پشت در پر کردن'-tion: Cornhole لرزش

"پر کردن" یکی از رایج ترین برای تلفن های موبایل در ورزش است. این که آیا آن را از تماس در بیس بال سنبله در والی

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

"پر کردن" یکی از رایج ترین برای تلفن های موبایل در ورزش است. این که آیا آن را از تماس در بیس بال سنبله در والیبال یا یک گونی در فوتبال پر کردن می تواند نماد یک تغییر قریب الوقوع در نتیجه یک بازی است.

تغییر سریع است که چه چیزی باعث ورزشی بسیار هیجان انگیز است. چه اتفاقی می افتد پس از پر کردن است نامشخص — چشم انداز قریب الوقوع شتاب تغییر چیزی است که نگه می دارد طرفداران ریشه برای تیم خود حتی در bleakest از لحظات.

در بسیاری از این نوع از هیجان گم شده از ایالات متحده ورزشی پس از COVID-19 تحت فشار قرار دادند ترین لیگ از عملکرد های منظم. در حالی که برخی از زندگی ورزشی باید بازگشت به تلویزیون ملی مانند نسکار, اخیرا, این ورزشی فاقد هیجان است که می آید از یک چوب پهن کتک زدن.

به نمایشگاه ورزشی با چنین صدای تماس هستند به خوبی مناسب برای اجتماعی فاصله دستورالعمل به عنوان آنها معمولا نیز شامل انواع دیگر تماس علاوه بر پر کردن و بازگشت از thwacking شور و شوق برای ورزش ظاهر می شود نگه دارید تا اطلاع ثانوی. تا زمانی که cornhole به سرقت برده نشان می دهد.

بله cornhole. شما آن را دیده ام در tailgates رویدادهای مدرسه و شاید حتی پدربزرگ و مادربزرگ خود را' خانه. اما شما هرگز دیده می شود cornhole مانند این.

در مارس 9, ESPN و ESPN2 شروع televising آمریکا Cornhole لیگ یا لیگ قهرمانان آسیا را Cornhole شیدایی 2020, یک سری از نرم افزار دعوتی مقدماتی. با توجه به همه گیر لیگ شده است میزبانی مسابقات عملا اجازه می دهد بیش از 60 ، 000 ثبت نام بازیکنان به رقابت از خانه.

اما این رویداد برای اولین بار از Cornhole شیدایی خود را در راک هیل کارولینای جنوبی بود نه مجازی. گوینده تمرین های اجتماعی فاصله در طول مسابقات در حالی که بازیکنان عینک ماسک صورت و پا بر روی پلت فرم پرتاب در یک زمان. در مه 9, 48 بازیکن (یا 24 تیم) وارد رقابت اما تنها یک تیم پیروز.

در بسیاری از آبنوس ساخته شده بود برای این نوع اجتماعی فاصله. پس از همه, تخته که در آن بازیکنان پرتاب قرار داده شده 27 فوت از هم جدا. اما از آن ساخته شده بود برای کانون توجه بیش از حد هیجان مرحله ملی با هزاران نفر از آنها نیمکتها.

دلیل این است که از cornhole را پر کردن. برای کسانی که نمی دانم چگونه cornhole همچنین هر پرتاب کننده lobs یک کیسه وزن نسبت به یک نقطه مدیره با یک سوراخ در مرکز پایان دور. یک نقطه اعطا شده است برای یک کیسه است که در اراضی و باقی می ماند در هیئت مدیره همچنین شناخته شده به عنوان یک آس در حالی که 3 امتیاز تعلق می گیرد برای یک کیسه است که می افتد در سوراخ — یک بازی محاوره شناخته شده به عنوان "پست هوایی" هنگامی که کیسه پرواز مستقیم در.

گرفتن این است که هر بازیکن امتیاز لغو کردن مخالفان خود را که بدان معنی است که هر پر کردن از طریق ace یا یک پست هوایی می تواند یک تعویض بازی.

در حالی که لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد و قرارداد خود را با ESPN در سال 2016 لیگ هرگز نمی تواند پیش بینی آن خود اهمیت به عنوان یک ورزش ملی تا این زمان بحران. ACL تجدید چندین ساله در برخورد با رسانه های ورزشی giant در ژانویه ندارد اما تا زمانی که ممکن است 6 که ESPN اعلام کرد تا بازگشت به زندگی می کنند رقابت است.

Cornhole به اهمیت گسترش فراتر از لیگ قهرمانان آسیا اخیر رویدادهای زندگی می کنند. برای بسیاری از طرفداران ورزش که در طلب رقابت به عنوان دوستانه و یا آتشین به عنوان آنها می خواهم تا یک خروجی امداد در طول قرنطینه.

به عنوان آن نیاز به کمی تجهیزات است که می تواند ساخته شده در صفحه اصلی cornhole است تا حد زیادی در دسترس ورزشی برای سرکوب میل به رقابت و همچنین. و شخصا به عنوان کسی که رشد در سرگرمی, ورزش های رقابتی در محیط های تالیف شده است یک منجی به عنوان thwacks شده اند در حق بیمه در ماه های اخیر.

Cornhole نیاز به کمی توانایی های ورزشی و قوانین ساده به عنوان روز. به عبارت دیگر هر کسی می تواند انتخاب کنید تا در این ورزش است. و قضاوت توسط SportsCenter را Instagram که به تازگی برجسته یک کودک کوچک حول چهار مستقیما کیسه را سوراخ بسیاری از آمریکایی ها در حال چیدن cornhole.

و چرا نباید آنها ؟ این thwacking هیجان مسابقه زنده است فقط دو تخته و هشت کیسه های دور.

اتان آب را پوشش می دهد بیس بال. با او تماس بگیرید در [email protected]. او را دنبال کنید در توییتر @ewate1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب