تعادل York City School District بودجه می تواند به معنای از دست دادن 44 موقعیت

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 9:04 AM EDT مارس 19 سال 2020در آینده با یک 2020-21 بودجه باعث شده ا

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

در آینده با یک 2020-21 بودجه باعث شده است که بسیاری از بی خوابی شبانه برای دکتر آندره بری.

سرپرست نیویورک شهرستان, مدرسه منطقه برای کمتر از یک سال بری در تلاش است تا حرکت او اولین بودجه در میان coronavirus همه گیر است که به ارمغان می آورد خود را در عوارض است.

او نیاز به پیشنهاد بودجه با ناشناخته های فدرال و ایالتی پول به دلیل COVID-19 و او می خواست به انجام آن بدون یک بار دیگر فرو بردن به منطقه صندوق روز بارانی.

او پیشنهاد معرفی شده در هفته گذشته در مدرسه هیئت جلسه کمیته تماس برای رفع 44 موقعیت در سراسر منطقه.

بیشتر: معلمان در واقع آموزش در طول همه گیر? بله! در اینجا آنچه در نیویورک و حومه در حال انجام است

بیشتر: اتخاذ یک دبیرستان ارشد: چگونه York County خانواده در حال ارائه و تشویق و حمایت

کاهش در خواهد آمد:

  • تربیت بدنی پنج موقعیت
  • هنر شش موقعیت
  • موسیقی هفت موقعیت
  • شالوده 10 موقعیت
  • اسپانیایی, چهار موقعیت
  • مشاوران 11 موقعیت
  • دستیار مدیر یک موقعیت

"قرص ما در حال قرار دادن قبل از شما است که قطعا یکی از سخت به بلع" بری گفت: به هیئت مدیره مدرسه در او پیشنهاد. "من میخواهم که شما من را قبول توصیه و اعتماد روند.

"آنها بسیار دشوار است توصیه و قطعا باید مردم به آنها متصل شده و همچنین برنامه هایی که برای ما گرامی. در عین حال به منظور گاهی اوقات حرکت رو به جلو برای بار اول شما باید یک زن و شوهر از گام به عقب."

بری گفت: در مصاحبه با نیویورک دیلی رکورد است که پیشنهاد او بود ملاقات با شوک و خشم از جامعه است.

"مردم عصبانی هستند, آنها ناراحت," او گفت:. "آنها در اینجا بوده ام قبل از. من سعی کرده ام usher مثبت وجود دارد."

بری گفت: از دست دادن این موقعیت نمی خواهد پایان دادن به برنامه ها تنها راه آنها تجویز می شود.

به جای داشتن یک تربیت بدنی و هنر و یا معلم موسیقی در هر مدرسه یک نفر خواهد سفر به چندین مدرسه در طول هفته. کسانی که 32 موقعیت از دست رفته را نجات دهد این منطقه فقط خجالتی از 3 میلیون دلار به طور متوسط از $93,480 در هر موقعیت است که ترکیبی از حقوق و دستمزد و مزایا.

سنگ بنای یک برنامه مداخله است که با استفاده از مثبت و درمانی مبتنی بر روش های برای تدریس به دانش آموزان در کلاس های 1 تا 9 چگونه به موفقیت علمی و رفتاری تنظیمات.

ترکیبی از دستیاران دستیار اصلی و DL حق الزحمه خواهد صرفه جویی در این منطقه یکی دیگر از $882,008 برای صرفه جویی ترکیبی $3.873 میلیون.

خلاصه ای از بودجه پیشنهادی را نشان می دهد $153,939,706 در درآمد و همان در هزینه های نگه می دارد که $6.9 میلیون دلار در صندوق تعادل (صندوق روز بارانی). در نهایت هدف این است که 10 درصد از بودجه برگزار شد در صندوق تعادل است.

"این است که قطعا نیست ترجیح من این من به ارمغان می آورد هیچ شادی" بری گفت. "افرادی هستند که خانواده ها در ارتباط با این کاهش است. آن را مضر آن را یک ضربه بزرگ به Bearcat خانواده به دلیل آن مردمی هستند که بخشی از Bearcats خانواده است."

بری گفت: رفتن به این روش های موقعیت در میان مدارس است یک ایده جدید. اما او گفت: آن است که مدل آنها نیاز به استفاده از نگه داشتن تمام برنامه های دست نخورده.

"این است که ترجیح مدل برای ما ترجیح می دهند به یک معلم در مدرسه," او گفت:. "در حالت ایده آل ما می خواهیم کسانی که هنر را به بخشی از خود را اجتماعی و علمی بودن اما همیشه امکان پذیر نیست. بزرگ ترین چیزی است که ما مجبور به محدود کردن و تغییر برنامه به منابع ما موجود است."

منطقه کسب و کار مدیر ریچارد Snodgrass گفت: هیئت مدیره مدرسه بودجه امسال بر خلاف هر در گذشته است.

او گفت: آنها نمی دانند که چه تاثیر COVID-19 در حال رفتن به. این مشخص نیست که چه حمایت مالی و.... در حال رفتن به در فدرال و ایالتی و محلی سطح.

او گفت: هیئت مدیره مدرسه وجود دارد چالش های شناخته شده در بودجه این سال:

  • معلم قرارداد منقضی می شود در پایان ماه ژوئن.
  • منشور مدرسه هزینه خواهد شد افزایش است که منعکس شده با 2.5 میلیون دلار دست انداز در بودجه پیشنهادی.
  • بیمه درمانی و هزینه های در حال افزایش 17.8 درصد برای سال تحصیلی, به طوری که اضافی $2.3 میلیون به حساب. او گفت: این افزایش ناشی از بالاتر از پیش بینی بهداشت و درمان ادعا می کند.

هیئت مدیره مدرسه است که انتظار می رود به بحث در مورد بودجه پیشنهادی در بعد از آن جلسه به طور منظم در چهار شنبه, مه 20. آن شروع می شود در 6:30 p. m. و انجام خواهد شد و عملا در دسترس از طریق livestream.

تصویب نهایی می رود که در ژوئن 24 جلسه است.

"من انجام آنچه که ما را به انجام این کار با کارت های ما رسیدگی شد," بری گفت. "ما در حال تلاش برای ایجاد یک دلار و 15 سنت. هنگامی که شما مسائل را مانند COVID-19 وجود دارد درخت ما می توانید انتخاب کنید دلار است."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب