پشت در کسب و کار: groomer سگ بازگشت به کار به عنوان York County وارد 'زرد' فاز

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 10:16 AM EDT 22 مه سال 2020آن را به حال شده است نه هفته نه بسیار طولان

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

آن را به حال شده است نه هفته نه بسیار طولانی هفته پر از خوابی Trudy عروسک دروغ گفتن در بستر بیدار نگرانی در مورد پول و آینده کسب و کار خود را هنگامی که آن را می تواند بازگشایی آیا آن می تواند بازگشایی شده است.

صبح روز جمعه به عنوان سحر بود اما یک شایعه او ساخته شده درایو ساعته از لورل دریاچه در Pine Grove کوره امور خارجه پارک به نظافت سگ فروشگاه مونت رز خیابان در نیویورک و در را باز کرد برای کسب و کار برای اولین بار در کمی بیش از دو ماه است.

او وارد Trudy سگ نظافت در حدود 5:30 a. m. او تمیز مغازه قرار داده و از ضد عفونی کننده دست و آماده برای او اولین روز بعد از تعطیل بودن با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"این احساس بزرگ" او گفت که او منتظر برای اولین قرار ملاقات برنامه ریزی شده برای 6 a. m. "ما منتظرش بوده ام برای این کار را برای یک مدت زمان طولانی است."

او کسب و کار بسته شده بود پس از رژیم صهیونیستی است. تام ولف دستور غیر-زندگی-تداوم کسب و کار را تعطیل و در 19 مارس ، او مجاز به باز کردن در روز جمعه به عنوان شهرستان نیویورک نقل مکان کرد و به آنچه به نام "زرد" فاز از بازگشایی اقتصاد دولتی است.

نه همه کسب و کار می تواند بازگشایی شده است. در "زرد" فاز کافه ها و رستوران ها باید بسته باقی می ماند برای ناهار خوردن-در (یا در) خدمات هر چند آنها مجاز به انجام حمل و تحویل کسب و کار. (میله در حال حاضر مجاز به فروش مخلوط نوشیدنی برای انجام.)

فروشگاه های خرده فروشی بازگشایی شد به صورت حضوری خرید هر چند منظقه و تحویل ترجیح داده می شوند.

مرتبط با: چه باز جمعه به نیویورک و آدامز حرکت به زرد فاز?

بیشتر: بحث بر سر بازگشایی و چگونه به سرعت به انجام این کار -- پنسیلوانیا نشان می دهد شکاف سیاسی

بیشتر: Bobcat لبنیاتی در منچستر بسته شدن به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس

سگ حیوان مورد مراقبت از کسب و کار اجازه داده شد برای بازگشایی شده است. باربر و مغازه ها و سبک های مو و ناخن سالن همچنان بسته, معنی سگ خود را می توانید با کوتاه کردن مو و ناخن ها انجام می شود اما شما می توانید نیست.

عروسک گفت: او دریافت تماس از مشتریان که می خواستم به دانم که آیا او می تواند موهای خود را هنگامی که آنها را به سگ خود را به مغازه. او فکر می کند آنها شوخی کرده است.

برای کسب و کارهای کوچک مانند Trudy آن بوده است نه هفته و برخی ممکن است قادر به بازگشایی شده است. در حال اجرا یک کسب و کار کوچک دشوار است و بسته برای مدت طولانی است که می تواند ناقوس مرگ.

عروسک صحبت با دیگر سگ groomers که به او گفت که آنها ممکن است آن را, که آنها ممکن است مجبور به فروش تجهیزات خود را به پرداخت صورتحساب. و تا به حال برخی از مشتریان خود را از آب توسط rogue groomers که به مبارزه طلبیده shutdown, منظور, او گفت:. او می داند که یک groomer بود که در مجموعه ای برای باز کردن فروشگاه های جدید دو روز پس از خاموش شدن.

"برخی از groomers زنده ماندن نیست, این," او گفت:. "من خوش شانس هستم. مشتریان من بسیار وفادار هستند."

عروسک, 59 کار کرده با سگ همه زندگی خود را هر چند او در زمان برخی از بیراهه در طول راه به رئیس خود او را. او کار می کرد سگ را نشان می دهد و چابکی مسابقات. او را شکار با سگ. "تقریبا در هر جنبه ای از سگ شما می توانید از فکر می کنم" او گفت:. او دارای شش سگ خودش از جمله سگهای آموزش دیده برای شکار خرس و راکون است.

او کار می کرد شغل های دیگر در خرده فروشی و خدمات پستی در حالی که برای. او زندگی در انگلستان برای دو سال زمانی که شوهر سابق او را گرفت و او را در سراسر برکه. زمانی که او پس از بازگشت از انگلستان به او کمک کرد تا دوستانی که تا به حال نظافت کسب و کار. او در Petco در تیمنیوم برای چند سال و سپس در Superpetz در نیویورک.

نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe.

شانزده سال پیش او را زده خود قرض گرفتن پول دانه برای شروع کسب و کار خود را از پدر و مادر خود را. از روز اول او مشغول بود و قادر به بازپرداخت پدر و مادر خود را ظرف شش ماه از افتتاح, او گفت:.

"من فقط می دانستم که من می تواند انجام یک کار خوب در آن," او گفت:. "من شده است به نظافت سگ تمام زندگی من است."

پس از آن خاموش می آمد و امرار معاش و زندگی قرار داده شد در خود نگه دارد.

"این بسیار دشوار است," او گفت:.

در یک نقطه او را به گذشته 50 دلار در حساب جاری. او تا به حال به قرض گرفتن پول از بستگان او را به پرداخت صورتحساب. او واجد شرایط برای دریافت یک وام کسب و کار کوچک, یک, او نمی خواهد که به پرداخت از آن استفاده می شود برای محافظت از او حقوق و دستمزد, حقوق و دستمزد که شامل فقط او.

یکی دیگر از groomer با این نسخهها کار در فروشگاه او گفت: اما او یک پیمانکار مستقل که همچنین واجد شرایط برای یک وام کسب و کار کوچک است که تحت شرایط خاصی می تواند 100 درصد ببخشند.

در حالی که او بسته بود او دریافت تماس از برخی از مشتریان خود را که می خواستند او را به داماد سگ خود را با وجود خاموش شدن سفارش به قول خودش "دزدکی حرکت کردن یک در."

"من به آنها گفتم من می توانم آن را انجام نمی," او گفت:. برای یک چیز برای وام کسب و کار کوچک به ببخشند او بسته باقی می ماند. دیگر او می توانست به حال خود مجوز کسب و کار yanked و جریمه شده است. "با هیچ پول در آینده من نمی تواند استطاعت خوب," او گفت:.

برخی از مشتریان سعی "خانه موهایشان," او گفت:. "گفتند: هرگز دوباره. وجود مو در همه جا.'"

داستان زیر را ادامه می دهد:

هنگامی که او بسته او برداشت دو هفته' ارزش انتصاب کارت در او راه بیرون درب – او انجام کسب و کار با قلم و کاغذ و اعتراف به این که او را "یک کامپیوتر شخصی" - به طوری که او می تواند لغو قرار ملاقات و اعتقاد داشتند که او می تواند از کسب و کار درست است که برای مدت طولانی.

پس از دو هفته او را به بازگشت به فروشگاه به دو هفته بیشتر ارزش از کارت. در همه لغو 144 قرار ملاقات ها; برخی از مشتریان بود که قرار شد لغو بیش از یک بار.

او بر این باور است که او می شده اند قادر به اجرای کسب و کار خود را با خیال راحت – منظقه افت کردن و انتخاب کنید تا با پوشیدن یک ماسک و دستکش – و نظافت سگ باید در نظر گرفته شده است ضروری است.

"برخی از سگ نمی تواند بیش از حد طولانی بدون نظافت," او گفت:. این ماده سگ سلامتی است. انبوه ورقه های سبز رنگ مو می تواند منجر به عفونت های پوستی, او گفت:. و او معتقد است که آن را ضروری برای انسان مشتریان. "برخی از مردم سگ خود را به طور منظم مرتب زیرا آنها آلرژی," او گفت:. "این مهم است که این سگ دریافت مرتب است."

او گفت: "اگر این می آید و در پاییز (به عنوان کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند) من فکر می کنم سگ groomers باید در نظر گرفته شود ضروری است," او گفت:.

وقتی اعلام شد که نیویورک شهرستان خواهد بود لغو برخی از محدودیت در کسب و کار, عروسک بود غرق تماس. او مشتریان به انتظارنشسته بودند تا ژوئن 15, کار هر روز به جز تعطیلات آخر هفته و در هفته سه بعدی. "من می دانم که من یک مقدار زیادی از ابتلا به انجام," او گفت:. "من خواهید بود کار هر روز اگر من نمی سقوط."

او با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم را به او بازگشایی. او می پوشد یک ماسک و انسان مشتریان باید نقاب زمانی که آنها وارد مغازه. تنها یک نفر مجاز است در لابی در یک زمان. او را پاکسازی محل کار خود و لباس او پس از هر مشتری.

شب قبل از او دوباره باز عروسک خواب شاید برای اولین بار در دو ماه او گفت:.

در 5:46 صبح جیپ چروکی کشیده تا به درب و اولین مشتری در بیش از ماه وارد شده است. نام او کنگ 5 سال 125 پوند Newfoundland. او دم تکون دادن.

"او خیلی خوشحال می شود در اینجا" خود را صاحب گلوریا Paduhovich گفت: عروسک.

عروسک led کنگ به پشت مغازه و Paduhovich زندگی می کند که در این نزدیکی هست در Haines هکتار پرسید: "شما می توانید انجام مو من بیش از حد؟" عروسک خندید.

به عنوان Paduhovich چپ او به نام عروسک "یک روز خوب. خوش آمدید."

عروسک او تشکر کرد.

"شما نمی توانید آن را ببینید," او گفت: "اما من لبخند بزرگ در زیر این ماسک است."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن