آرایشگری و شخصی دیگر-خدمات کسب و کار مجاز به بازگشایی خارج از منزل

مدت کوتاهی پس از سانتا باربارا شهرستان ثبت شده که بالاترین تعداد COVID-19 بستری شدن در بیمارستان دولتی مقامات

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

مدت کوتاهی پس از سانتا باربارا شهرستان ثبت شده که بالاترین تعداد COVID-19 بستری شدن در بیمارستان دولتی مقامات بهداشت عمومی اعلام کرد که آنها در حال حاضر اجازه می دهد آرایشگاه برای بازگشایی, برای کسب و کار -- تا زمانی که آنها این کار را در خارج از منزل. همان درست است برای ناخن سالن و درمانگران ماساژ. این درست نیست در مقابل برای هنرمندان خال کوبی, پیرسینگ, سرو یا الکترولیز خدمات. همه این کسب و کار را در دولت تنظیم مقررات موضوع به صورت "شخصی-خدمات کسب و کار."

زمانی که گاوین Newsom تحمیل جدید ممنوعیت هفته گذشته در پاسخ به کالیفرنیا سنبله در COVID موارد او را با این نکته که بسیاری از محدود کسب و کار اجازه داده می شود به کار در خارج از منزل است ، این نیست که به صورت شخصی-خدمات شرکت. این جدید ترین سفارش ترفند است که به شرکت اجازه می دهد برخی از, اما نه همه خدمات شخصی به کار خارج از منزل. برای آرایشگری و سالن های آن باقی مانده است دیده می شود که چقدر راه گریز از این زبان جدید در واقع اجازه می دهد تا. چگونه بسیاری از آرایشگاه به عنوان مثال قادر خواهید بود به حرکت خود صندلی آرایشگر در خارج از منزل?


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


روز سه شنبه اعلام وارد میان سانتا باربارا کانتی آخرین کیسه مخلوط از COVID اخبار. در جولای 20, تعداد روزانه موارد جدید در این شهرستان شد و عنوان کردن — تا 85 — و تعداد کل فعال داشتند کاهش یافته و به 274 از بیش از 400 زن و شوهر از روز قبل. حتی پس از, تعداد COVID بیماران در بیمارستان ها در سراسر شهرستان شات تا 82 بالاترین تعداد تا کنون. از آن 31 در کلبه و کلبه بود که بالاترین تا کنون. از 82, 25 بيمار در بخش مراقبت ويژه تخت درست در زیر این شهرستان از 29.

در حالی که تعداد COVID موارد تمایل به روند صعودی آن در نامنظم مد, و آن را غیر معمول نیست برای دیدن گسترده نوسانات روز به روز. بیش از تعداد موارد جدید در انزوا بهداشت عمومی مدیران بیشتر در مورد ظرفیت بیمارستان محلی برای رسیدگی به افزایش موارد است. در حالی که تمام بیمارستان ها در شهرستان سقوط به راحتی در داخل کشور ظرفیت آستانه شایان ذکر است که موجودی از افزایش تخت در دست در حال حاضر 66 درصد اشغال شده و تعداد تخت در حال 58 درصد اشغال شده است. این می رود بدون گفت که COVID بیماران اشغال تنها کسری از کل ظرفیت است. بیماری های دیگر و با شرایط نیاز به بیمارستان خواب.

در این میان مقامات منتخب با شهر و شهرستان سانتا باربارا باقی می ماند deluged با تماس ها و ارتباطات بیشتر خواستار اجرای اجباری ماسک مورد نیاز اعمال شده توسط فرماندار Newsom — نه به ذکر است مقامات محلی — چند هفته پیش. تا به امروز سازمان های اجرای قانون باید خودداری کردند در مفهوم سوگند نمایندگان مسلح با اسلحه, اسلحه تیزر و جلیقه های ضد گلوله — توزیع تقدیر نامه ها به افراد برای پوشیدن ماسک.

گرگ هارت رئیس هیئت مدیره شهرستان سرپرستان و نقطه فرد در میان مقامات منتخب برای شهرستان COVID پاسخ به استدلال در برابر استقرار اجرای در برابر راه رفتن مردم در خیابان دولت تفرجگاه برای مثال بدون ماسک. مشکل واقعی منجر به افزایش COVID شماره او اصرار داشت که نامرئی: خانواده دریافت-togethers و کباب کردن حیاط خلوت, نه به ذکر است متراکم شرایط مسکن برای farmworkers در سانتا ماریا دره. به جریمه موضوع و استناد به مردم در خیابان دولت او معتقد است مشکلی را حل نمی کند.

چنین استدلال کرده اند تا به حال کمی نوسان اما با تعداد زیادی از مردم خواستار شهرستان سانتا باربارا هال بیشتر خواستار اجرای عمل است. تعداد کسانی که در حال حاضر به دست آورد کافی جمعی که شهردار کتی Murillo موافقت کرده است به جای این موضوع در هفته آینده به شورای دستور کار است. در مسئله این است که آیا هر گونه جریمه باید بررسی شود در برابر غیر compliers و اگر پس که خواهد بود مناسب پرسنل به موضوع استناد: پارکینگ اجرای افسران پلیس یا دولت خیابان سفیران.

در حال حاضر به خصوص شوم زمان به تلاش برای طلب کردن پلیس شهر به اجرای این تلاش است. شهرستان سالن است که در حال حاضر در تلاش برای مذاکره برش در پرداخت هزینه برای پلیس شهر — و همچنین تمام کارگران شهرستان — پس از فقط داده افسران پلیس انجمن (POA) قابل پرداخت افزایش در اوایل سال. علاوه بر این بسیاری از افسران در حال پریشان در تماس با "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" برپا شده توسط هواداران Black Lives Matter در پی قتل جورج فلوید. در زمانی که بسیاری از آنها با این استدلال که این افسران پلیس,' وظایف نیاز به مقایسه کردن آن را بی دست و پا به درخواست افسران در حال حاضر اجرای این ماسک قوانین.

در همین حال مایکل Ghizzoni رئیس امور حقوقی را برای شهرستان سانتا باربارا اذعان کرد که بخش سلامت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg باید انتشار برخی از سفارشات جدید روشن فقط آنچه را که قانون نیاز به در نظر با پوشیدن ماسک در عمومی و چه معافیت هستند. همه بهداشت عمومی سفارشات توانمند شهرستان را هفت فرد شهرستانها به اجرای آنها را به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب. از جمله سفارشات به طور معمول مشخص نیست که چگونه است که اجرای آن و توسط آن سازمان.

تا کنون بهداشت عمومی افسر کج به شدت به نفع آموزش و پرورش است و قطعا خودداری از اجرای. تا به امروز هیچ بس-و-دست برداشتن از حروف مثلا صادر شده است به متخلف کسب و کار. Ghizzoni اظهار داشت که این نامه را نه اثبات شده لازم است پس از کسب و کار در سوال ابلاغ شده است یک مشکل وجود دارد.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب