'گروه از غیر خودی" است, سینمایی, آرم, فرانسوی, موج جدید آیکون ژان-لوک گدار

1964 ژان-لوک گدار فیلم "گروه خودی" بوده است به نام "خیال یک گانگستر فیلم" توسط منتقد فیلم Pauline Kael و "آلیس

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

1964 ژان-لوک گدار فیلم "گروه خودی" بوده است به نام "خیال یک گانگستر فیلم" توسط منتقد فیلم Pauline Kael و "آلیس در سرزمین عجایب ملاقات با فرانتس کافکا" توسط مدیر خود را. فیلم زیر سه تقریبا گانگستر در تلاش به جلو و تقریبا heist با تمام foibles عاشقانه و در غیر این صورت آمده است که همراه با آن است. یکی از کشت و گدار فیلم با این یاد فرانسوی مجری "Band of Outsiders" ویژگی های آنا کارینا به عنوان موش صفت و نازکن Odile که در دیدار دو مرد در کلاس زبان انگلیسی و به سرعت دریچه یک طرح با آنها.

با تمام عناصر کلاسیک گدار فیلم — عجیب و غریب, شوخی antiheroes فریبنده عملکرد از کارینا — "Band of Outsiders" ضروری است برای کسانی که به دنبال رسیدن به می دانم که یاد مدیر. همراه با تمام گدار در دهه 1960 این فیلم تبدیل به یک پارادایم فرانسوی, موج جدید, سبک های نوآورانه خود را به سبک و رمانتیک هوا. نه تنها این, اما همچنین برخی از آن صحنه یاد شد در فیلم آمریکایی کانن: آمریکا کارگردان کوئنتین تارانتینو بود که با الهام از کافه صحنه رقص در "Band of Outsiders" برای ایجاد رقص خود را دنباله با جان تراولتا و اوما تورمن در "داستان عامهپسند".

با الهام از وسترن و noirs از قدیمی آمریکایی, هالیوود, گدار فیلم سهم عادلانه خود را از اقدام بیش از حد. در یک صحنه سه "گانگستر" اجرا از طریق موزه لوور در نه دقیقه و 43 ثانیه و شکستن رکورد تا حدودی sardonically به نام "جیمی جانسون" از سان فرانسیسکو. در حالی که این فیلم نترس به تیره تر و بیشتر افسرده تم آن است که این اهل تفریح و بازی لحظات و راهنمایی از ضرب المثلی کلاه که گدار افسانه ای شکل او شناخته شده است به عنوان امروز است.

تماس با کیت Tinney در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @katetinney.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب