بارت می پیوندد گیر شروع کرایه برنامه کاهش

بارت را به شرکت در گیر شروع برنامه است که به ارائه 20 درصد تخفیف کرایه به مقدماتی بارت سواران بر اساس یک شنبه

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

بارت را به شرکت در گیر شروع برنامه است که به ارائه 20 درصد تخفیف کرایه به مقدماتی بارت سواران بر اساس یک شنبه مطبوعاتی.

18 ماه آزمایشی برنامه با همکاری حمل و نقل شهری کمیسیون یا MTC خواهد شد و قابل اجرا در سراسر تنوع از منطقه خلیج سازمان های حمل و نقل از جمله بارت Caltrain, Muni و دروازه طلایی ترانزیت با توجه به آزادی مطبوعات.

بارت سخنگوی جیم آلیسون گفت: این برنامه در نظر دارد برای تست مفهوم درآمد مبتنی بر تخفیف برای حمل و نقل کرایه.

"برای برخی از مردم بارت را از راه دور مبتنی بر سیستم کرایه یک چالش است که می افزاید: به هزینه های بالای زندگی در منطقه خلیج" آلیسون گفت: در یک ایمیل.

MTC سخنگوی جان گودوین گفت: این برنامه که به طور رسمی آغاز شد و چهارشنبه در اصل مجموعه ای از t0 راه اندازی در اوایل سال جاری اما به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به Goodwin, Clipper شروع شد از سال 2018 2019 شد اما برای اولین بار مفهوم در سال 2015 از طریق MTC منطقه ای به معنی مبتنی بر کرایه حمل و نقل قیمت گذاری مطالعه است.

گودوین گفت: MTC مشتق شده بسیاری از کمک های مالی خود را برای این برنامه از فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی با تصویب قانون در اوایل سال جاری که از منطقه خلیج حمل و نقل اپراتورها دریافت حدود 800 میلیون دلار برای برنامه های منطقه ای مانند گیر شروع می شود.

این برنامه در راستای بزرگسالان سالخورده 19-64, گودوین افزود: از آنجا که خود را گروه سنی قبلا حذف آنها از کرایه کاهش می یابد برنامه های خدمت جوان تر و مسن تر شدند.

شرق خلیج حمل و نقل سواران فعال دارل اونز گفت: این گروه در حمایت از این برنامه به خصوص به عنوان بارت کرایه تبدیل به "گران برای افراد کم درآمد" با توجه به Owens.

هزینه کرایه در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای مربوط به جوامع کم درآمد با توجه به در حال انجام gentrification که به خصوص تحت تاثیر کم درآمد و سیاه و قهوه ای مردم در منطقه خلیج اونز اضافه شده است.

با توجه به Owens این جوامع باید به نوبه خود تحت فشار قرار دادند به منطقه خلیج حومه مانند انطاکیه و پیتسبورگ که دورتر از شهرستانها مانند سان فرانسیسکو که در آن بسیاری از کارگران شاغل هستند.

اونز گفت: بالا بودن کرایه حمل و نقل ناشی از دیگر رفت و آمد تبدیل شدن به بالا هفتگی هزینه های کم درآمد جوامع که در ادامه به بستگی به حمل و نقل عمومی در میان همه گیر.

با استناد به بارت داده ها از ماه مارس زمانی که COVID-19 پناهگاه در محل سفارشات برای اولین بار رفت به اثر اونز اشاره کرد بالا قطره در ridership از ایستگاه های واقع در بالاتر درآمد محله مانند لافایت و اوریندا در حالی که ایستگاه های خدمت طبقه کارگر محله از جمله ریچموند و فرویتول تا به حال کوچکتر ridership قطره.

"تنها افرادی که واقعا سواری بارت در این مرحله عمدتا کارگران خدمات از پایین و طبقه کارگر وضعیت" اونز گفت.

اونز افزود که او امیدوار است این برنامه با ارسال یک پیام در حمایت از کسانی که همچنان به استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی از جمله بارت.

این برنامه را می توان در گیر شروع به وب سایت.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن