان رنگ" و "دانش آموزانی که POC هستند" از نظر دستوری درست هستند، "افراد دانش آموزان رنگ" نیست. شاید این دقیقا مورد RAS نیست، چرا که متاسفانه، استفاده مناسب در زمان یا فضا صرفه جویی نمی کند. اما استفاده غیرعمدی و در عین حال غیر ضروری از دو اسم در عبارت تا مقداری بی جا است، و آن را در این لیست به دست می دهد.

اینها فقط تعداد کمی از نام های اختصاری اغلب در معرض RAS هستند. قبل از اینکه دفعه بعد از یک کلمه ی اختصاری استفاده کنید، از آنچه حروف برای آن ایستاده اند، بخوانید، از گفتن کلمات اضافی اجتناب کنید و وقت یا شخصیت های توییتر خود را ذخیره کنید!

Jocelyn Huang سردبیر شب است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @jocelynxhuang.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب