آرایشگر سازماندهی مراسم تحلیف باز هوا بازار رنسانس در پارک در مرکز شهر نیویورک

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 12:14 PM EDT Jul 3, 2020عیسی پنا در حال راه رفتن به تنهایی خاکستری, chi

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

عیسی پنا در حال راه رفتن به تنهایی خاکستری, chinos در, سیگار در یک دست و سایه و یک ماسک بر روی صورت خود. انفرادی قدم زدن چند متر از خانه اش به سوی رنسانس پارک یکی او استفاده می شود.

او مشغول به کار در راه اندازی یک شهری بازار در نزدیکی پارک برای ماه می باشد. یک خط از پورتوریکو پرچم قطع بیش از باغی در نزدیکی پارک, دکوراسیون 65 سال پنا راه اندازی در اوایل این هفته.

"این متعلق به آنها (ساکنان)," او گفت:. "ما تصمیم این (محل سکونت) به دلیل این است که در آن زندگی می کنیم."

برای پنا که بزرگ شد در قوبردیللس باز هوا بازار مشترک بودند. زمانی که او یک کودک بود او می خواهم به فروش میوه در خیابان. این چیزی بود که او به یاد می آورد که موجب روحیه کارآفرینی خود. این ایده از درآمد خود پول کنده کاری مسیر خود را — آن چیزی است که او امیدوار شهری خود را هوا بازار را می توانید به فروشندگان محلی و کارآفرینان در اینجا در نیویورک.

"این بسیار مهم است به جامعه. این کمک می کند تا مردم تبدیل به کارآفرینان. بسیاری از مردم می خواهم برای, اما آنها نمی دانند چگونه," او گفت:.

بازار باز می شود که در روز استقلال خواهد شد از ویژگی های حدود ده فروشندگان محلی. هدف این است که برای کمک به کارآفرینان محلی و پا زدن شروع کسب و کار خود را.

پنا آماده است برای کمک به فروشندگان غلبه بر موانع زبان و کار با PeoplesBank برای کمک به سازماندهی دوره های کسب و کار و کمک به حرکت microloans زمانی که فروشندگان در حال آماده برای گام بعدی و باز کردن یک آجر و ملات محل.

"من می خواهم به آن را به جامعه," او گفت:. "این برای ما به رشد کمی و بلند پروازانه و تاسیس شده است."

"من واقعا می خواستم به مطمئن شوید که این چیزی بود که اتفاق می افتد" عضو شورای لو ریورا گفت. "آن را به نفع کل شهر است."

ریورا کمک کرد تا به عنوان یک میانجی بین ساکنان و مسئولان شهرستان در اوایل این هفته زمانی که بازار باز شد و در خطر بودن متوقف و یا به تاخیر افتاد. محل اصلی که در نزدیکی برخی از ساکنان خانه موجب برخی نگرانی گفت: نیویورک شهرستان, سرپرست برای جامعه و توسعه اقتصادی فیلیپ داده می شود.

داده ریورا و دیگر مسئولان شهرستان در دیدار با پنا و نگران ساکنان صبح روز چهارشنبه برای بحث در مورد جایگزین مکان. در پایان تصمیم بر آن شد به حرکت بازار به پارک ریورا گفت. این شهر آثار عمومی اداره آغاز شده است تمیز کردن این پارک پیش از این رویداد.

امروز پنا عمل خود سلمانی و آموزش فرزند خود را چگونه به بیش از کسب و کار خانوادگی. این یک راه طولانی است که درگیر غلبه بر اعتیاد به هروئین زمانی که او یک نوجوان بود.

"من تصمیم به زندگی می کنند," او گفت:. "هر روز صبح من را دو تصمیم: نه مواد مخدر و نه به تقلب در همسر من است."

او با صراحت در مورد مبارزات خود و با یک اشاره از انگیزه. در حال حاضر 36 سال هوشیار پنا رسمیت می شناسد خود را در نبرد با اعتیاد بود و تاریک زمان در زندگی خود را, اما یکی که نه تعریف از او.

نه آن قدرت او را به دنبال کردن مسیر خود را روشن کنید و شیاطین او را به سوخت برای جاه طلبی های خود را. این یک داستان او امیدوار است که می تواند الهام بخش فروشندگان و ساکنان که به دنبال شروع کسب و کار خود را.

بیشتر: 'گام به گام هر کس می تواند آن را': نیویورکر است هیجان زده به شهروند ایالات متحده

مربوط به: باز کردن ظروف در نیویورک و در فضای ناهار خوری در بهبهان. رستوران ها: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

پنا می داند که بهتر از هر کسی آن را هرگز خیلی دیر شده برای شروع همه را دوباره و دوباره.

شهری هوا بازار در 229 E. شاهزاده خانم در خیابان در رنسانس پارک. بازگشایی بازار در روز شنبه 4 جولای ادامه خواهد داد و هفتگی در روزهای شنبه از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن