BAMPFA را 'دیده بان از خانه' سری جشن سینمای مستقل از فاصله

این موزه هنر برکلی و اقیانوسیه آرشیو فیلم و یا BAMPFA یکی از بسیاری از موسسات هنری به طور موقت بسته با توجه به

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

این موزه هنر برکلی و اقیانوسیه آرشیو فیلم و یا BAMPFA یکی از بسیاری از موسسات هنری به طور موقت بسته با توجه به شیوع کروناویروس. اما حتی اگر مردم نمی تواند از لحاظ جسمی بازدید از موزه هنر در حالی که پناه در محل میل به صورت غیر متعارف و هیجان انگیز سینما هنوز هم ادامه دارد.

BAMPFA جاری "دیده بان از خانه" سری امیدوار است برای پاسخگویی به این نیاز علاوه بر حمایت از کار فیلمسازان و موزه هنر خود را. این مجموعه متشکل از تازگی منتشر شده فیلم از BAMPFA جریان همکاران در دسترس برای خرید در صفحه اصلی مشاهده. انتخاب نمایش طیف منحصر به فرد است که museumgoers و طرفداران فیلم مستقل آمده اند به انتظار از هنر موزه داران. بینندگان می توانید پیدا کردن همه چیز از "سفینه فضایی "زمین" و "آنچه که او گفت: هنر Pauline Kael" — فیلم های مستند است که به دنبال disruptors در زمینه فعالیت های زیست محیطی و نقد فیلم — به Jules Dassin را در سال 1955 "Rififi," پیشرو به معاصر heist فیلم.

"Watch از خانه" سری الهام بخش با ارزش گفت و گو در مورد سینمای مستقل فراتر از محدوده موزه درب. در اینجا روزانه کالیفرنیا هنرهای کارکنان منجر به مکالمه با بررسی بخشی از این فیلم در دسترس.

— فضل Orriss


"سفینه فضایی "زمین" — یک فیلم مستند در زیر گروهی از countercultural کارآفرینان و گریز از مرکز رهبر — احساس می کند در برخی از راه هایی مانند ضد"ببر پادشاه است."

— زیتون Grimes


"آنچه که او گفت:" اعتصاب تعادل بین بحث Kael توانایی یا قدرت و یا نابود کردن یک فیلم.

— مایا تامپسون


این فیلم می درخشد نه تنها به عنوان فوتی و فوری, هیجان انگیز, اما همچنین به عنوان یک فیلم مستند مانند انسان خطاپذیر.

— Vincent Tran


همراه با تمام گدار در دهه 1960 این فیلم تبدیل به یک پارادایم فرانسوی, موج جدید, سبک های نوآورانه خود را به سبک و رمانتیک هوا.

— کیت Tinney


"این Cordillera رویاها" با تمرکز بر mountainscape یا cordillera از آند و راه آن نهفته است و تعریف زندگی در مناطق اطراف آن.

— کیت Tinney



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب