آیا با مبل شنی مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم

قیمت مبل شنی یکی از ویژگیهای مهمی است که بسیاری از افراد برای خرید محصول در نظر میگیرند. در ساخت مبل شنی، مور

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قیمت مبل شنی یکی از ویژگیهای مهمی است که بسیاری از افراد برای خرید محصول در نظر میگیرند. در ساخت مبل شنی، مورد استفاده قرار میگیرند. از مزایای دیگر آن میتوان به قابل حمل بودن و استفاده آسان از آن اشاره کرد. حتی مبل بادی را میتوان در یک کوله پشتی یا ساک بسیار کوچک با خود حمل و نقل کرد و از راحتی و نشیمن فوقالعاده آن نهایت استفاده را برد. پس به راحتی از مبل شنی بزرگسال خود استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید . تنوع محصولات در اورجینال اینتکس بسیار زیاد بوده و میتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید. مبل شنی اورجینال و اصل برند اینتکس از سطح کیفی و مرغوبیت بالایی برخوردار است و یک مبل عمری و بادوام برای خریداران است. بهتر است بدانید که اکثر مدل های مبلمان شنی از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستند ولی در مدل های ارزان قیمت هپی چیر امکان با کیفیت نبودن جنس پارچه و دوخت آن وجود دارد که اگر شما خواستار مدل هایی هستید که کیفیت دوخت بالایی داشته باشد دست روی مبلمان شنی بگذارید که قیمت نسبتا بالایی داشته باشد و از پارچه های درجه یک تولید شده باشد .

مبل های شنی از انواع مختلفی همچون یک نفره و دو نفره و مدلهای مختلف سه الی چهار نفره خانواداگی تشکیل شدهاند که هر کدام قابلیتها و معایب و محاسن خاص خود را دارند. ● کیفیت برش و دوخت: اگر برش مبل دقیق و به اندازه نبوده و کیفیت دوخت آن نیز قابل قبول نباشد مبل خیلی سریع از محل اتصالات پاره و سوراخ شده و نیاز به تعمیر پیدا میکند. به همین دلیل بین بگ ها بر خلاف مبل شنی پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. با مرور زمان و استفاده متوالی و در دراز مدت بسته به وزن شخص استفاده کننده ممکن است فوم های داخل صندلی شنی نشست کنند و نیاز به شارژ مجدد داشته باشند. بین بگ چیز تازه ای در دنیا مبلمان نیست، بلکه در سال 1348 در کشور های خارجی تولید و طراحی کرده است. ● بهتر است مبلی را انتخاب کنید که وسط آن گود بوده و بخشی برای نشستن تعبیه شده باشد این مبلها شما را دچار کمر نمیکنند.

● جنس مبل: با توجه به کاربری مبل یک جنس باکیفیت را انتخاب کنید. مبل شنی و مبل هپی چیر توسط موادی به نام یونولیت یا فیبر خرد شده ساخته می شوند. مبل شنی حالت پذیری بالا و راحتی فوق العاده ای دارد که دارای وزن سبک و حجم کم بوده و قابلیت جابه جا کردن برا افراد را دارد از دیگر مزیت مبل شنی آن است که میتوانید در اندازه های مختلف بزرگ و کوچک برای بزرگسالان و نوجوانان و کودکان نسبت به سلیقه شخصی آنها را تولید شوند . با توجه به اینکه مبل های شنی خریداران فراوانی دارند قرار است در ادامه تمامی نکات خرید مبل شنی را بررسی کنیم . مبل شنی بزرگسال از مبل های شنی ساخته شده در ابعاد بسیار بزرگ است که اگر آن را با دیگر مبل های شنی مقایسه کنید ، مشاهده می کنید که این مبل شنی بسیار بزرگ تر بوده و می تواند بسیار راحت تر باشد .  Conte​nt has  been created  wi th the he᠎lp of GSA Content Generat᠎or DE MO .

● اگر میخواهید از مبل داخل حمام استفاده کنید مدل ضدآب آب برای شما استاندارد است. از این مبلها در اماکن مختلفی مثل گوشه سالن، اتاق کودک، اماکن گردشی و سیاحتی استفاده میشود. این دسته از مبل ها عموما در اتاق خواب ها برای نشستن یا حتی دراز کشیدن(بنا به قابلیتی که در تغییر فرم دارد در هر دو صورت کاربردی است) به مدت کوتاه تری قابل استفاده است و در ابعاد و رنگهای متفاوتی به فروش میرسند که از انواع و اقسام پارچه ها در تولید روکش آن استفاده میشود. هر شخص بر اساس میزان فضایی که در اختیار دارد، میتواند از بین بگ استفاده کند. حال تفاوت هپی چیر با بین بگ یا همان مبلمان شنی نیز در این است که هپی چیرها از هر رو جنس بدنه میتواند تولید شود اما ظاهر آنها با یکدیگر متفات است به شکلی که هپی چیرها دارای پشتی بلندی هستند و امکان تغییر حالت در آنها وجود ندارد.

آخرین مطالب