بارت اعلام کرد 15 گام برای اطمینان از حامی ایمنی به عنوان ridership افزایش

بارت را پیاده سازی جدید تمیز کردن رژیم برای اطمینان حامی ایمنی به عنوان منطقه خلیج بازگشایی در پی COVID-19. در

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

بارت را پیاده سازی جدید تمیز کردن رژیم برای اطمینان حامی ایمنی به عنوان منطقه خلیج بازگشایی در پی COVID-19.

در حالی که سیستم حمل و نقل عمومی باقی مانده است باز در طول COVID-19 گیر عظیم ridership کاهش مجبور آژانس به تجدید نظر در آن امور مالی و سیاست های مربوط حامی و ایمنی کارگر. بارت منتشر شد 15-مرحله طرح بازگشایی پنج شنبه که شامل روش های تمیز کردن و تجهیزات همراه با تداوم اجباری ماسک صورت سیاست برای همه کاربران 13 ساله یا مسن تر. علاوه بر این با توجه به طرح بارت را پیاده سازی زیرساخت های جدید پروژه های برنامه.

با توجه به بارت سخنگوی جیمز آلیسون بارت ایستگاه های تمیز شده با بیمارستان درجه ضد عفونی کننده از اواسط ماه فوریه به خصوص در نقاط که اغلب لمس کرد.

آلیسون اشاره کرد که تمیز کردن اتومبیل, اما در حال حاضر انجام می شود, شبانه, با استفاده از جدید الکترواستاتیک کوله پشتی. بارت کارکنان در لباس محافظ می پوشند الکترواستاتیک کوله پشتی و استفاده از نازل های اسپری ضد عفونی کننده در هر بخش از آموزش با توجه به بارت آزادی مطبوعات.

بارت همچنین ممکن است نصب ماسک صورت تلوان ماشین آلات در ایستگاه آزادی مطبوعات می افزاید. در حال حاضر تنها بارت افسران پلیس و مرکز شهر سان فرانسیسکو station agent غرفه اضافی ماسک صورت را به مشتریان.

"ما در حال رفتن به در ادامه این مراحل را برای آینده قابل پیش بینی" آلیسون گفت. "من نمی تواند تضمین نماید که ما می تواند همچنان به انجام این مراحل را برای همیشه, اما ما آنها را انجام خواهد داد تا زمانی که ما دریافت راهنمایی بیشتر از (مراکز کنترل و پیشگیری بیماری)."

بارت تصمیم بر این 15 مرحله به جای افزایش ridership از طریق همکاری با سازمان بهداشت و درمان نظیر سازمان های حمل و نقل و منطقه خلیج شورای آلیسون اضافه شده است.

با توجه به آزادی مطبوعات بارت ridership شده است حدود 90 درصد زیر آن پایه هر روز در ماه مه به دلیل COVID-19. در حالی که بارت نامشخص است در مورد آینده نزدیک آلیسون گفت: این چند اخباری مدل که تخمین می زنند که ridership به افزایش بین 15 ٪ و 50 ٪ از آن به طور منظم سطح.

"ما معمولا اند با استفاده از بلیط کرایه پرداخت برای هزینه های ما," آلیسون گفت. "در حال حاضر ما باید به شکل از راه دیگری برای پرداخت حساب های بانکی بنابراین ما می توانیم نگه داشتن در حال اجرا است."

با توجه به آلیسون بارت به طور کامل خود را تغییر بودجه به جای کاهش شدید در ridership با تکیه اصولا در Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت, عمل, همراه با دیگر بودجه فدرال.

در حالی که بارت نیز امیدوار است برای کمک های مالی از ایالت کالیفرنیا, آلیسون اضافه قریب الوقوع بودجه فدرال در قالب بخش دوم از مراقبت عمل خواهد شد امیدوارم کمک به حفظ آژانس حمل و نقل.

"در حال حاضر که ما شده اند قادر به زنده ماندن اصلی شوک ما در حال تنظیم بودجه ما به جذب جدید هزینه تمیز کردن" آلیسون گفت. "در گذشته ما یک بودجه مالی سال خواهد بود که تغییر یک بار در سال. در حال حاضر ما به دنبال در بودجه است که هر دو یا سه ماه."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن