ممنوعیت تعادل حسابداری و مدیریت: ایجاد مراقبت های بهداشتی عادلانه تر

حتی قبل از COVID-19 همه گیر در حدود 1 در 6 بازديد اورژانس و بستری در بیمارستان به حال خارج از شبکه شارژ و نه ت

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

حتی قبل از COVID-19 همه گیر در حدود 1 در 6 بازديد اورژانس و بستری در بیمارستان به حال خارج از شبکه شارژ و نه تحت پوشش بیمه بیمار. و چه کسانی هستند آنهایی که از چپ به پرداخت تفاوت بین ارائه دهنده چقدر هزینه و چقدر بیمه پرداخت می کند ؟ بیماران. این هزینه ها شناخته شده به عنوان تعادل صورتحساب.

اما زمان مواج همه گیر تحت فشار قرار دادند تا بیمارستان خود را برای رسیدن به حداکثر ظرفیت و در نتیجه بیماران منتقل شده به بیمارستان های دیگر که ممکن است لزوما در شبکه. چرا که این خدمات در-شبکه سلامت بیماران بیمه نامه ممکن است پرداخت کامل خود را به اتهام.

چه نفرت در مورد تعادل صدور صورت حساب است که بیماران در حال بهره برداری در زمانی که آنها در خود را بیشتر آسیب پذیر است. در شرایط اضطراری بیماران نیاز به مراقبت های فوری. احتمالا در زندگی یا مرگ مواقع گزینه های محدود هستند. هر آنچه لازم است برای حفظ بیمار زنده استفاده می شود حتی اگر آن پرهزینه است. هنگامی که زندگی خود را در معرض خطر هستند بیماران ممکن است در یک دولت به فکر عواقب مالی تا بعد از آنها از بیمارستان مرخص و دریافت پزشکی لایحه شارژ آنها ده ها هزار دلار است.

حتی اگر بیماران بستری در به در-شبکه بیمارستان, آنها ممکن است اختصاص داده شده خارج از شبکه ارائه دهندگان خدمات. شش نوع از متخصصان که به احتمال زیاد برای ارسال به خارج از شبکه صورتحساب شامل متخصص بیهوشی آسیب شناسان و پزشکان اورژانس. ویژگی مشترک میان این تخصص است که بیماران به طور معمول انجام نمی انتخاب این پزشکان خود را. برای مثال بیماران خود را انتخاب کنید جراحان اما نه متخصص بیهوشی و رادیولوژیست پاتولوژیست یا دستیار جراحان کمک به آنها. در راه بیماران در حال راه اندازی برای دریافت صورتحساب های پزشکی گزاف بودن ندانسته اختصاص داده شده خارج از شبکه ارائه دهندگان خدمات.

یکی ممکن است استدلال می کنند که تعادل حسابداری و مدیریت ترویج مراقبت های بهداشتی توسط incentivizing پزشکان به ارائه با کیفیت بالاتر برای مراقبت از بیماران. اگر بیماران پرداخت بیشتر است که باید معنی مراقبت از خود ارائه دهندگان در حال کار سخت تر است. اما در واقعیت یک سود بالاتر برای پزشک واقعا فقط به معنی هزینه بالاتر برای بیمار است.

در ایالات متحده حدود 1 در 4 جلوگیری از آمریکایی ها به دنبال مراقبت های پزشکی به دلیل هزینه. و به عنوان این هزینه ها به طور مستمر به موشک وار رفتن خواهد شد تا تعداد زیادی از آمریکایی ها صرف نظر کردن از مراقبت های بهداشتی. در میان این مسئله رو به رشد و تعادل صدور صورت حساب به ندرت کاهش بار مالی برای بیماران. بنابراین بر خلاف تعادل صدور صورت حساب را ترویج مراقبت های بهداشتی. بلکه آن را در مسافت های مراقبت های بهداشتی برای افرادی که استطاعت آن را.

با ممنوعیت تعادل صدور صورت حساب از خارج از ارائه دهندگان شبکه ما می تواند دستیابی به عدالت در سلامت برای همه آمریکایی ها است. یک اثر دراز مدت خواهد بود که مردم نیاز به قادر خواهد بود به طور فعال به دنبال توجه پزشکی بدون نیاز به نگرانی در مورد تعادل صورتحساب. این به ویژه مهم است برای بیماران با بیمه های خصوصی چرا که آنها مستعد ابتلا به اتهام بالا, کردن از جیب هزینه اگر آنها دریافت مراقبت از خارج از شبکه ارائه دهندگان خدمات.

مزایای مدیکر از سوی دیگر نمی توان موجودی-صورتحساب اگر ارائه دهنده خود را می پذیرد مدیکر. حتی اگر ارائه دهنده خود را قبول ندارد مدیکر مقدار آن می تواند تعادل-لایحه نمی تواند بیش از 15 درصد از آنچه مدیکر خواهد پرداخت. اما در حالی که بیماران مدیکر محافظت مالی آنها هنوز هم به صورت غیر مستقیم اثرات تعادل صدور صورت حساب. برای مثال پزشکان انگیزه برای صرفه جویی در هزینه با کاهش کیفیت مراقبت از بیماران مدیکر دریافت خواهید کرد. چنین تبعیض تعلق ندارد ما در سیستم مراقبت های بهداشتی. با از بین بردن تعادل صدور صورت حساب ما همچنین از بین بردن این تبعیض در قیمت گذاری و کیفیت.

حتی در کوتاه مدت اثرات از بین بردن تعادل صدور صورت حساب ارائه می کنند اثرات ماندگار برای بیماران. ممنوعیت تعادل صورتحساب را تشویق بیماران به دنبال درمان قبل از خود شرایط را بدتر کند. دریافت مراقبت های پیشگیرانه و یا درمان زودرس می تواند نجات بیماران از روش گران تر داروها و درمان است. مهمتر از آن می تواند صرفه جویی در زندگی خود.

این پدیده فراگیر در حال حاضر ما بهداشت عمومی وضعیت. وزارت بهداشت و خدمات انسانی به تازگی ممنوع دهندگان از دنبال کردن از جیب پرداخت از تایید و بالقوه COVID-19 بيمار فراتر از مقدار آنها انتظار می رود به پرداخت هزینه برای یک شبکه ارائه دهنده. من امیدوارم که این بیانیه را گسترش فراتر از فقط COVID-19 بيمار به تمام بیمارانی که نیاز به در دسترس و مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی.

امکان و تایید COVID-19 بیماران می توانند دریافت درمان لازم و تست بدون قریب به اتفاق نگرانی های مالی. تشخیص زود هنگام می تواند کمک به کاهش گسترش COVID-19. اما این کمک فقط به شرطی اگر بیماران به دنبال آن است. و بیماران بدون شک تمایل بیشتری به دنبال کمک اگر آنها لازم نیست که به نگرانی در مورد اینکه آیا ارائه دهنده خود را خارج از شبکه و یا در شبکه, آیا هزینه های پزشکی گران قیمت و یا ارزان قیمت و اینکه آیا پول خود را و یا خود زندگی مهم تر است.

شاون Tran افزایش ارشد در دانشگاه برکلی تحصیل در رشته بهداشت عمومی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن